Xboxlife forum

NETFLIX

Snak om alt der har med Mediacenter, Tversity, Transcode360, DivX, Xvid og lignende at gøre.

Re: NET FLIX

Indlægaf DKsDEVIL » 6. nov 2012 13:17

film skal høres i deres orginale sprog, vi er jo ikke tyskere der er for dumme til at forstå andet end tysk :)
DKsDEVIL
Niveau 4
 
Indlæg: 385


Re: NET FLIX

Indlægaf Slimjay DK » 6. nov 2012 13:29

Nej, men det skal da blive spændende den dag du får børn om de så i en alder tidlig alder forstår engelsk .. ;) Det er 100% netflix's problem at de ikke har valgt at inkluderer det orginale sprog, nu når muligheden for at skifte Audio findes på flere af de andre børnefilm :)
PS5 / PS3 / PS2 / PSX / PSP / PS Vita / XBOX One X / X360 / XBOX / Wii / Wii U / GC / NDSi / 3DS / DC / Saturn / GP2x / Nvidia Shield TV
Slimjay DK
Niveau 8
 
Indlæg: 9024
By: Frederikssund


Re: NET FLIX

Indlægaf Da Senzai » 6. nov 2012 13:29

Generelt er jeg enig med dig, Devil - altså i, at de skal se på original-sproget, ikke i din argumentation.

Der er dog undtagelser, hvor jeg synes de danske stemmer er bedre. Især i pre-digimon- på dansk tv-tiden har vi haft rigtigt gode Voice-Actors.

Digimon introducerede os også for nogle nye "talenter " - jeg ved ikke, hvad deres rigtige navne er -, og de har bare forpestet dansk tv lige siden ved at lægge stemmer til ALT, som Digimon, 2K3 Turtles med mere.
Billede
Da Senzai
Niveau 8
 
Indlæg: 9374
By: København


Re: NET FLIX

Indlægaf Prozel » 6. nov 2012 13:36

Problemet er når de vælger piger til drenge roller. Har i hørt det nyeste Pokémon? Ash lyder virkelig som en pige, og det skær i ørene, for så irriterende var han ikke, dengang jeg fulgte med i det.
Jeg har tænkt på at rykke over på andet mere "modent" sted:-D - Hyggen76
Prozel
Niveau 7
 
Indlæg: 3181
By: Havnen


Re: NET FLIX

Indlægaf DKsDEVIL » 6. nov 2012 14:33

dengang far var barn, havde vi kun undertekster og måtte lære at forstå eng vil i dermed mene børn i dag er dummere end før i tiden :)

der er mange problemer med netflix hvor for kan man ikke slå undertekst fra på mange af deres ting det er godt nok træls at se på, dels fordi det er grimt men også fordi de over tætter værrere end en 3 klasses skoleelev.

Jeg har aldrig haft eng i skolen havde dansk i stedet for fordi jeg er ordblind, somme tider sidder man bare og krummer tær over deres oversættelser.

så ja der kan sahtens forekomme fejl i det jeg skriver men jeg lever heller ikke af det :)

og ja jeg har hørt nogle udsendelser i tv med de der børne serier kæft de er belastene at høre på. godt mit tv kun er tænt når der er F1 og somme tider nyheder lol
DKsDEVIL
Niveau 4
 
Indlæg: 385


Re: NET FLIX

Indlægaf CaptainKicker » 6. nov 2012 14:44

Den ultimative irriterende stemme nogensinde må være den amerikanske version af Bobby's World. For satan den stemme driver mig til vanvid.
CaptainKicker
Moderator
 
Indlæg: 10813
By: Silkeborg


Re: NET FLIX

Indlægaf Da Senzai » 6. nov 2012 18:22

Har lige set Cool World på Netflix. Det var lidt af en oplevelse. Udmærket ide, men storytellingen kunne godt havde været lidt bedre.

Og er jeg imponeret over, hvor mange bevægelser de har tegnet. Det er man ikke mere, da det ser sparet væk i de fleste nyere tegnefilm.



