Xboxlife forum

Gh3 ??

Forum til snak om Rock Band, Guitar Hero og andre musikspil.

Indlægaf WollaMan » 7. dec 2007 17:01

claras skrev:Tak for de gode tips !

The trainning must go on, jeg har planer om at kunne spille i Hard. Expert er for vildt for mig og jeg har heller ikke tid nok. Nu skal jeg bare have den F***ing lillefinger forbundet med min hjerne somehow.


Da jeg startede med at spille GH 2 havde jeg pegefinger på grøn. Jeg kune klare de første 3 tie'rs med nød og næppe og gik faktisk helt død med spillet. Men så læste jeg det med at rykke fingrerne, og "heldigvis" skete der et eller andet mærkeligt med min save fil, så jeg måtte starte et nyt save game op. Der startede jeg så med at rykke fingrerne ned af fra easy og opefter, og så gik det stærkt. Hard fik jeg ret hurtigt klaret og så gik jeg efter at 5* dem alle i den level. Det tog lidt længere tid, men det lykkedes. Jeg har også brugt practice men nok ikke så meget som man burde, men jeg har bare valgt de dele af sangen hvor jeg havde probs. og kørt det igennem og igennem igen og igen, så lykkedes det. Nu er min lillefinger bare noget jeg trykker ned med :D Så bare bliv ved, det kommer lige pludselig, og om 1 md. eller der omkring så tænker du ikke mere over det. Så er det 3'er akkorderne der kommer til at drille :twisted:
If the van is rocking, don't come knocking
WollaMan
Niveau 7
 
Indlæg: 3958
By: Avedøre, Hvidovre


Indlægaf Cimadon » 7. dec 2007 18:04

LungBruzh skrev:Jeg prøver mig bare lidt frem - Selvom jeg vidst bliver nødt til at lære en til Rain In Blood hvis jeg skal op på de 5 stjerner på den. Læste lige at cuttet ligger på ca. 227.000!!


Curtosy Of Barbaloot (Star power path MASTER)

http://img217.imageshack.us/img217/5379 ... oodho5.png
Cimadon
Niveau 3
 
Indlæg: 245
By: København NV


Indlægaf Heitmann » 7. dec 2007 19:18

Nu er jeg den heldige ejer af GH3.
Men spekulerede på, om man kan købe GH2 uden guitar, og så spille det med ens nye guitar ?
Billede
Heitmann
Niveau 4
 
Indlæg: 542


Indlægaf WollaMan » 7. dec 2007 19:25

Heitmann skrev:Nu er jeg den heldige ejer af GH3.
Men spekulerede på, om man kan købe GH2 uden guitar, og så spille det med ens nye guitar ?


Det skulle jeg mene man kan. Har faktisk ikke prøvet med gh3 guitar i 2'eren. Men det kan jeg da prøve i aften. For en sikkerhedsskyld.
If the van is rocking, don't come knocking
WollaMan
Niveau 7
 
Indlæg: 3958
By: Avedøre, Hvidovre


Indlægaf claras » 8. dec 2007 08:24

Heitmann skrev:Nu er jeg den heldige ejer af GH3.
Men spekulerede på, om man kan købe GH2 uden guitar, og så spille det med ens nye guitar ?



Les Paul guitaren fra gh3 virker fint med gh2! Og den er bare så meget bedre end xploren.
Billede
claras
Niveau 4
 
Indlæg: 781


Indlægaf Stefan » 8. dec 2007 10:31

Mine Groupies opdatere ikke, kan snart ikke klare det.

Har fået klaret One + Raining Blood på hard og 10 expert sange -.-
Stefan
Niveau 5
 
Indlæg: 897


Indlægaf Pumbz » 8. dec 2007 11:36

JaaD skrev:Nu er jeg kommet ind i den tid hvor jeg går vil spille lidt online, men mangler guld. så ville en sød sjæl sende mig en 48 timers guld kode kunne det være ekstremt lækkert.

På forhånd tak (:


Jeg har da en kode hvis du stadig er interesseret...
Bare mail mig, og jeg sender den til dig!
Pumbz
Niveau 0
 
Indlæg: 6


Indlægaf pongolle » 9. dec 2007 16:19

Yees! Muse - Knights of Cydonia på HARD overstået!

Så er det "bare" Slipknot sangen, jeg mangler i den session for at komme videre.

EDIT: Slipknot klaret! uuuha 73 % , var så tæt på at misse til sidst..
pongolle
Niveau 6
 
Indlæg: 1557
By: Århus


Indlægaf Paulo P » 9. dec 2007 17:56

Så er jeg 17 fra. Hehe.

3. FC herfra. Radio Song. Fik fandeme klaret den outro med den dobbelte G/R akkord. Havde bare ikke flowet for det lort.

Men så har jeg FC'et:
Radio Song
When You Were Young
Closer


Tror Schools out bliver den næste.. Eller My name is Jonas eller Anarchy in the UK.. Alle sange jeg næsten har.
Paulo P
Niveau 7
 
Indlæg: 2971

Brugeravatar

Indlægaf TagEnKiks » 9. dec 2007 18:07

puha 2 sange på expert gennemført :P
Men de der triple notes, dem kan jeg bare ikke! Min hjerne går kold, når der er en imellem!!!
TagEnKiks
Niveau 8
 
Indlæg: 7159


Foregående

Tilbage til Musikspil

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 6 gæster