Xboxlife forum

NETFLIX

Snak om alt der har med Mediacenter, Tversity, Transcode360, DivX, Xvid og lignende at gøre.

Re: NETFLIX

Indlægaf Twinkling » 26. apr 2014 22:54

Kan anbefale Chuck. Der var en sort-of aflutning i sæson 4, kunne have fint sluttet med det, men de antydede der ville komme mere, og det er så en endnu bedre afslutning i sæson 5.
Twinkling
Niveau 5
 
Indlæg: 1276
By: Roskilde


Re: NETFLIX

Indlægaf Da Senzai » 8. jun 2014 14:31

Sæson 2 af Orange is the new black startede i fredags! :D



Første af afsnit af sæson 2 er alt for fed! :D

Tror jeg har set til en afsnit 6 nu. Jeg er ikke den store fan er Vee, mne jeg elsker stadig mange af de andre figurer i serien som Lorna og Nichols. Taryn Manning gør det også stadig godt i rollen som Pensatucky! :D

Haha, lidt synd, at der går næsten et år mellem hver sæson, når man kan binge-watche en hel sæson på 2-3 dage. Det er både det fede og det frygtlige ved Netflix :P
Billede
Da Senzai
Niveau 8
 
Indlæg: 9374
By: København


Re: NETFLIX

Indlægaf maagaard90 » 8. jun 2014 19:58

American Psycho, Drengen og Jernkæmpen og Niceville kan også varmt anbefales.
100% Xbox 360: Battlefield 1943, Brothers, Chime, Dead Space, Dead Space Ignition, Dead Space 2, Deadlight, Fez, Minecraft, Plants vs. Zombies, The Walking Dead Season 1 & 2, WinterBottom.
Fotoblog: Billedstrøm
maagaard90
Niveau 7
 
Indlæg: 2724
By: Aalborg


Re: NETFLIX

Indlægaf Da Senzai » 30. jun 2014 16:59

Ifølge ComicVine kommer Knights of Sidonia til Netflix! :D

Og det er allerede den 4 July!



Og tilsyneladende også i Danmark!

"On July 4th, Knights of Sidonia will be available on Netflix in all territories."
Billede
Da Senzai
Niveau 8
 
Indlæg: 9374
By: København


Re: NETFLIX

Indlægaf Vestergaard » 1. jul 2014 06:53

Den 15. Juli kan man se samtlige afsnit af breaking bad. *breakinh news!*
Billede
Vestergaard
Niveau 7
 
Indlæg: 3332
By: Esbjerg


Re: NETFLIX

Indlægaf Zt3pH » 1. jul 2014 07:12

Vestergaard skrev:Den 15. Juli kan man se samtlige afsnit af breaking bad. *breakinh news!*


Det var fandme også på tide...
Winners never quit, Quitters never win...
Zt3pH
Niveau 7
 
Indlæg: 2723


Re: NETFLIX

Indlægaf Reinhold » 17. jul 2014 21:04

Så kom jeg endelig igennem Weeds. De sidste afsnit var under den ellers fine standard. Så starter jagten på en ny serie :)
Reinhold
Niveau 6
 
Indlæg: 1444
By: Hillerød


Re: NETFLIX

Indlægaf Vestergaard » 17. jul 2014 21:38

Reinhold skrev:Så kom jeg endelig igennem Weeds. De sidste afsnit var under den ellers fine standard. Så starter jagten på en ny serie :)

Vi havde det på præcis samme måde. Den første sæson var god, den næste okay. Og så skulle de ellers bare være stoppet malkeriet.
Billede
Vestergaard
Niveau 7
 
Indlæg: 3332
By: Esbjerg


Re: NETFLIX

Indlægaf Da Senzai » 17. jul 2014 22:45

Så må du igang med Orphan Black. Har sjældent været så underholdt som, da jeg så den.
Billede
Da Senzai
Niveau 8
 
Indlæg: 9374
By: København


Re: NETFLIX

Indlægaf Ink129 » 18. jul 2014 00:17

Reinhold skrev:Så kom jeg endelig igennem Weeds. De sidste afsnit var under den ellers fine standard. Så starter jagten på en ny serie :)


Breaking Bad, House of Cards og Homeland kan i høj grad anbefales :)
Whenever you are feeling blue, jaded and down on your luck, just remember: even the Pope poops!
Ink129
Niveau 6
 
Indlæg: 1306


Re: NETFLIX

Indlægaf Reinhold » 18. jul 2014 07:59

Breaking Bad har jeg været igennem (muligvis den bedste serie jeg har set ever) og House of Cards er en, som jeg ser med fruen. Homeland er klart en mulighed - og den har stået på min liste i en god periode. Som skrevet tidligere så er min primære frygt at investere tid i en serie, som ikke landes ordentligt eller fortsætter i det uendelige :)

Orphan Black - den serie har jeg ikke hørt om. Overvejer også "Hannibal" - er der folk her, som ser den?

