RasmussenDK skrev:Elgar skrev:Ja, det er da også et kæmpe problem. Fair nok hvis man er ligeglad, men hvis man har brugt lang tid på at lave sin egen Shep og spillet spillene igennem med ham, så er det slet ikke det samme at spille det igennem med en anden. Specielt for et spil der bruger meget energi på, at det er din personlige historie.
Kan man ikke se "ansigts-koden" inde under squad menuen? Eller er det kun ved creation? Eller kan du jo loade ME2 op, gå ind i et save, skrive koden ned, gå tilbage til ME3 og så fedte rundt med creationen til koderne er ens...?
Mike.B skrev:er der nogen der ved hvordan man forhøjer sit battle readiness for jeg har stadig alle på kun 50% dog har jeg min Military strength på næsten fuld power
Elgar skrev:Battle readiness er fra MP, det gør bare at du ikke behøver så meget Military Strength.
Læs evt. Her http://social.bioware.com/forum/1/topic ... ex/9665384
WozziFuzz skrev:Mr. Aggiz skrev:Fedt spil, men er skuffet over ændringerne i Tech Armor i Sentinel Class.
Hvad er du skuffet over? Har aldrig spillet Sentinel før, men jeg synes den fungerer godt som ekstra beskyttelse. Plus #2 funktionen
Mr. Aggiz skrev:WozziFuzz skrev:Mr. Aggiz skrev:Fedt spil, men er skuffet over ændringerne i Tech Armor i Sentinel Class.
Hvad er du skuffet over? Har aldrig spillet Sentinel før, men jeg synes den fungerer godt som ekstra beskyttelse. Plus #2 funktionen
I ME2 fungerede det sådan, at ens shield ladede op igen når man aktiverede Tech Armor. Det var også sådan at den "eksploderede" når alt ens shield var brugt op, nu oplever jeg at man godt kan dø, selvom tech armor stadig er aktiv. Jeg jeg har kun fået spillet ME3 i kort tid, så kan godt være jeg bare skal have eksperimenteret lidt mere med den. Men den er udentvivl ikke ligeså effektiv som i ME2 og det var måske det Bioware gik efter.
WozziFuzz skrev:BTW, Alle de ting man køber til sit Inventory - Armor eller Våben... Er de der stadig når man starter et New Game+ (Insanity-playthrough) ?
Brugere der læser dette forum: Ingen og 3 gæster