Xboxlife forum

Gh3 ??

Forum til snak om Rock Band, Guitar Hero og andre musikspil.

Gh3 ??

Indlægaf Fabricius » 8. okt 2007 22:00

Hvor bliver GH3 trådene af ? :/

Kan slet ikke vente til det kommer O_O
Fabricius
Niveau 2
 
Indlæg: 151


Indlægaf Gamemakerman » 8. okt 2007 22:14

Guitaren til Guitar Hero 3 pwner alle andre gaming guitarer. Glem den fesne Rock Band guitar og brug GH3 guitaren i stedet for.
Tidligere Skribent | Xboxlife.dk
Gamemakerman
Niveau 8
 
Indlæg: 8790


Indlægaf Fabricius » 8. okt 2007 22:17

Øhm, svarede du på noget jeg spurgte om xD?
Fabricius
Niveau 2
 
Indlæg: 151


Indlægaf Partyboy » 8. okt 2007 22:17

Gamemakerman skrev:Guitaren til Guitar Hero 3 pwner alle andre gaming guitarer. Glem den fesne Rock Band guitar og brug GH3 guitaren i stedet for.


Den ser virkelig nice ud!

Den er wireless, right?
Partyboy
Niveau 7
 
Indlæg: 4002

Brugeravatar

Indlægaf Gamemakerman » 8. okt 2007 22:25

Partyboy skrev:
Gamemakerman skrev:Guitaren til Guitar Hero 3 pwner alle andre gaming guitarer. Glem den fesne Rock Band guitar og brug GH3 guitaren i stedet for.


Den ser virkelig nice ud!

Den er wireless, right?


Wireless baby + topstykket kan tages af til transport og faceplate kan skiftes ^^
Tidligere Skribent | Xboxlife.dk
Gamemakerman
Niveau 8
 
Indlæg: 8790


Indlægaf Partyboy » 8. okt 2007 22:48

Gamemakerman skrev:
Partyboy skrev:
Gamemakerman skrev:Guitaren til Guitar Hero 3 pwner alle andre gaming guitarer. Glem den fesne Rock Band guitar og brug GH3 guitaren i stedet for.


Den ser virkelig nice ud!

Den er wireless, right?


Wireless baby + topstykket kan tages af til transport og faceplate kan skiftes ^^


Sayin' what?! :o

GH3 er nu på min most wanted liste. ;) Takker for info..
Partyboy
Niveau 7
 
Indlæg: 4002

Brugeravatar

Indlægaf Krisgebis » 8. okt 2007 22:48

Er det ikke en smagssag om hvilke guitar der er bedst? (Tænker på GH3 og RockBand). Har også hørt flere sige Rock Band nemlig.
Hvad er det der gør at du synes den er overlegen? (Ud over det oplage wireless).
Krisgebis
Niveau 7
 
Indlæg: 2034


Indlægaf LungBruzh » 8. okt 2007 23:37

Det er en Gibson - den er federe, sejere end den fesne Fender - ALLE der har prøvet den roser den samstemmende, så noget må der være om sagen. Ikke mindst gutterne fra Scorehero der om nogen må være kompetente til at vurdere den slags.

og ikke mindst hører den til et federe spil med mere metal og ordentlig guitarmusik end Fenderen - og er trådløs - modsat guitaren til rock band...

All the good things!
Billede
LungBruzh
Niveau 5
 
Indlæg: 1100


Indlægaf Khaine775 » 9. okt 2007 05:43

Krisgebis skrev:Er det ikke en smagssag om hvilke guitar der er bedst? (Tænker på GH3 og RockBand). Har også hørt flere sige Rock Band nemlig.
Hvad er det der gør at du synes den er overlegen? (Ud over det oplage wireless).


Det faktum at man kan skifte faceplate! :D
Billede
Khaine775
Niveau 7
 
Indlæg: 2274


Indlægaf Gamemakerman » 9. okt 2007 06:13

Krisgebis skrev:Er det ikke en smagssag om hvilke guitar der er bedst? (Tænker på GH3 og RockBand). Har også hørt flere sige Rock Band nemlig.
Hvad er det der gør at du synes den er overlegen? (Ud over det oplage wireless).


GH3 guitaren ligger bare så meget bedre i hånden og føles virkeligt godt lavet. Knapperne er langt bedre på den, da dem på Rock Band guitaren er bygget ind i den, mens at GH3 guitaren har dem til at stikke ud. Strumbaren føles også betydeligt bedre og kan virkeligt tage imod slag.

Holdbarheden virker også helt i top da selv efter 3 dages non stop brug, virkede den stadig som ny, impronerende. Det skal siges at selvom jeg fortrækker GH3 guitaren way more, så er Rock Band guitaren bedre end den i GH2 på Xbox 360. Efter min mening er der ingen konkurrence på det punkt, da Guitar Hero 3 guitaren virkede langt foran, mens at Rock Band kontrollerenhave nogle ret åbenlyse ændringer som virkeligt gjorde den dum at spillr på (dårlig strumbar og de indbyggede knapper).
Tidligere Skribent | Xboxlife.dk
Gamemakerman
Niveau 8
 
Indlæg: 8790


Indlægaf Carsten O » 9. okt 2007 07:20

Jeg synes da det lyder for fedt med indbyggede knapper i Rock Band. Det kan da næsten kun få guitaren til at føles mere 'realistisk' - og så kan man vel også flytte fingrene hurtigere jo tættere knapperne ligger på gribebrædtet.

Derudover, så er der jo også ekstra 'solo'-knapper i Rock Band, hvilket jeg også opfatter som en stor fordel.
Min blog om bøger: http://www.eskapisten.dk
Carsten O
Niveau 6
 
Indlæg: 1417


Indlægaf WraithDK » 9. okt 2007 08:10

Uh jeg glæder mig også til GH3 - det bliver nok det næste spil jeg køber. Nogen der ved releasedate? - har set sidst i november nogle steder, og også at det skulle være her i oktober..?
Billede
WraithDK
Niveau 6
 
Indlæg: 1340


Indlægaf LungBruzh » 9. okt 2007 08:32

I US d. 28 oktober, herhjemme, alt mellem d. 3 og den 23 november alt efter hvor man kigger, men nok dwsværre først den sidste dato :cry:

Det er da ikke realistisk at de er indbyggede - det at man skal trykke på noget der stikker en smule ud (ligesom strenge) og slå noget andet an - er da mere ala rigtigt guitar. Og så har de jo også prøvet at lave hammeron og pulloff systemet om så man kun skal lave dem når der er en rigtig hammeron eller pulloff i selve sangen, er der ikke så skal hver tone slåes an på strumbaren.

Men altså... det er et spil, så realisme med en plasticguitar og starpower... hehe, den er vist egentlig langt ude
LungBruzh
Niveau 5
 
Indlæg: 1100


Indlægaf Paulo P » 9. okt 2007 08:48

Hehe. Bedre kan det vist ikke siges.. Folk skal ikke begynde at ævle om realisme i GH.. Men sjovt er det :P
Paulo P
Niveau 7
 
Indlæg: 2971

Brugeravatar

Indlægaf Tzmir » 9. okt 2007 08:48

Nu hvor man har fået PS3 og muligheden for regionsfrie spil, har jeg taget chancen og bestilt GH3 fra videogameplus.. Selv om de er meget pepperet med fragten....men for delen skal bare ha dette spil!
Tzmir
Niveau 6
 
Indlæg: 1748


Næste

Tilbage til Musikspil

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 16 gæster