De sidste afsnit af Weeds, som foregår i fremtiden (gennemsigtige mobiltelefoner etc) var grænsende til elendige. Serien blev afsluttet - men det kunne fint være gjort markant bedre..
Reinhold
Niveau 6
 
Indlæg: 1444
By: Hillerød


Re: NETFLIX

Indlægaf Vestergaard » 18. jul 2014 08:06

Se Hannibal! Den serie er for vild. Når først du er kommet fire afsnit ind, kan du ikke holde op.
Billede
Vestergaard
Niveau 7
 
Indlæg: 3332
By: Esbjerg


Re: NETFLIX

Indlægaf Zt3pH » 18. jul 2014 08:22

Som den gode Vestergaard skriver, er Hannibal faktisk ret god.
Når man lige kommer ind i den, og abstraherer fra Mikkelsens tykke danske accent (som er bevidst da amerikaner kun kan høre han er udenlandsk) så er historien rigtig god - og den bliver endnu bedre i anden sæson. Så er ham der spiller "hovedrollen" som Will Graham faktisk også en rimelig habil skuespiller, og tror vi kommer til at se mere til ham.

Det er nok den klammeste serie jeg nogensinde har set - Ikke på sådan en splat / gore agtig måde, men på den fede pykologiske måde. Jeg vil i alle tilfælde råde dig til, ikke at spise imens du skal se den her, på trods af at mad spiller en stor rolle i serien :)
Winners never quit, Quitters never win...
Zt3pH
Niveau 7
 
Indlæg: 2723


Re: NETFLIX

Indlægaf Vestergaard » 18. jul 2014 08:56

Zt3pH skrev:Som den gode Vestergaard skriver, er Hannibal faktisk ret god.
Når man lige kommer ind i den, og abstraherer fra Mikkelsens tykke danske accent (som er bevidst da amerikaner kun kan høre han er udenlandsk) så er historien rigtig god - og den bliver endnu bedre i anden sæson. Så er ham der spiller "hovedrollen" som Will Graham faktisk også en rimelig habil skuespiller, og tror vi kommer til at se mere til ham.

Det er nok den klammeste serie jeg nogensinde har set - Ikke på sådan en splat / gore agtig måde, men på den fede pykologiske måde. Jeg vil i alle tilfælde råde dig til, ikke at spise imens du skal se den her, på trods af at mad spiller en stor rolle i serien :)

Jeg er nødt til også at skrive lidt med på din. Den er nemlig vildt psykologisk. Men jeg synes det er svært at skrive for meget, uden at spoile oplevelsen. Til tider kan den godt blive for "vi bruger store ord og er intellektuelle", men ellers er den kanon.
Billede
Vestergaard
Niveau 7
 
Indlæg: 3332
By: Esbjerg


Re: NETFLIX

Indlægaf Zt3pH » 18. jul 2014 09:06

Vestergaard skrev:
Zt3pH skrev:Som den gode Vestergaard skriver, er Hannibal faktisk ret god.
Når man lige kommer ind i den, og abstraherer fra Mikkelsens tykke danske accent (som er bevidst da amerikaner kun kan høre han er udenlandsk) så er historien rigtig god - og den bliver endnu bedre i anden sæson. Så er ham der spiller "hovedrollen" som Will Graham faktisk også en rimelig habil skuespiller, og tror vi kommer til at se mere til ham.

Det er nok den klammeste serie jeg nogensinde har set - Ikke på sådan en splat / gore agtig måde, men på den fede pykologiske måde. Jeg vil i alle tilfælde råde dig til, ikke at spise imens du skal se den her, på trods af at mad spiller en stor rolle i serien :)

Jeg er nødt til også at skrive lidt med på din. Den er nemlig vildt psykologisk. Men jeg synes det er svært at skrive for meget, uden at spoile oplevelsen. Til tider kan den godt blive for "vi bruger store ord og er intellektuelle", men ellers er den kanon.


Ja altså de gør jo et stort nummer ud at vise os, hvor intellektuel of finkulturel Hannibal er - ret godt i tråd med bøgerne rent karakter mæssigt. Historie mæssigt tager de sig en del friheder ifht. bøgerne men ikke noget man ikke kan leve med, hvis du spørger mig.

Men hvis man holder af at læse, må man altså ikke snyde sig selv for at læse Thommas Harris triologi - Som jeg godt ved består af 4 bøger, men jeg har ikke læst den nyeste fra 2006, så ved ikke hvordan den er ifht. den filmatisering der også er af den. Men de 3 første er helt i særklasse, hvis man kan lide dette univers
Winners never quit, Quitters never win...
Zt3pH
Niveau 7
 
Indlæg: 2723


ForegåendeNæste

Tilbage til Mediacenter

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 2 gæster

cron