Xboxlife forum

The Elder Scrolls V: Skyrim Tråden *INDEHOLDER SPOILERS*

Her diskuteres alt om Oblivion, Morrowind og Skyrim.

Re: The Elder Scrolls V: Skyrim Tråden

Indlægaf spif2001 » 22. dec 2011 10:40

Zt3pH skrev:Pointen er bare at det er spild at tid, at begynde at lynche folk for de spoiler en bestemt del af en quest, da det har lagt i trådens "ånd" fra starten af.)

Nu er det afslutningen af en hoved quest line, der bliver spoilet - en ikke ubetydelig del.

Jeg synes også den er for grov, og er glad for, at jeg har gennemført den.
spif2001
Niveau 9
 
Indlæg: 12954
By: Horsens


Re: The Elder Scrolls V: Skyrim Tråden

Indlægaf lucky ba » 22. dec 2011 11:41

spif2001 skrev:
Zt3pH skrev:Pointen er bare at det er spild at tid, at begynde at lynche folk for de spoiler en bestemt del af en quest, da det har lagt i trådens "ånd" fra starten af.)

Nu er det afslutningen af en hoved quest line, der bliver spoilet - en ikke ubetydelig del.

Jeg synes også den er for grov, og er glad for, at jeg har gennemført den.

Jeg vil da så også lige påpege at jeg startede med at skrive at jeg også mente at jeg havde været ude for en bug i Winterhold College Quest'en.....hvis i ikke har spillet den quest kunne i jo bare lade vær med at læse videre da i kunne regne ud jeg vil komme til at snakke om min oplevelse....
Repens.Ra - Decerto MW3 clan
lucky ba
Niveau 4
 
Indlæg: 541


Re: The Elder Scrolls V: Skyrim Tråden

Indlægaf spif2001 » 22. dec 2011 11:44

lucky ba skrev:
spif2001 skrev:
Zt3pH skrev:Pointen er bare at det er spild at tid, at begynde at lynche folk for de spoiler en bestemt del af en quest, da det har lagt i trådens "ånd" fra starten af.)

Nu er det afslutningen af en hoved quest line, der bliver spoilet - en ikke ubetydelig del.

Jeg synes også den er for grov, og er glad for, at jeg har gennemført den.

Jeg vil da så også lige påpege at jeg startede med at skrive at jeg også mente at jeg havde været ude for en bug i Winterhold College Quest'en.....hvis i ikke har spillet den quest kunne i jo bare lade vær med at læse videre da i kunne regne ud jeg vil komme til at snakke om min oplevelse....

Det kunne vi måske nok, men hvis du havde pakket det ind i spoiler tags, eller bare skrevet SPOILER! foran, så havde der ikke været tvivl.

Det er normal kotume på alle gamer sites, at advare om spoilers - specielt story spoilers. Og det er ikke de store armbevægelser der skal til, for at skrive et ord eller to...
spif2001
Niveau 9
 
Indlæg: 12954
By: Horsens


Re: The Elder Scrolls V: Skyrim Tråden *INDEHOLDER SPOILERS

Indlægaf lucky ba » 22. dec 2011 15:28

Det er også ligemeget nu....Nu står der at tråden indeholder spoilers og folk der er bange for at brænde øjnene kan bare lade vær med at læse i tråden....
Repens.Ra - Decerto MW3 clan
lucky ba
Niveau 4
 
Indlæg: 541


Re: The Elder Scrolls V: Skyrim Tråden *INDEHOLDER SPOILERS

Indlægaf Lord Khazmir » 22. dec 2011 17:14

"Måske SPOILER"

Hvis I kommer forbi "The Dainty Sload", en båd, som ligger forankret i nærheden af Fyrtårnet ved Solitude, så vær opmærksom på at den indgår som en af fire "special jobs", når man skal forbedre Thieves Guild.

Da jeg nysgerrigt nærmere mig båden, så angreb de og jeg besluttede at slagte hele pivtøjet, som tak for sidst. Jeg er dog langt fra færdig med Thieves Guild questlinen og vil nu formentlig ikke kunne blive guild master - øv øv. =D>
Billede
Lord Khazmir
Niveau 4
 
Indlæg: 483


Re: The Elder Scrolls V: Skyrim Tråden *INDEHOLDER SPOILERS

Indlægaf Mike.B » 22. dec 2011 18:49

Lord Khazmir skrev:"Måske SPOILER"

Hvis I kommer forbi "The Dainty Sload", en båd, som ligger forankret i nærheden af Fyrtårnet ved Solitude, så vær opmærksom på at den indgår som en af fire "special jobs", når man skal forbedre Thieves Guild.

