Xboxlife forum

The Elder Scrolls V: Skyrim Tråden *INDEHOLDER SPOILERS*

Her diskuteres alt om Oblivion, Morrowind og Skyrim.

Re: The Elder Scrolls V: Skyrim Tråden

Indlægaf Zt3pH » 19. dec 2011 12:03

DJan.dk skrev:
Zt3pH skrev:Nogen der har gennemført main quest og kan berette om flg:

Kan man når man har gennemført stadig møde drager?
Skal man være vampyr for at komme med i dark brotherhood?


Ja, der kommer mange drager efter main questen. Synes næsten der er flere efter du gennemfører den.
Nej, man skal ikke være vampyr for at komme med i Dark Brotherhood.

:)


Jeg siger tak :)
Winners never quit, Quitters never win...
Zt3pH
Niveau 7
 
Indlæg: 2723


Re: The Elder Scrolls V: Skyrim Tråden

Indlægaf Lord Khazmir » 19. dec 2011 12:40

Ærgerligt at man ikke kan få Cure Disease som spell - jeg render ofte ind i vampires og gerne som jeg er løbet tør for cure disease potions...
Billede
Lord Khazmir
Niveau 4
 
Indlæg: 483


Re: The Elder Scrolls V: Skyrim Tråden

Indlægaf CaptainKicker » 19. dec 2011 13:04

Gahh kan ikke komme videre i Imperial Civil War, fordi Rikke ikke vil åbne dialogen som gør jeg kommer videre.

Andre der har haft problemer med hende?

EDIT: Nevermind, reloaded en af mine backup saves, og prøvede at gå til Pale lejren igen og nu kunne jeg tale med hende.
CaptainKicker
Moderator
 
Indlæg: 10813
By: Silkeborg


Re: The Elder Scrolls V: Skyrim Tråden

Indlægaf tobias1690 » 19. dec 2011 13:17

CaptainKicker skrev:Gahh kan ikke komme videre i Imperial Civil War, fordi Rikke ikke vil åbne dialogen som gør jeg kommer videre.

Andre der har haft problemer med hende?


tror jeg har haft lignende problemer med Galmar ( ham som giver field missionerne for stormcloaks ) nogle gange havde man rent faktisk fået afvide hvad man skulle, selvom at der var en marker over hende, bare gør det du har fået besked på :D
Billede
tobias1690
Niveau 4
 
Indlæg: 377


Re: The Elder Scrolls V: Skyrim Tråden

Indlægaf Major Oblivious » 19. dec 2011 13:51

Lord Khazmir skrev:Ærgerligt at man ikke kan få Cure Disease som spell - jeg render ofte ind i vampires og gerne som jeg er løbet tør for cure disease potions...


Lille spoiler

Hvis du gennemfører nogle af Companions-quest´ene i Whiterun så får du mulighed for blive immun overfor vampyrisme.
Major Oblivious
Niveau 7
 
Indlæg: 5221


Re: The Elder Scrolls V: Skyrim Tråden

Indlægaf Zt3pH » 19. dec 2011 14:17

Major Oblivious skrev:
Lord Khazmir skrev:Ærgerligt at man ikke kan få Cure Disease som spell - jeg render ofte ind i vampires og gerne som jeg er løbet tør for cure disease potions...


Lille spoiler

Hvis du gennemfører nogle af Companions-quest´ene i Whiterun så får du mulighed for blive immun overfor vampyrisme.


Ja men det er jo så på bekostning af noget andet kan man sige...
Men udover det så tror jeg den spoiler du hentyder til, er postet en del gange herinde i forvejen :)
Winners never quit, Quitters never win...
Zt3pH
Niveau 7
 
Indlæg: 2723


Re: The Elder Scrolls V: Skyrim Tråden

Indlægaf Major Oblivious » 19. dec 2011 14:38

Zt3pH skrev:
Major Oblivious skrev:
Lord Khazmir skrev:Ærgerligt at man ikke kan få Cure Disease som spell - jeg render ofte ind i vampires og gerne som jeg er løbet tør for cure disease potions...


Lille spoiler

Hvis du gennemfører nogle af Companions-quest´ene i Whiterun så får du mulighed for blive immun overfor vampyrisme.


Ja men det er jo så på bekostning af noget andet kan man sige...
Men udover det så tror jeg den spoiler du hentyder til, er postet en del gange herinde i forvejen :)


Det er nok rigtigt :P
Men for mig er vampyrisme en total gamebreaker, så kan godt accepterer prisen, specielt da min mand stinker i nærkamp, så er det meget praktisk at kunne gå amok på den måde
Major Oblivious
Niveau 7
 
Indlæg: 5221


Re: The Elder Scrolls V: Skyrim Tråden

Indlægaf Incubus » 20. dec 2011 10:11

Patch til trods er der dælme stadig mange fejl og glitches... De der forbande weaponracks og bookshelves måtte da gerne blive fixet...

