Xboxlife forum

Mass Effect: Den officielle tråd

Her diskuteres alt om Mass Effect.

Indlægaf spif2001 » 29. nov 2006 09:17

Maltéz skrev:Det spil bliver så vanvittigt godt. Første spil der gør Xbox360 pengene værd.

Enig - Mass Effect er grunden til at jeg købte min 360'er. At jeg købte den allerede i februar skyldes Oblivion var lige om hjørnet ;)
spif2001
Niveau 9
 
Indlæg: 12954
By: Horsens


Indlægaf jaakoberen » 29. nov 2006 21:04

de skriver på ign.com at me udkommer i europa den 12/1....glæder mig vildt meget.... :)
There is no 'overkill.' There is only 'open fire' and 'I need to reload'

Contrary to popular belief, America is not a democracy, it is a Chucktatorship.
jaakoberen
Niveau 1
 
Indlæg: 60


Indlægaf Crueltylizer » 29. nov 2006 21:13

jaakoberen skrev:de skriver på ign.com at me udkommer i europa den 12/1....glæder mig vildt meget.... :)


IGN er ikke opdateret på det område.

Forår/Sommer 2007 er et godt bud. Først var der snak om December 2006, men som vi alle kender BioWare så har de det med at skubbe deres udgivelser, men det er som regel med god grund og noget vi kan have gavn af i sidste ende.
Crueltylizer
Niveau 7
 
Indlæg: 3966


Indlægaf Vinterbird » 29. nov 2006 21:15

Må sige mig enig med Cruel, Bioware siger godt nok stadigvæk Q1 07, men jeg ville ikke blive overrasket hvis det glider ind i Q2.
Vinterbird
Niveau 7
 
Indlæg: 5852


Indlægaf Maltéz » 29. nov 2006 21:20

Vinterbird skrev:Må sige mig enig med Cruel, Bioware siger godt nok stadigvæk Q1 07, men jeg ville ikke blive overrasket hvis det glider ind i Q2.

Jeg tror næppe vi ser det før til jul næste år, hvis ikke senere. Det lader til at være et ektremt stort spil og hvis de skal opbygge historie og lokaliteter på mange planeter tager det rigtig, rigtig lang tid.
Så sandt, så sandt: http://justfuckinggoogleit.com/
Maltéz
Niveau 7
 
Indlæg: 2320


Indlægaf Vinterbird » 29. nov 2006 21:25

Maltéz skrev:
Vinterbird skrev:Må sige mig enig med Cruel, Bioware siger godt nok stadigvæk Q1 07, men jeg ville ikke blive overrasket hvis det glider ind i Q2.

Jeg tror næppe vi ser det før til jul næste år, hvis ikke senere. Det lader til at være et ektremt stort spil og hvis de skal opbygge historie og lokaliteter på mange planeter tager det rigtig, rigtig lang tid.


Spillet har trods alt været under udvikling siden 2004, så mon ikke Bioware ved hvad de laver, men indtil videre, så holder Bioware stadig på Q1. Jeg tror dog langt fra, vi skal forvente os at se spillet i Q4, da det ville være ekstremt dumt af Bioware, og ikke mindst fordi, spillet efterhånden er ved at nå stadiet, hvor det kan kaldes halv færdigt.
Vinterbird
Niveau 7
 
Indlæg: 5852


Indlægaf jonesmiller » 29. nov 2006 22:57

Her kommer et nyt interview fra idag lavet af Actiontrip med Biowares Casey Hudson:

http://www.actiontrip.com/previews/360/ ... _i_2.phtml

Interviewet omhandler nogle spændende detaljer om spillet, og hinter også lidt til en Q2 - release. Det bliver højst sandsynligt i maj 2007, hvis man kombinerer interview med EB Games database, som siger 12/5 - 2007.

EDIT: Fandt link til en formentlig amerikansk releasedato 22/5 - 2007:

http://www.gamestop.com/search.asp?cook ... ind=Search
Senest rettet af jonesmiller 29. jan 2007 02:29, rettet i alt 1 gang.
*´¨)
¸.•´¸.•*´¨)
(¸.•´ (¸.•¸.•*´¨I Ching¨´*•.¸.•*´¨)
jonesmiller
 
Indlæg: 521


Indlægaf Maltéz » 29. nov 2006 23:25

jonesmiller skrev:Her kommer et nyt interview fra idag lavet af Actiontrip med Biowares Casey Hudson:

http://www.actiontrip.com/previews/360/ ... _i_2.phtml

Interviewet omhandler nogle spændende detaljer om spillet, og hinter også lidt til en Q2 - release. Det bliver højst sandsynligt i maj 2007, hvis man kombinerer interview med EB Games database, som siger 12/5 - 2007.

Det håber jeg meget på Q2-release that is.
Så sandt, så sandt: http://justfuckinggoogleit.com/
Maltéz
Niveau 7
 
Indlæg: 2320


Indlægaf jonesmiller » 29. nov 2006 23:47

Maltéz skrev:
jonesmiller skrev:Her kommer et nyt interview fra idag lavet af Actiontrip med Biowares Casey Hudson:

http://www.actiontrip.com/previews/360/ ... _i_2.phtml

Interviewet omhandler nogle spændende detaljer om spillet, og hinter også lidt til en Q2 - release. Det bliver højst sandsynligt i maj 2007, hvis man kombinerer interview med EB Games database, som siger 12/5 - 2007.