Edit: Fandt lige det her på IMDB:

#Do you know that the original script was meant to be a horror/thriller? It was actually a really clever idea for a unique psychological horror. The original concept, before Hollywood and the scriptwriters convinced Bakshi to try and make an "adult" wannabe 'Who Framed Roger Rabbit,' Cool World was going to be a thriller about a cartoonist who has sexual relations with a cartoon in his world, focusing on the psychological implications of such a thing. The 'toon would then give birth to a freakish half-breed that can travel between reality and the other world and isn't happy about the fact that not only is it considered a hideous freak in either world, nor that as it travels between the worlds it becomes even more and more twisted and stalks its father trying to pull his soul from his body.

Den originiale ide lød lidt federe!
Billede
Da Senzai
Niveau 8
 
Indlæg: 9374
By: København


Re: NET FLIX

Indlægaf M0nsterM0nk3y » 7. nov 2012 08:00

Nu ved jeg ik om det er fordi jeg er lidt bagud, men i ved vel godt at NET FLIX er kommet ud "officielt" som APP på det danske XBOX netværk??
Billede
M0nsterM0nk3y
Niveau 1
 
Indlæg: 68


Re: NET FLIX

Indlægaf Panacea73 » 8. nov 2012 14:47

Billede
Billede
Panacea73
Niveau 7
 
Indlæg: 4963


Re: NET FLIX

Indlægaf BeatenIndiana » 8. nov 2012 15:05

M0nsterM0nk3y skrev:Nu ved jeg ik om det er fordi jeg er lidt bagud, men i ved vel godt at NET FLIX er kommet ud "officielt" som APP på det danske XBOX netværk??

Det ér fordi, at du er lidt bagud ;)
Billede
BeatenIndiana
Niveau 4
 
Indlæg: 671
By: Esbjerg, vestkystens hovedstad


Re: NET FLIX

Indlægaf M0nsterM0nk3y » 9. nov 2012 00:53

BeatenIndiana skrev:
M0nsterM0nk3y skrev:Nu ved jeg ik om det er fordi jeg er lidt bagud, men i ved vel godt at NET FLIX er kommet ud "officielt" som APP på det danske XBOX netværk??

Det ér fordi, at du er lidt bagud ;)


Og det var dét bare :D
Billede
M0nsterM0nk3y
Niveau 1
 
Indlæg: 68


Re: NET FLIX

Indlægaf Psymatiq » 9. nov 2012 19:01

Panacea73 skrev:Billede


Billede
Psymatiq
Niveau 7
 
Indlæg: 5290
By: Charlottenlund


Re: NET FLIX

Indlægaf caps-iii » 9. nov 2012 20:00

Nogen der ligger inde med en god guide angående opsætning til US NETFLIX? For den danske stinker da for sure!
Billede
caps-iii
Niveau 7
 
Indlæg: 2493


Re: NET FLIX

Indlægaf Slimjay DK » 9. nov 2012 20:13

caps-iii skrev:Nogen der ligger inde med en god guide angående opsætning til US NETFLIX? For den danske stinker da for sure!


Sign up og tast de 2 DNS servere ind de har i deres guide og så er du kørende : http://www.unblock-us.com/
PS5 / PS3 / PS2 / PSX / PSP / PS Vita / XBOX One X / X360 / XBOX / Wii / Wii U / GC / NDSi / 3DS / DC / Saturn / GP2x / Nvidia Shield TV
Slimjay DK
Niveau 8
 
Indlæg: 9024
By: Frederikssund


Re: NET FLIX

Indlægaf pongolle » 10. nov 2012 01:58

Skulle lige lave det "Amerikansk" for en ven på hans Xbox.

Han har fået de Amerikanske ting, men hans menu står stadig på Dansk, og han får ikke de der "Because you watched" katagorier?

Bare lige en lille irritation. Da jeg ændrede mit Netflix til Amerikansk, lavede den sproget om,
pongolle
Niveau 6
 
Indlæg: 1557
By: Århus


ForegåendeNæste

Tilbage til Mediacenter

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 17 gæster