Da jeg spillede igår så jeg en mnd blive slået ihjel af en eller anden thug, da jeg så vender tilbage til Whiterun, så er ham der er blevet dræbt tilabge i byen. I live, men kun fra livet og op. Så står hans torso der og siger dumme ting og kan ikke gøre en skid... tåbeligt...


Alle de små fejl til trods synes jeg nu stadig her efter 80+ timer at det formentlig er det bedste spil der nogensinde er lavet...
There he goes. One of God's own prototypes. Some kind of high powered mutant never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
Incubus
Niveau 3
 
Indlæg: 249


Re: The Elder Scrolls V: Skyrim Tråden

Indlægaf Zt3pH » 20. dec 2011 10:17

Jeg prøvede en bug i går, og jeg vil advare om mulige spoilere i det næste stykke:

Under main questen hvor man læser scrollen oppe på throat of the world, efter den cutscene der er havde jeg problemer med at den havde autosaved på et tidspunkt, som gjorde at Alduin var usårlig. Det tog mig ca. 50 kampe hvor jeg prøvede ALT før det gik op for mig at det var en bug. Så loadede jeg et tidligere spil, og så kunne jeg pludseligt give ham skade igen. Spørg lige om det var frustrende at man bare slet ikke kunne få hans healtt ned, og han giver jo også selv rimelig betydelig skade.

Den slags bugs skal bare fjernes nu!! Ja sammen med de andre der ændrer spiloplevelsen :)
Winners never quit, Quitters never win...
Zt3pH
Niveau 7
 
Indlæg: 2723


Re: The Elder Scrolls V: Skyrim Tråden

Indlægaf Bimf » 20. dec 2011 16:44

Jeg synes jeg oplever spillet lagger en del efter den nye opdatering.. Er jeg den eneste??
Bimf
Niveau 1
 
Indlæg: 81


Re: The Elder Scrolls V: Skyrim Tråden

Indlægaf Major Oblivious » 20. dec 2011 17:03

Bimf skrev:Jeg synes jeg oplever spillet lagger en del efter den nye opdatering.. Er jeg den eneste??


Eneste tidspunkt, hvor jeg har oplevet lag, hvor det virkelig har stået stille, var da internettet var slukket, men har også smidt mine savegames over i skyen, så tror det havde noget med det at gøre.
Major Oblivious
Niveau 7
 
Indlæg: 5221


Re: The Elder Scrolls V: Skyrim Tråden

Indlægaf ramlas » 20. dec 2011 18:28

spillede to timer igår aftes - efter to timer dør jeg første gang og opdager spillet loader fra da jeg startede - to timer spildt - nederen:(
Play with Life!
ramlas
Niveau 4
 
Indlæg: 463


Re: The Elder Scrolls V: Skyrim Tråden

Indlægaf Psymatiq » 20. dec 2011 18:34

Bimf skrev:Jeg synes jeg oplever spillet lagger en del efter den nye opdatering.. Er jeg den eneste??


Har oplevet det flere gange især i sidste main quest i theif guild questlinen. Laggede som en sindsyg. Var nød til at genstarte spillet 5 gange.
Psymatiq
Niveau 7
 
Indlæg: 5290
By: Charlottenlund


Re: The Elder Scrolls V: Skyrim Tråden

Indlægaf charlie bumbum » 20. dec 2011 18:50

Psymatiq skrev:
Bimf skrev:Jeg synes jeg oplever spillet lagger en del efter den nye opdatering.. Er jeg den eneste??


Har oplevet det flere gange især i sidste main quest i theif guild questlinen. Laggede som en sindsyg. Var nød til at genstarte spillet 5 gange.



ved ikke om det er blevet værre, men det er slemt..den crasher trods-alt ikke som fallout 3
charlie bumbum
Niveau 4
 
Indlæg: 534


Re: The Elder Scrolls V: Skyrim Tråden

Indlægaf lucky ba » 21. dec 2011 00:37

Jeg skulle også selv mene at jeg var ude for noget der virkede som en bug i Winterhold College Quest'en, da man til sidst skal dræbe Arcano mister han ikke liv af noget man gør overhoved, shouts virkede ikke, one-handed virkede ikke, spells virkede ikke....det var meget mystisk....
Repens.Ra - Decerto MW3 clan
lucky ba
Niveau 4
 
Indlæg: 541


ForegåendeNæste

Tilbage til Elder Scrolls

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 15 gæster

cron