Det håber jeg meget på Q2-release that is.


If not I will cry like a little baby :cry:
*´¨)
¸.•´¸.•*´¨)
(¸.•´ (¸.•¸.•*´¨I Ching¨´*•.¸.•*´¨)
jonesmiller
 
Indlæg: 521


Indlægaf jonesmiller » 8. dec 2006 19:12

Så kom X06´s video med Mass Effect på nettet:

http://masseffect.bioware.com/gallery/#one-1
*´¨)
¸.•´¸.•*´¨)
(¸.•´ (¸.•¸.•*´¨I Ching¨´*•.¸.•*´¨)
jonesmiller
 
Indlæg: 521


Indlægaf jonesmiller » 20. jan 2007 02:34

*´¨)
¸.•´¸.•*´¨)
(¸.•´ (¸.•¸.•*´¨I Ching¨´*•.¸.•*´¨)
jonesmiller
 
Indlæg: 521


Indlægaf spif2001 » 20. jan 2007 08:05

Lækkert med lidt ekstra intel ;) Et par ting jeg lagde mærke til:

...And you can also, of course, create a female Commander Shepard.

:D Yay! Jeg spiller altid kvinder i RPG's, hvis jeg kan komme til det. Nok mest for at have nogle kvindelige former at kigge på mens jeg spiller (på xbox!). Mass Effect skulle jo blive mere cinematic end det før er set, ihvertfald fra Bioware, så mon ikke de kvindelige former er mere indbydende end sædvanligt - nam nam :lol:

...you can decide everything about the way you look, and you can even decide how you got to be that kind of a character by choosing different kinds of your back story.

Rart at se. Jeg har længe frygtet, at man var tvunget til at spille den mandlige Shepard i det udseende som alle billeder og videoer viser.
Mht til at vælge baggrundshistorie, så tror jeg det er lidt ligemeget, med mindre det er noget man mærker igennem hele spillet. Hvis det bare er under introen, at baggrundshistorien gør sig gældende, så har jeg aldrig brugt tid på det i allerede udkomne RPG's. Ikke engang i Baldur's Gate serien eller Neverwinter Nights serien, hvor man ellers kan gøre med baggrundshistorien hvad man vil.

You can set up what you want your squad to do or move to a certain location and target certain enemies. It's all operated off of the d-pad in a really elegant way...

Hmmm.... Er ikke vild med, at d-pad'en skal bruges meget. Med den crappy d-pad vi nu engang er betjent med, skal det være lavet mucho godt, for at fungere ordentligt, men lad os nu se...

We have an awesome achievement system that incorporates some really cool stuff you can do on replays and things like that.

Det er jeg lidt spændt på at se. I tidligere Bioware spil (KotOR, Jade Empire, Infinity engine spil) har jeg i første gennemløb fundet mere eller mindre alt hvad der er at finde af side quests og våben etc. der er gemt godt væk. Jeg hader simpelthen at gå igennem et område uden at ordne alt hvad der er at ordne ;)
Men måske netop fordi spillet bliver så åbent som det gør, kan jeg overse en side quest eller 2. Jeg tvivler 8)

Mass Effect bliver grrrreeeAATT!
Billede
spif2001
Niveau 9
 
Indlæg: 12954
By: Horsens


Indlægaf jonesmiller » 20. jan 2007 10:07

spif2001 skrev:Lækkert med lidt ekstra intel ;) Et par ting jeg lagde mærke til:

...And you can also, of course, create a female Commander Shepard.

:D Yay! Jeg spiller altid kvinder i RPG's, hvis jeg kan komme til det. Nok mest for at have nogle kvindelige former at kigge på mens jeg spiller (på xbox!). Mass Effect skulle jo blive mere cinematic end det før er set, ihvertfald fra Bioware, så mon ikke de kvindelige former er mere indbydende end sædvanligt - nam nam :lol:

Så bliver du sikkert også glad for at høre, at du kan modulere/pitche stemmen :)
*´¨)
¸.•´¸.•*´¨)
(¸.•´ (¸.•¸.•*´¨I Ching¨´*•.¸.•*´¨)
jonesmiller
 
Indlæg: 521


Indlægaf spif2001 » 20. jan 2007 10:11

Haha - tja det kan da godt være ;)

Det er da også godt nyt, til dem der vil lave en fimset bøsse Shepard - haha - no offense, only fun intended :lol:
spif2001
Niveau 9
 
Indlæg: 12954
By: Horsens


Indlægaf HunkyDory » 20. jan 2007 16:00

Den ene gang jeg har spillet RPG, har jeg valgt at spille som mand (Oblivion), Men nu hvor det er stramme "fremtids-spandexdragter", tror jeg også jeg vil prøve noget...nyt! :)

Alt i alt ser det for fedt ud det spil, er det ikke i Marts det kommer? (Ja, jeg er for doven til at se hele emnet, eller nyheder igennem)
HunkyDory
Niveau 9
 
Indlæg: 11563


ForegåendeNæste

Tilbage til Mass Effect

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 19 gæster