Xboxlife forum

Den noble ganger

Her diskuteres alt om Oblivion, Morrowind og Skyrim.

Den noble ganger

Indlægaf lummerkrog » 14. sep 2009 08:36

Hey m8's

Hvordan fungere det egentlig med valakken når man nu endelig har fået sig sådan en. Bliver den bare der hvor man har "parkeret" den eller kommer den selvstændigt med rundt?
lummerkrog
Niveau 4
 
Indlæg: 427


Indlægaf spif2001 » 14. sep 2009 08:49

Hvis du går ind i en større by, så bliver den parkeret i byens hestestald uden for én af portene.

Hvis du parkerer den midt ude i en skov, så bliver den der - med mindre den bliver slået ihjel.
spif2001
Niveau 9
 
Indlæg: 12954
By: Horsens


Indlægaf lummerkrog » 14. sep 2009 08:55

fair :D så må man jo antage at det er bedst at parkere i byerne kontra vildnesset :D
lummerkrog
Niveau 4
 
Indlæg: 427


Indlægaf spif2001 » 14. sep 2009 10:23

lummerkrog skrev:fair :D så må man jo antage at det er bedst at parkere i byerne kontra vildnesset :D

jeg kan ikke helt huske det, men jeg tror faktisk, at hesten også følger med når man speed rejser.

Altså hvis du parkerer hesten ude i skoven, render lidt rundt og så speed rejser til et eller andet punkt på dit kort, så følger hesten med.
spif2001
Niveau 9
 
Indlæg: 12954
By: Horsens


Indlægaf phijen » 20. sep 2009 16:49

Hesten følger med dig overalt hvis du speed rejser ja. Jeg blev f.eks. angrebet af en landevejsrøver der tævede min hest så den løb sin vej. Jeg kunne ikke finde den bagefter og var så ulykkelig, men da jeg så speed travelede så dukkede den bare op ved siden af mig igen :)
phijen
Niveau 4
 
Indlæg: 342
By: København NV



Tilbage til Elder Scrolls

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 17 gæster