Xboxlife forum

NETFLIX

Snak om alt der har med Mediacenter, Tversity, Transcode360, DivX, Xvid og lignende at gøre.

Re: NET FLIX

Indlægaf Da Senzai » 18. jul 2013 01:18

Den er okay, den serie.

I får lige traileren, selvom den får serien til at virke en del mere sukkersød end den er

Billede
Da Senzai
Niveau 8
 
Indlæg: 9374
By: København


Re: NET FLIX

Indlægaf koopi » 18. jul 2013 02:23

Der må meget gerne snart komme flere sæsoner af Dexter. Måske tilføjer de, de sidste 4 sæsoner i år? :)
koopi
Niveau 4
 
Indlæg: 394


Re: NET FLIX

Indlægaf Ink129 » 18. jul 2013 16:35

heinstach skrev:
andersfc3 skrev:Den første halvdel af sæson af Breaking Bad er også lige kommet på Netflix. Glæder mig til at se dem!


Går ud fra, du mangler et 5-tal? :-)

I givet fald vil jeg da lige nappe en måned efter ferien.


Ja, det var sgu lækkert lige at få de afsnit på Netflix. Skulle bare lige se et par af afsnittene forleden aften med brormand... så kom vi sgu alligevel til at se samtlige otte i streg. Imo, den bedste og mest velskrevede tv-serie, jeg nogensinde har set - simpelthen fantastisk! =D>
Whenever you are feeling blue, jaded and down on your luck, just remember: even the Pope poops!
Ink129
Niveau 6
 
Indlæg: 1306


Re: NET FLIX

Indlægaf Da Senzai » 19. jul 2013 00:22

Så fik jeg set de sidste par afsnit af Orange is the new black, og den endelige dom lyder; Fuck, hvor er den fed!

Man skulle lige igennem de fire første episoder, men så stak den serie også af.

Historien i den film er ikke andet end en lang dårlig beslutning, og jeg elsker film/serier ,der er det.

Taryn Manning spiller så godt, og jeg er forelsket i Morello´s måde at tale på. Nicky er også god. Jeg har en ting for folk, der ser ud som om, at de er helt væk, men ikke er det.

Heltinden Chapman finder jeg også ret sympatisk.

Fuck, den er god den serie, og noget af en slutningen.

Jeg vil gerne indrømme, at da jeg havde set de første to afsnit, var jeg like; Den er okay, men hvordan kan den få over 8,7 på imdb`? men det ser jeg nu. Den skulle lige igang, og så kørte den.

Det værste er dog, at nu skal jeg vente et helt år på sæson 2.
Billede
Da Senzai
Niveau 8
 
Indlæg: 9374
By: København


Re: NET FLIX

Indlægaf Da Senzai » 19. jul 2013 00:56

Der er ikke så mange gode clip på youtube endnu, men fandt de her to.





Den er sådan lidt speciel-serien. Den skifter sådan langsomt tone jo længere, man kommer den. Den forsøger at være sjovest i starten, men bliver lidt, jeg vil ikke mørkere, men snarere lidt mere deprimerende, jo længere man kommer.

Igen.. Okay serie ^_^
Billede
Da Senzai
Niveau 8
 
Indlæg: 9374
By: København


Re: NET FLIX

Indlægaf Reinhold » 27. jul 2013 21:05

"The Sweeney" se den. Fed britisk actionfilm på US Netflix. Der er bl.a. den fedeste bankrøveriscene ala "Heat" eller GTA IV :D
Reinhold
Niveau 6
 
Indlæg: 1444
By: Hillerød


Re: NET FLIX

Indlægaf Da Senzai » 3. aug 2013 20:07

Ahahaha, Det er godt!

Wizards of the Coast udgav i sin tid et andet kortspil, Duel Masters, der er baseret på en Manga, der er løst baseret på Magic: The Gathering kortspillet.

Duel Masters har også sin egen Anime-Serie i samme genre som Yu-Gi-Oh, Digimon, Beyblade, osv.

Så det er en tegnefilm, baseret på et kort-spil, der er baseret på en tegneserie, der er baseret på et andet kortspil :D

Duel Masters er lige kommet på Dansk Netflix! Jeg plejer gerne, når jeg skal rydde op, lægge tøj sammen, at fyre på for nogle tegnefilm på Netflix, og her til aften faldt valget på Duel Masters. Jeg huskede den egentligt som værende ringe, men det har atter engang nok noget at gøre med, at jeg simpelthen ikke kan holde de danske voice-actors ud fra den periode. Det er de samme 3-4 personer, der har lagt stemme til TMNT, DIGIMON, DUEL MASTERS, osv.

Der er efterhånden en del tegneserier, jeg synes var ringe, som "barn/ung"; men som faktisk er okay, når jeg har genset dem senere. Det giver ganske en hel anden oplevelse at se den med Engelske eller original stemmer.

Nå, men jeg har set to afsnit.

Afsnit 1 var rimeligt kedeligt, men settingen skal lige etableres.

Afsnit 2 tilgengæld var comedy-gold! :D - Den var sjov, og skamløs!

Duel Masters tegnefilmsserien er nemlig en let/light parodi på genren. Producerne lægger på ingen måde skjul på, at anime´ens formål er at sælge legetøj/kort - men samtidigt er det heller ikke over, at tage pis på samlekorts-spil. Kombiner det med "anime-humor", og brydningen af den 4. mur, så ja, så synes jeg faktisk, at den er ret sjov!

