Xboxlife forum

Mass Effect 3 tråden

Her diskuteres alt om Mass Effect.

Hvem skal være foran på dit ME3 cover?

Male Shepard
65
76%
Female Shepard
15
18%
Andet
5
6%
 
Afgivne stemmer : 85

Re: Mass Effect 3 tråden

Indlægaf Mike.B » 9. mar 2012 18:48

som jeg har forstået det så er det de saves hvor man virkelig er gået i detaljer med ansigtet, altså ændret tuden, løftet eller sænket kindben, ændret ørenes form, position osv osv der er problemer med at importere fordi ME3 kan af en eller anden grund ikke genkende de face koder.
Hvoraf dem som bare har valgt et af de preset faces, burde ikke have probs med deres saves
Mike.B
Niveau 7
 
Indlæg: 2270


Re: Mass Effect 3 tråden

Indlægaf Elgar » 9. mar 2012 18:55

RasmussenDK skrev:
Elgar skrev:Ja, det er da også et kæmpe problem. Fair nok hvis man er ligeglad, men hvis man har brugt lang tid på at lave sin egen Shep og spillet spillene igennem med ham, så er det slet ikke det samme at spille det igennem med en anden. Specielt for et spil der bruger meget energi på, at det er din personlige historie.



Kan man ikke se "ansigts-koden" inde under squad menuen? Eller er det kun ved creation? Eller kan du jo loade ME2 op, gå ind i et save, skrive koden ned, gå tilbage til ME3 og så fedte rundt med creationen til koderne er ens...?


Det virkede ikke engang i Mass Effect 2, hvilket også var hvorfor jeg var bange for om det ville virke i 3'eren op til release. Jeg ville nemlig ændre nogle små detaljer fra min ME1 import i ME2 og gjorde netop det du skriver der, men hvis den er importet fra 1'eren så får man bare en generic face code der på ingen måde ligner ens character.

EDIT: Nu har jeg som Mike skriver ovenover også ændret på mange af ansigtsdetaljerne, så jeg håber bare det er patched når mit spil ankommer. Det er en ret big deal for mig.
Ich habe fertig.
Elgar
Niveau 4
 
Indlæg: 313


Re: Mass Effect 3 tråden

Indlægaf Mike.B » 9. mar 2012 19:33

er der nogen der ved hvordan man forhøjer sit battle readiness for jeg har stadig alle på kun 50% dog har jeg min Military strength på næsten fuld power
Mike.B
Niveau 7
 
Indlæg: 2270


Re: Mass Effect 3 tråden

Indlægaf Elgar » 9. mar 2012 19:41

Battle readiness er fra MP, det gør bare at du ikke behøver så meget Military Strength.

Læs evt. Her http://social.bioware.com/forum/1/topic ... ex/9665384
Ich habe fertig.
Elgar
Niveau 4
 
Indlæg: 313


Re: Mass Effect 3 tråden

Indlægaf DJan.dk » 9. mar 2012 19:44

Mike.B skrev:er der nogen der ved hvordan man forhøjer sit battle readiness for jeg har stadig alle på kun 50% dog har jeg min Military strength på næsten fuld power


EDIT: What Elgar said - Var lidt for langsom... :)
Senest rettet af DJan.dk 9. mar 2012 19:47, rettet i alt 1 gang.
DJan.dk
Niveau 6
 
Indlæg: 1632


Re: Mass Effect 3 tråden

Indlægaf DJan.dk » 9. mar 2012 19:46

Dobbel-post - sorry...
DJan.dk
Niveau 6
 
Indlæg: 1632


Re: Mass Effect 3 tråden

Indlægaf Mike.B » 9. mar 2012 19:48

Elgar skrev:Battle readiness er fra MP, det gør bare at du ikke behøver så meget Military Strength.

