Xboxlife forum

Hvor lang tid spillet i Oblivion?

Her diskuteres alt om Oblivion, Morrowind og Skyrim.

Hvor lan tid har du spillet Oblivion?

1-5 timer
4
9%
5-10 timer
4
9%
10-20 timer
3
7%
20-40 timer
5
11%
40-80 timer
12
27%
80-160 timer
13
30%
160 + timer
3
7%
 
Afgivne stemmer : 44

Hvor lang tid spillet i Oblivion?

Indlægaf Carhett » 31. maj 2006 12:55

Hey alle sammen..

Ville bare høre hvor meget i gamer et af XBOX 360 bedste til efter min mening. Jeg har personligt snart gamet i 100 timer, men hva med jer.. :D
Carhett
Niveau 2
 
Indlæg: 120


Indlægaf Bears fan » 31. maj 2006 13:02

Har spillet det i cirka 50-60 timer, og er igennem alle de forskellige guilds og sådan noget, så tror aldrig jeg når op på dine 100 timer Carhett. Måske i en ny bruger :D
Bears fan
Niveau 6
 
Indlæg: 1596

Brugeravatar

Indlægaf Rechain » 31. maj 2006 13:06

Tror vistnok det er imellem 40 - 80 timer jeg har gamet Oblivion... :)

/Rechain
Billede
Rechain
Niveau 9
 
Indlæg: 12816
By: Kastrup


Indlægaf Carhett » 31. maj 2006 13:07

Bears fan skrev:Har spillet det i cirka 50-60 timer, og er igennem alle de forskellige guilds og sådan noget, så tror aldrig jeg når op på dine 100 timer Carhett. Måske i en ny bruger :D


heh.. okay.. så er det bare at komme igang Bears fan.. :wink:

Jamen jeg har rigtig hygget mig.. :lol: heh
Carhett
Niveau 2
 
Indlæg: 120


Indlægaf Hertzblut » 31. maj 2006 13:22

Mener den står på 92-93 timer lige nu.. men er slet slet ikke færdig med at futte rundt :)
Hertzblut
Niveau 7
 
Indlæg: 3881


Indlægaf Saltefanden » 31. maj 2006 14:12

Har spillet det i ca. 110 timer :lol: Rimeligt sygt at tænke hvor mange dage man har brugt på det... :)
Saltefanden
Niveau 6
 
Indlæg: 1388


Indlægaf Defender LIVE » 31. maj 2006 14:17

Har spillet ca. 115 timer og har gennemført alle quests, dog mangler jeg at dl det ny content og gå igang med det :D

Men fedt spil !
Defender LIVE
Niveau 4
 
Indlæg: 412


Indlægaf Rechain » 31. maj 2006 14:18

Iøjeblikket gamer jeg ik så meget selv, fordi jeg er smidt ud af diverse guilds, men ka ik rigtig få de fleste quests til at lykkedes fordi folk bare ik gider mig :shock:

Så jeg sidder nærmest fast i dét, men udover det er jeg langtfra færdig med spillet, og ska have fundet ud af at komme ind i de guilds igen. Selvom jeg prøver at tale med de folk jeg ska siger de ikke en pind...

Men ligenu ska jeg ihvertfald samle en masse ting til en vis Armand for at komme ind i Thieves Guild igen (tror nok det var den) så tror da den vil lykkedes!

/Rechain
Billede
Rechain
Niveau 9
 
Indlæg: 12816
By: Kastrup


Indlægaf Broder Salsa » 3. jun 2006 21:12

Har ikke gamet mere end 50 timer... Og jeg ved ikke hvorfor... ;D
Listig? Det tror jeg nok, chauffør!
Slesvig? Det tror jeg nok vi tør!
Ses vi? Det tror jeg nok vi gør!
Min X360 Voice
Broder Salsa
Niveau 4
 
Indlæg: 683


Indlægaf HunkyDory » 3. jun 2006 22:03

jeg har gamet det 5-7 timer her i dag (fik det idag)
HunkyDory
Niveau 9
 
Indlæg: 11563


Indlægaf MiLuA » 3. jun 2006 22:18

Hvad synes du så om det Hanniste?
MiLuA
Niveau 7
 
Indlæg: 2993


Indlægaf HunkyDory » 3. jun 2006 22:38

Indtil videre syntes jeg at det er fedt.
Det tog lidt tid at vende sig til forskellige aspekter, men det er sivet ind så småt. Jeg har kun gennemført 2 quests i alt, så jeg har bare rendt rundt en del og udforsket og prøve at lave min wood elver som jeg vil have ham. Syntes også at det var lidt uoverskueligt i starten, med alle de forskellige missioner og byer osv, men det er også ved at falde på plads.
Men jeg kan godt mærke at det er et spil man skal sætte meget tid af til, og et spil der ligger meget underholdning i!
HunkyDory
Niveau 9
 
Indlæg: 11563


Indlægaf N|V » 3. jun 2006 23:34

Hanniste skrev:Indtil videre syntes jeg at det er fedt.
Det tog lidt tid at vende sig til forskellige aspekter, men det er sivet ind så småt. Jeg har kun gennemført 2 quests i alt, så jeg har bare rendt rundt en del og udforsket og prøve at lave min wood elver som jeg vil have ham. Syntes også at det var lidt uoverskueligt i starten, med alle de forskellige missioner og byer osv, men det er også ved at falde på plads.
Men jeg kan godt mærke at det er et spil man skal sætte meget tid af til, og et spil der ligger meget underholdning i!


Det kan være meget svært i starten at vende sig til al den frihed. Da jeg blev smidt ud af The Imperial Sewer og fik beskeden: "You can now do whatever you want" følte jeg mig lidt ligesom Palle Alene i Verden. Jeg vidste virkelig ikke, hvad jeg skulle give mig til, så jeg gik bare imod The Imperial City, og jeg vidste ærlig talt ikke rigtig hvad jeg lavede.
N|V
Niveau 7
 
Indlæg: 2512

Brugeravatar


Tilbage til Elder Scrolls

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 1 gæst