Typisk genren er helten lidt kedelig og generic, men den lader til at have et okay-supporting-cast, og det er vigtigt for en serie.

Der var nogle sjove scener set med den casualle samlekortsspillers øjne. Blandet andet en scene, hvor helten taber sit deck på gulvet og udbryder "Åh nej! Nu kommer der støv på kortene! Jeg vidste, jeg skulle have købt nogle protective sleeves!"

Eller på et tidspunkt, hvor helten skal battle en scumbag, der har pakket sit deck! Scumbag´en, forsvarer sig med; "Hvordan kan jeg snyde, du har jo selv cuttet mit deck?"

Ja, det er også rigtigt, Helten cuttede sin modstanders deck, men efter decket blevet cuttet, så skiftede han decket ud med et pakket deck uden helten så det!

Senere i kampen, siger modstanderen med en dyster og dramtisk stemme; " Jeg kaster [indsæt navn på kort]", hvorefter vores helt rigtigt barnligt, gør nar af ham med at sige det samme med en dum stemme. Igen endnu et "stab at" genren.

Eller, hvor Mimi lige agerer cheerleader og råber "Let´s Go, tap all his creatures!"

Jeg synes, at Duel Masters er okay, genren taget i betragtning. Det, der gør, at den skiller sig ud er, at serien er, at den ikke tager sig selv en dyt seriøst.

Det kunne virkeligt være fedt, hvis der kom mere anime på Dansk-Netflix. Jeg kan godt lide tegnefilm, men så skal det ikke være crap som Ko og Kylling, Ed, Edd og Eddy, PowerPuff pigerne, Scooby-Doo og whatnot.

Denne her trailer er alt for god! :mrgreen:
Billede
Da Senzai
Niveau 8
 
Indlæg: 9374
By: København


Re: NET FLIX

Indlægaf Vestergaard » 3. aug 2013 22:59

Eneste anime jeg nogensinde har set, involverer blæksprutter. Never again.
Billede
Vestergaard
Niveau 7
 
Indlæg: 3334
By: Esbjerg


Re: NET FLIX

Indlægaf Psymatiq » 5. aug 2013 13:20

Vestergaard skrev:Eneste anime jeg nogensinde har set, involverer blæksprutter. Never again.


Se Berserk. Gammel super fed serie.
Psymatiq
Niveau 7
 
Indlæg: 5290
By: Charlottenlund


Re: NET FLIX

Indlægaf kofoed » 5. aug 2013 16:18

Til dem som bruger unblock us, så kan det siges nu når Breaking Bad starter op igen med sidste del af sæson 5, så kan de ses 24 timer efter de er blevet vist på TV i usa, så kan de ses på Netflix UK, ret fedt imo!

http://www.geekosystem.com/netflix-uk-breaking-bad/
kofoed
Niveau 7
 
Indlæg: 2445


Re: NET FLIX

Indlægaf Psymatiq » 6. aug 2013 06:45

kofoed skrev:Til dem som bruger unblock us, så kan det siges nu når Breaking Bad starter op igen med sidste del af sæson 5, så kan de ses 24 timer efter de er blevet vist på TV i usa, så kan de ses på Netflix UK, ret fedt imo!

http://www.geekosystem.com/netflix-uk-breaking-bad/


fun fact

så længe de ikke over alt fører den her strategi så har piraterne stadig føringen. Men fedt at UK får det, al fremskridt er godt.
Psymatiq
Niveau 7
 
Indlæg: 5290
By: Charlottenlund


Re: NET FLIX

Indlægaf Jake242 » 6. aug 2013 08:50

Rules of Engagement på den Amerikanske Netflix er super fed. Der ligger 6 sæsonner(desværre er der kun lavet 7) det er humor hvor mimik, timing og tekst går op i en højere enhed... Er ikke så gennemført historie mæssigt som f.eks Friends, men hvis man har 20 min man lige skal slå ihjel, er det en perfekt serie IMO:-)
Billede
Jake242
Niveau 7
 
Indlæg: 2759
By: TwentyThreeHundred


Re: NET FLIX

Indlægaf Da Senzai » 2. okt 2013 18:18

Tændte lige for Netflix, og kan se, at de har tilføjet Power Rangers Megaforce! Megaforce er fra 2013 og derfor den nyeste Power Rangers serie.

Hvem end, der er indkøber hos Netflix Danmark, så fortjener han/hun helt sikkert en medalje.

Glæder mig til at se Megaforce. Det eneste Power Rangers jeg har set indtil videre er Sæson 1 af Mighty Morphin, Samurai, Super Samurai og et par afsnit af R.P.M.

Jeg var rigtigt godt underholdt af Samurai, og håber at Megaforce kan leve op til den.

Billede
Da Senzai
Niveau 8
 
Indlæg: 9374
By: København


Re: NET FLIX

Indlægaf heinstach » 2. okt 2013 21:10

Breaking Bad er vel ikke kommet på DK Netflix endnu, vel? Altså de sidste 8.
heinstach
Niveau 7
 
Indlæg: 5066
By: Aalborg


Re: NET FLIX

Indlægaf kofoed » 2. okt 2013 21:14

heinstach skrev:Breaking Bad er vel ikke kommet på DK Netflix endnu, vel? Altså de sidste 8.


Nej, det er de ikke, men de er heldigvis og finde på UK netflix :-)
kofoed
Niveau 7
 
Indlæg: 2445


ForegåendeNæste

Tilbage til Mediacenter

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 15 gæster