Xboxlife forum

Mass Effect: Den officielle tråd

Her diskuteres alt om Mass Effect.

Indlægaf spif2001 » 4. dec 2007 19:44

Tror det er med alle missioner, men de er vist rimelig bugged de achievements.
spif2001
Niveau 9
 
Indlæg: 12954
By: Horsens


Indlægaf billycorgan » 4. dec 2007 19:52

læste et sted at det var med 45 assignments og 15 missioner, men kan ikke huske hvor det var :/
Billede
billycorgan
Niveau 4
 
Indlæg: 377


Indlægaf Gosser » 4. dec 2007 20:02

Den mission på Feros, med "The Thorian" - hvor hulen finder jeg den thorian? :?
Gosser
Niveau 7
 
Indlæg: 5174


Indlægaf spif2001 » 4. dec 2007 20:03

Gosser skrev:Den mission på Feros, med "The Thorian" - hvor hulen finder jeg den thorian? :?

[SPOILER]






Du skal tilbage til den lille by, der hvor Normandy er. Så bryder helvede løs.
spif2001
Niveau 9
 
Indlæg: 12954
By: Horsens


Indlægaf Gosser » 4. dec 2007 20:07

spif2001 skrev:
Gosser skrev:Den mission på Feros, med "The Thorian" - hvor hulen finder jeg den thorian? :?

[SPOILER]






Du skal tilbage til den lille by, der hvor Normandy er. Så bryder helvede løs.


Nå for hulen, så er jeg kørt i den forkerte retning :lol: Hehe, tak for hjælpen.
Gosser
Niveau 7
 
Indlæg: 5174


Indlægaf spif2001 » 4. dec 2007 20:13

Gosser skrev:
spif2001 skrev:
Gosser skrev:Den mission på Feros, med "The Thorian" - hvor hulen finder jeg den thorian? :?

[SPOILER]






Du skal tilbage til den lille by, der hvor Normandy er. Så bryder helvede løs.


Nå for hulen, så er jeg kørt i den forkerte retning :lol: Hehe, tak for hjælpen.

MEN!
[SPOILER]





Du skal ordne Geths først jo. Det er først EFTER at du har ødelagt et Geth rumskib, at du skal tilbage...
spif2001
Niveau 9
 
Indlæg: 12954
By: Horsens


Indlægaf vat69 » 4. dec 2007 20:14

spif2001 skrev:Tror det er med alle missioner, men de er vist rimelig bugged de achievements.


hvordan bugged ???
vat69
 
Indlæg: 5619


Indlægaf spif2001 » 4. dec 2007 20:27

Ah - det var nok før folk fik styr på det, at jeg fik læst noget garbage på BioWare forumet.

Her er en fyr der lyder som om han ved, hvad han taler om:

Ally achievements are gained by completing 75% of the game with the ally in your party. This includes sidequests. Time spent is not a factor (I got ally achievements during my first 30 hour playthrough, and on my more recent 10something hour one). This has to be done in a single playthrough, unlike the "Use X ability" or "Kill X enemies" achievements.


http://masseffect.bioware.com/forums/vi ... &forum=104
spif2001
Niveau 9
 
Indlæg: 12954
By: Horsens


Indlægaf Gosser » 4. dec 2007 20:31

spif2001 skrev:MEN!
[SPOILER]





Du skal ordne Geths først jo. Det er først EFTER at du har ødelagt et Geth rumskib, at du skal tilbage...


Jeps - been there done that 8)
Gosser
Niveau 7
 
Indlæg: 5174


Indlægaf vat69 » 4. dec 2007 23:40

spif2001 skrev:Ah - det var nok før folk fik styr på det, at jeg fik læst noget garbage på BioWare forumet.

Her er en fyr der lyder som om han ved, hvad han taler om:

Ally achievements are gained by completing 75% of the game with the ally in your party. This includes sidequests. Time spent is not a factor (I got ally achievements during my first 30 hour playthrough, and on my more recent 10something hour one). This has to be done in a single playthrough, unlike the "Use X ability" or "Kill X enemies" achievements.


http://masseffect.bioware.com/forums/vi ... &forum=104


godt nok lamt man
vat69
 
Indlæg: 5619


Indlægaf spif2001 » 9. dec 2007 09:37

For hulen da også!!!

Mit andet gennemløb med en ny level 1 soldier på normal, endte med at jeg kom i level 49 - 5000 xp fra level 50 :cry:

Irriterende at man ikke kan snuppe subquests efter gennemførelse... :(

Humlen må være, at man skal ikke drøne til Ilos før end man er i level 47 stykker, hvis man har planer om at snuppe level 50 achievementen.
spif2001
Niveau 9
 
Indlæg: 12954
By: Horsens


Indlægaf palnatoke » 9. dec 2007 10:21

Man beholder da sine levels, når man går ind og laver en ny career, og så vælger at spille forfra på sin gamle figur, gør man ikke?

Men det kan godt være at man ikke får achievements for det :)
palnatoke
Niveau 6
 
Indlæg: 1756
By: Odder


Indlægaf spif2001 » 9. dec 2007 10:22

palnatoke skrev:Man beholder da sine levels, når man går ind og laver en ny career, og så vælger at spille forfra på sin gamle figur, gør man ikke?

Men det kan godt være at man ikke får achievements for det :)

Det ved jeg faktisk ikke, for det gider jeg ikke. Ikke sjovt at spille spillet igennem flere gange med den samme char imo.
spif2001
Niveau 9
 
Indlæg: 12954
By: Horsens


Indlægaf palnatoke » 9. dec 2007 10:25

spif2001 skrev:
palnatoke skrev:Man beholder da sine levels, når man går ind og laver en ny career, og så vælger at spille forfra på sin gamle figur, gør man ikke?

Men det kan godt være at man ikke får achievements for det :)

Det ved jeg faktisk ikke, for det gider jeg ikke. Ikke sjovt at spille spillet igennem flere gange med den samme char imo.


Nej men hvis man nu bare lige vil have level 50 og level 60 achievements, vil det da være en nem løsning :)
palnatoke
Niveau 6
 
Indlæg: 1756
By: Odder


Indlægaf spif2001 » 9. dec 2007 10:25

palnatoke skrev:
spif2001 skrev:
palnatoke skrev:Man beholder da sine levels, når man går ind og laver en ny career, og så vælger at spille forfra på sin gamle figur, gør man ikke?

Men det kan godt være at man ikke får achievements for det :)

Det ved jeg faktisk ikke, for det gider jeg ikke. Ikke sjovt at spille spillet igennem flere gange med den samme char imo.


Nej men hvis man nu bare lige vil have level 50 og level 60 achievements, vil det da være en nem løsning :)

Hæhæ...

Ja-a - nem men kedelig ;)
spif2001
Niveau 9
 
Indlæg: 12954
By: Horsens


ForegåendeNæste

Tilbage til Mass Effect

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 16 gæster

cron