Læs evt. Her http://social.bioware.com/forum/1/topic ... ex/9665384


Jeg takker :)
Mike.B
Niveau 7
 
Indlæg: 2270


Re: Mass Effect 3 tråden

Indlægaf ALIE » 9. mar 2012 19:56

Min Shep som jeg ændrede på i ME2 ligner sig selv :-D

Det her spil er indtil vider, alt hvad jeg har drømt om siden slutningen på ME1.

er ikke noget å langt da jeg desværre har gæster.
men måske spoilers så det bliver med hvid.

er kommet til hvad jeg tror er slutningen af måne missionen.
Glæder mig til at møde Miranda
:-$
Billede
ALIE
Niveau 7
 
Indlæg: 5030


Re: Mass Effect 3 tråden

Indlægaf Mr. Aggiz » 9. mar 2012 20:42

WozziFuzz skrev:
Mr. Aggiz skrev:Fedt spil, men er skuffet over ændringerne i Tech Armor i Sentinel Class.


Hvad er du skuffet over? Har aldrig spillet Sentinel før, men jeg synes den fungerer godt som ekstra beskyttelse. Plus #2 funktionen 8)


I ME2 fungerede det sådan, at ens shield ladede op igen når man aktiverede Tech Armor. Det var også sådan at den "eksploderede" når alt ens shield var brugt op, nu oplever jeg at man godt kan dø, selvom tech armor stadig er aktiv. Jeg jeg har kun fået spillet ME3 i kort tid, så kan godt være jeg bare skal have eksperimenteret lidt mere med den. Men den er udentvivl ikke ligeså effektiv som i ME2 og det var måske det Bioware gik efter.
Billede
Mr. Aggiz
Niveau 6
 
Indlæg: 1878
By: Århus


Re: Mass Effect 3 tråden

Indlægaf Mike.B » 9. mar 2012 23:38

Der faldt en af mine favoritter fra ME2 :( "snøft"
Mike.B
Niveau 7
 
Indlæg: 2270


Re: Mass Effect 3 tråden

Indlægaf WozziFuzz » 10. mar 2012 05:26

Mr. Aggiz skrev:
WozziFuzz skrev:
Mr. Aggiz skrev:Fedt spil, men er skuffet over ændringerne i Tech Armor i Sentinel Class.


Hvad er du skuffet over? Har aldrig spillet Sentinel før, men jeg synes den fungerer godt som ekstra beskyttelse. Plus #2 funktionen 8)


I ME2 fungerede det sådan, at ens shield ladede op igen når man aktiverede Tech Armor. Det var også sådan at den "eksploderede" når alt ens shield var brugt op, nu oplever jeg at man godt kan dø, selvom tech armor stadig er aktiv. Jeg jeg har kun fået spillet ME3 i kort tid, så kan godt være jeg bare skal have eksperimenteret lidt mere med den. Men den er udentvivl ikke ligeså effektiv som i ME2 og det var måske det Bioware gik efter.


Ja det ku lyde som om BioWare har hævet sværhedsgraden lidt for denne Class. Men personligt den bedste Class ift Infiltrator. Den passer bedre, da jeg ikke fandt Cloak særligt effektivt i Infiltrator Class. Glemmer bare at bruge det der eksploding shield :o
WozziFuzz
Niveau 5
 
Indlæg: 825
By: CR7


Re: Mass Effect 3 tråden

Indlægaf WozziFuzz » 10. mar 2012 07:26

BTW, Alle de ting man køber til sit Inventory - Armor eller Våben... Er de der stadig når man starter et New Game+ (Insanity-playthrough) ?
WozziFuzz
Niveau 5
 
Indlæg: 825
By: CR7


Re: Mass Effect 3 tråden

Indlægaf spif2001 » 10. mar 2012 07:46

WozziFuzz skrev:BTW, Alle de ting man køber til sit Inventory - Armor eller Våben... Er de der stadig når man starter et New Game+ (Insanity-playthrough) ?

Uden at vide det, så vil jeg sige nej.

Det kan være du får en Credit bonus, men det er nok det.
spif2001
Niveau 9
 
Indlæg: 12954
By: Horsens


Re: Mass Effect 3 tråden

Indlægaf Blade Dk » 10. mar 2012 10:15

Super tamt man ikke kan holster våben
I´m not getting older, I´m levelig up!
Blade Dk
Niveau 7
 
Indlæg: 2472


Re: Mass Effect 3 tråden

Indlægaf Them » 10. mar 2012 11:02

Nogen af jer der ved om man kan få den der Recon hood i me3?..
Them
Niveau 4
 
Indlæg: 736


ForegåendeNæste

Tilbage til Mass Effect

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 3 gæster

cron