Xboxlife forum

NETFLIX

Snak om alt der har med Mediacenter, Tversity, Transcode360, DivX, Xvid og lignende at gøre.

Re: NET FLIX

Indlægaf Da Senzai » 19. okt 2012 20:59

Hvor kan jeg se helt præcist, hvad jeg har mulighed for at se, inden jeg giver mine kreditkortkort oplysninger?

Jeg har fundet det her https://signup.netflix.com/BrowseSelection, men kan jeg ikke få lov til at se, alt, hvad de tilbyder, inden jeg tilmelder mig?
Billede
Da Senzai
Niveau 8
 
Indlæg: 9374
By: København


Re: NET FLIX

Indlægaf ZeanDanielZ » 19. okt 2012 21:18

Det er noget af det DÅRLIGSTE indhold jeg nogensinde har set... YOUSEE Plus owner Netflix for sygt!
ZeanDanielZ
Niveau 2
 
Indlæg: 144


Re: NET FLIX

Indlægaf ramlas » 19. okt 2012 21:40

Ja udvalget er lidt for gammelt, men ellers rigtigt fedt, super kvalitet og nemt at gå til! Kom så lige med nogle nyere film og serier chop chop:)
Play with Life!
ramlas
Niveau 4
 
Indlæg: 463


Re: NET FLIX

Indlægaf heinstach » 19. okt 2012 22:46

Da Senzai skrev:Hvor kan jeg se helt præcist, hvad jeg har mulighed for at se, inden jeg giver mine kreditkortkort oplysninger?

Jeg har fundet det her https://signup.netflix.com/BrowseSelection, men kan jeg ikke få lov til at se, alt, hvad de tilbyder, inden jeg tilmelder mig?


Det tror jeg ikke, man kan. Men der er desværre ingen med jcvd, så vidt jeg lige kan se.
heinstach
Niveau 7
 
Indlæg: 5066
By: Aalborg


Re: NET FLIX

Indlægaf Prozel » 19. okt 2012 23:19

Timecop er der, kiggede selv efter film med ham.
Jeg har tænkt på at rykke over på andet mere "modent" sted:-D - Hyggen76
Prozel
Niveau 7
 
Indlæg: 3181
By: Havnen


Re: NET FLIX

Indlægaf Da Senzai » 19. okt 2012 23:42

Jeg har alt med JCVD på DVD alligevel! :D

Nu tænkte jeg mere i stil med Power Rangers, 2k3 Ninja Turtles, og Anime. Altså, TV-Serier, der kører i fjernsynet i USA og UK, men som ikke har fået komplette udgivelser på dvd. Altså, så jeg kan få adgang til serier, jeg ellers ikke kan se.

Altså!
Billede
Da Senzai
Niveau 8
 
Indlæg: 9374
By: København


Re: NET FLIX

Indlægaf Da Senzai » 19. okt 2012 23:52

Jeg ved at alle Power Rangers sæsoner er på den amerikanske Netflix. Er de også på den danske?
Billede
Da Senzai
Niveau 8
 
Indlæg: 9374
By: København


Re: NET FLIX

Indlægaf CaptainKicker » 19. okt 2012 23:58

Da Senzai skrev:Jeg ved at alle Power Rangers sæsoner er på den amerikanske Netflix. Er de også på den danske?


Umiddelbart kan jeg ikke finde noget med Power Rangers.
CaptainKicker
Moderator
 
Indlæg: 10813
By: Silkeborg


Re: NET FLIX

Indlægaf Da Senzai » 19. okt 2012 23:59

Det lyder da kedeligt, men tak fordi, at du kiggede :)
Billede
Da Senzai
Niveau 8
 
Indlæg: 9374
By: København


Re: NET FLIX

Indlægaf CaptainKicker » 20. okt 2012 00:20

Søgte lidt mere og nu poppede noget frem som hedder Power Rangers Samurai fra 2011 - hvis du kan bruge den info ;)
CaptainKicker
Moderator
 
Indlæg: 10813
By: Silkeborg


Re: NET FLIX

Indlægaf xsoenx » 20. okt 2012 08:48

fik lige min indre 10 årig frem da jeg så de havde Heathcliff, så en 1 episode og skal nok ikke se mere af det XD.
Theme song er stadig awesome
Billede
xsoenx
Niveau 6
 
Indlæg: 1819
By: Slangerup


Re: NET FLIX

Indlægaf Psymatiq » 20. okt 2012 09:20

fik lige mine børneminder ødelagt da jeg genså ducktales med dansk tale... Joahim von and snakker bornholmsk og jeg har løst til at dræbe rip,rap og rup pga deres skingrer irrerterende stemmer <.< .
Psymatiq
Niveau 7
 
Indlæg: 5290
By: Charlottenlund


Re: NET FLIX

Indlægaf Shooter DK » 20. okt 2012 12:16

Da Senzai skrev:Hvor kan jeg se helt præcist, hvad jeg har mulighed for at se, inden jeg giver mine kreditkortkort oplysninger?

Jeg har fundet det her https://signup.netflix.com/BrowseSelection, men kan jeg ikke få lov til at se, alt, hvad de tilbyder, inden jeg tilmelder mig?


når du går ind på netflix.dk kan du i bunden vælge gennemse udvalget :)
Sony KDL50W805BBN
Sony HT-CT770
Sony PS4 2TB
Xbox One 500GB
Turtle Beach Ear Force PX4
Vision PC S4368
Samsung galaxy S4 (4G)
Shooter DK
Niveau 7
 
Indlæg: 2012


Re: NET FLIX

Indlægaf Da Senzai » 20. okt 2012 12:53

Det er vel forhåbentligt ikke hele deres udvalg. De har vel mere end forskellige 150 film/serier`? ^^;
Billede
Da Senzai
Niveau 8
 
Indlæg: 9374
By: København


Re: NET FLIX

Indlægaf Morten Skou » 20. okt 2012 13:23

Udvalget er ikke så stort i øjeblikket synes jeg :) Ved ikke om de 150 passer med det totale antal.
Morten Skou
Redaktør
 
Indlæg: 16750


ForegåendeNæste

Tilbage til Mediacenter

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 10 gæster

cron