Xboxlife forum

Kommentarer til Fighting Planes

Forum til snak om XNA udvikling for KISS XL medlemmer.

Redaktør: XNA Crew

Indlægaf Scurvy Lobster » 18. jan 2007 22:31

Det virker også hos mig, men nu kører det ikke i fuld skærm længere. Det er dog ok med mig.
Scurvy Lobster
Niveau 5
 
Indlæg: 1056


Indlægaf Gamemakerman » 18. jan 2007 22:38

En ting jeg dog hellere synts at vi skal gøre, er at skrive vores rigtige navne på credits, da jeg mener at det virker sådan lidt Uprof om man må sige :)

Sender i ikke lige nyheden til mig?
Tidligere Skribent | Xboxlife.dk
Gamemakerman
Niveau 8
 
Indlæg: 8790


Indlægaf Scurvy Lobster » 18. jan 2007 22:39

Jeg sendte dig nyheden for 20 min. siden. Jeg har også sendt billeder. Tjek evt. din spamfolder.
Scurvy Lobster
Niveau 5
 
Indlæg: 1056


Indlægaf Gamemakerman » 18. jan 2007 22:40

Scurvy Lobster skrev:Jeg sendte dig nyheden for 20 min. siden. Tjek evt. din spamfolder.


En anden gang så send til min gmail, gæt selv adressen ;)
Tidligere Skribent | Xboxlife.dk
Gamemakerman
Niveau 8
 
Indlæg: 8790


Indlægaf Scurvy Lobster » 18. jan 2007 22:43

Tja, jeg kan jo ikke gætte at du har sådan en i første omgang... :)

gamemakerman@gmail.com :?:
Scurvy Lobster
Niveau 5
 
Indlæg: 1056


Indlægaf bakkers » 18. jan 2007 22:44

Ja vi må åbenbart kun comprimere textures som er 128 x 128 256 x 256 osv... Men det er da også rart at finde ud af nu.
Iphone udvikling, se mere på www.enora.dk
bakkers
Niveau 4
 
Indlæg: 398


Indlægaf Scurvy Lobster » 18. jan 2007 22:44

Hvad siger I til denne licens: http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/2.5/ ?

Den er pænt streng, det er da et udgangspunkt. Det der kan slækkes på er nok om folk må pille ved koden, så længe det er til ukommercielt brug.
Scurvy Lobster
Niveau 5
 
Indlæg: 1056


Indlægaf Gamemakerman » 18. jan 2007 22:45

Scurvy Lobster skrev:Tja, jeg kan jo ikke gætte at du har sådan en i første omgang... :)

gamemakerman@gmail.com :?:


Tag en småkage ;)

Det er rigtigt :D
Tidligere Skribent | Xboxlife.dk
Gamemakerman
Niveau 8
 
Indlæg: 8790


Indlægaf Scurvy Lobster » 18. jan 2007 22:46

bakkers skrev:Ja vi må åbenbart kun comprimere textures som er 128 x 128 256 x 256 osv... Men det er da også rart at finde ud af nu.


Det kan eks. også fint bruges i bilspillet, hvis vi laver det med tiles. Jeg er dog lidt bange for at kompressionen ødelægger kvaliteten, og så vil jeg hellere undvære det. Skarphed er kritisk, når der arbejdes med tiles.
Scurvy Lobster
Niveau 5
 
Indlæg: 1056


Indlægaf bakkers » 18. jan 2007 22:47

Scurvy Lobster skrev:Hvad siger I til denne licens: http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/2.5/ ?

Den er pænt streng, det er da et udgangspunkt. Det der kan slækkes på er nok om folk må pille ved koden, så længe det er til ukommercielt brug.


Jeg synes det ser fint ud...

Jeg laver lige en version af spillet i fuldskærm.. Er lidt bedre sådan synes jeg.
Iphone udvikling, se mere på www.enora.dk
bakkers
Niveau 4
 
Indlæg: 398


Indlægaf deldy » 18. jan 2007 22:48

Bakkers. Der kommer snart et XBOX life logo, hvis du vil sætte det ind, så bliver de meget glade :)
deldy
Niveau 4
 
Indlæg: 520


Indlægaf bakkers » 18. jan 2007 22:49

Ja, og når det er på plads i både pc og xbox versionen så synes jeg vi lukker dette spil og siger at nu er det 100% færdigt.. :) Så har vi første KISS XL spil helt færdigt. :)

Så har jeg uploadet spillet på ny i fuldskærmsmode.

Hvordan skal vi placere deres logo, skal det ikke bare være med i introen og så nede i højre hjørne f.eks.?
Iphone udvikling, se mere på www.enora.dk
bakkers
Niveau 4
 
Indlæg: 398


Indlægaf bakkers » 18. jan 2007 22:52

Og lige inde den nyhed her publiceres skal vi så ikke lige sørge for at jeg har lagt det sidste nye kode ud til pc versionen og det sidste nye kilde kode ud til xbox versionen. Og så at i lige henter det og tester at i kan starte begge versioner osv.. Bare lige for at vi ikke ligger noget ud med fejl i så alle der går ind tænker at det var sq da ringe.
Iphone udvikling, se mere på www.enora.dk
bakkers
Niveau 4
 
Indlæg: 398


Indlægaf Scurvy Lobster » 18. jan 2007 22:52

Jeg foreslår at det kommer i et fade før KISS XL logoet kommer på. Jeg tror det vil skabe ubalance ellers, men jeg skal lige se billedet først.
Scurvy Lobster
Niveau 5
 
Indlæg: 1056


Indlægaf bakkers » 18. jan 2007 22:56

Ja for hvis det bare er et lille logo så går det nok og eller må vi lige se på et seperat billede til det.
Iphone udvikling, se mere på www.enora.dk
bakkers
Niveau 4
 
Indlæg: 398


ForegåendeNæste

Tilbage til KISS XL - Generel snak

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 14 gæster