Da jeg nysgerrigt nærmere mig båden, så angreb de og jeg besluttede at slagte hele pivtøjet, som tak for sidst. Jeg er dog langt fra færdig med Thieves Guild questlinen og vil nu formentlig ikke kunne blive guild master - øv øv. =D>

jeg fandt osse båden og gjorde det af med noget af mandskabet men jeg kunne stadig fortsætte thieves guild questlinien
Mike.B
Niveau 7
 
Indlæg: 2270


Re: The Elder Scrolls V: Skyrim Tråden *INDEHOLDER SPOILERS

Indlægaf lucky ba » 23. dec 2011 00:23

"KÆMPE MÅSKE SPOILER I MAIN QUEST"

Jeg har fået et problem og vil lige høre om det er sket for jer også... Jeg står midt i et af de der puzzle's hvor jeg har 3 pillars der skal drejes på en bestemt måde... problemet er bare at den midterste ikke kan dreje sig. Quest'en hedder "The World-eater's Eyrie....

btw det er i main-questen, men jeg skulle bare gå ud af døren og ind igen og så virkede den :)
Repens.Ra - Decerto MW3 clan
lucky ba
Niveau 4
 
Indlæg: 541


Re: The Elder Scrolls V: Skyrim Tråden *INDEHOLDER SPOILERS

Indlægaf Lord Khazmir » 23. dec 2011 14:13

Mike.B skrev:
Lord Khazmir skrev:"Måske SPOILER"

Hvis I kommer forbi "The Dainty Sload", en båd, som ligger forankret i nærheden af Fyrtårnet ved Solitude, så vær opmærksom på at den indgår som en af fire "special jobs", når man skal forbedre Thieves Guild.

Da jeg nysgerrigt nærmere mig båden, så angreb de og jeg besluttede at slagte hele pivtøjet, som tak for sidst. Jeg er dog langt fra færdig med Thieves Guild questlinen og vil nu formentlig ikke kunne blive guild master - øv øv. =D>

jeg fandt osse båden og gjorde det af med noget af mandskabet men jeg kunne stadig fortsætte thieves guild questlinien


Ja, jeg nøjedes så ikke bare med de to på dækket, men "gjorde arbejdet færdig", herunder skipper, som vist er den vigtige i førnævnte special job.
Billede
Lord Khazmir
Niveau 4
 
Indlæg: 483


Re: The Elder Scrolls V: Skyrim Tråden *INDEHOLDER SPOILERS

Indlægaf lucky ba » 24. dec 2011 00:20

Måske et lidt noobet spørgsmål... men hvordan ved man at man har med en deadric artifact at gøre ??
Repens.Ra - Decerto MW3 clan
lucky ba
Niveau 4
 
Indlæg: 541


Re: The Elder Scrolls V: Skyrim Tråden *INDEHOLDER SPOILERS

Indlægaf spif2001 » 24. dec 2011 00:26

Der står 'Made in Oblivion' på undersiden.
spif2001
Niveau 9
 
Indlæg: 12954
By: Horsens


Re: The Elder Scrolls V: Skyrim Tråden *INDEHOLDER SPOILERS

Indlægaf lucky ba » 24. dec 2011 00:30

Nå okay, Jeg fik bare en Mace i Markarth, som åbenbart var en artifact..... Men det vil jeg lige prøve at ligge mærke til :)
Repens.Ra - Decerto MW3 clan
lucky ba
Niveau 4
 
Indlæg: 541


Re: The Elder Scrolls V: Skyrim Tråden *INDEHOLDER SPOILERS

Indlægaf pgrundl » 24. dec 2011 11:47

lucky ba skrev:Måske et lidt noobet spørgsmål... men hvordan ved man at man har med en deadric artifact at gøre ??


En god ledetråd er, at hvis du får tingen i forbindelse med, at du f.eks. bliver flået op i luften, taler med et dyr eller en stor blå sky, så er der god sandsynlighed for, at det er et daedric artifact. Jeg har ikke stødt på nogle af "9 divines" i spillet, så hvis det ligner guddommelig indgriben, så er det sandsynligvis daedra (eller for meget mjød, som igen ikke udelukke daedra :) )
pgrundl
Moderator
 
Indlæg: 5858


Re: The Elder Scrolls V: Skyrim Tråden *INDEHOLDER SPOILERS

Indlægaf Oswaldo Carillo » 24. dec 2011 14:16

spif2001 skrev:Der står 'Made in Oblivion' på undersiden.


+1
One's demise is always one's own making
Oswaldo Carillo
Niveau 2
 
Indlæg: 145


Re: The Elder Scrolls V: Skyrim Tråden *INDEHOLDER SPOILERS

Indlægaf Oswaldo Carillo » 24. dec 2011 20:01

Billede
One's demise is always one's own making
Oswaldo Carillo
Niveau 2
 
Indlæg: 145


Re: The Elder Scrolls V: Skyrim Tråden *INDEHOLDER SPOILERS

Indlægaf ramlas » 24. dec 2011 22:57

fedt julemanden kommer også i skyrin:)
Play with Life!
ramlas
Niveau 4
 
Indlæg: 463


ForegåendeNæste

Tilbage til Elder Scrolls

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 21 gæster