Xboxlife forum

hvor stort er Oblivion egentlig?

Her diskuteres alt om Oblivion, Morrowind og Skyrim.

hvor stort er Oblivion egentlig?

Indlægaf bOOmer DK » 26. mar 2006 13:38

Kan man "kun" løbe rundt i Cyrodiil?....Hvis jeg prøver at komme ind i de andre landsdele, siger den bare at jeg ikke kan komme længere, vend om!....

Jeg kan f.eks ikke komme ind i Valenwood eller Morrowind??.....

kan man det senere i spillet?
bOOmer DK
Niveau 4
 
Indlæg: 437
By: København


Indlægaf Rechain » 26. mar 2006 13:40

Du ska arbejde dig videre op igennem spillet går jeg ud fra, ligesom med Morrowind...op i levels, og på den måde udforske mere og mere...

Du har åbenbart bare ik RET til at komme til det endnu ;) pga. status eller levels...
Har dog ik selv Oblivion før næste uge (håber jeg)

Har selv spillet Morrowind på pc, og der var der nogen steder jeg ikke måtte komme, så det er pga. status/level går jeg ud fra...

/Rechain
Billede
Rechain
Niveau 9
 
Indlæg: 12816
By: Kastrup


Indlægaf Gamemakerman » 26. mar 2006 14:32

Du kan ikke rende til Morrowind eller Valenwood da det kun er Cyrodiil at Oblivion tager plads.
Tidligere Skribent | Xboxlife.dk
Gamemakerman
Niveau 8
 
Indlæg: 8790


Indlægaf Rechain » 26. mar 2006 14:34

Ok, så blev JEG så meget klogere på Oblivion :)

/Rechain
Billede
Rechain
Niveau 9
 
Indlæg: 12816
By: Kastrup


Indlægaf Festina » 26. mar 2006 14:54

Ang. størrelse så mener jeg at jeg har læst det skulle være 40 km2 stort.. Men det virker nu større..
Festina
Niveau 2
 
Indlæg: 178


Indlægaf ReVaN » 26. mar 2006 18:12

Hvis i har spillet Morrowind, og derfor kender dets størrelse , så kan jeg sige at Oblivion/Cyrodiil skulle være 140% større
Senest rettet af ReVaN 26. mar 2006 18:39, rettet i alt 1 gang.
ReVaN
Niveau 7
 
Indlæg: 4716


Indlægaf bOOmer DK » 26. mar 2006 18:20

ok, tak for svarene......jeg må blankt erkende at jeg ikke kom igennem morrowind, da jeg blev træt af det i længden. Men Oblivion har virkelig taget mig med storm, har spillet 25 timer over 5 dage, og er lige blevet til level 4.....Jeg tager min tid! :)

Et Oblivion spil skal ta den tid, et Oblivion spil skal ta......:)

Selvom det "kun" er Cyrodiil der er med i spillet.....Så er det sgu dælme stort....:)

Hygge
bOOmer DK
Niveau 4
 
Indlæg: 437
By: København


Indlægaf ReVaN » 26. mar 2006 18:41

Jeg kan ikke klare dem man ser har spillet i 5 timer, er i level 3-5 stykker og er grandchampions i Arena, når jeg får det går der sikkert mere end en uge før jeg lukker min første oblivion gate, medmindre at det er med i første mission at man skal gøre det??
ReVaN
Niveau 7
 
Indlæg: 4716


Indlægaf Rechain » 26. mar 2006 18:44

Ja, Gamemakerman har klaret Oblivion... :) det er hva han fortæller mig...tror helt sikkert jeg bruger længere tid på det, det helt sikkert...

Men når man har klaret det, ka det jo spilles igen, for der er jo utrolig mange måder man ka klare det på, altså komme igennem det på...hvem man er f.eks...

/Rechain
Billede
Rechain
Niveau 9
 
Indlæg: 12816
By: Kastrup


Indlægaf Paulo P » 26. mar 2006 18:44

Har lige fået det der Dragon Shrine (tror jeg det hedder), hvilket jeg mener er pænt langt - taget i forhold til at jeg stadig er i lvl 1 :lol:
Paulo P
Niveau 7
 
Indlæg: 2971

Brugeravatar

Indlægaf Lanto Calrisian » 26. mar 2006 19:01

Hvor maget kan man endlig stige i lvl, altså hvor højt lvl kan man blive i Oblivion. ?
Be yourself !!
Lanto Calrisian
Niveau 4
 
Indlæg: 555


Indlægaf heroes » 27. mar 2006 08:14

Et fedt spil men lidt indviklet, men nu er det også det første jeg prøver, hvordan kan man se hvilken level man er.
Billede
heroes
Niveau 5
 
Indlæg: 1088


Indlægaf loonitunius » 27. mar 2006 11:23

man skal jo sove for at stige i lvl ... så man kan jo godt komme et godt styk uden at stige i lvl selv om man har alt for at kunne
Billede
loonitunius
Niveau 6
 
Indlæg: 1583


Indlægaf hanZen » 27. mar 2006 11:27

Rechain skrev:Ja, Gamemakerman har klaret Oblivion... :) det er hva han fortæller mig...tror helt sikkert jeg bruger længere tid på det, det helt sikkert...

Men når man har klaret det, ka det jo spilles igen, for der er jo utrolig mange måder man ka klare det på, altså komme igennem det på...hvem man er f.eks...

/Rechain


Har han gennemført det til PC da - det må det være!? For på hans gamercard har han ikke opnået en eneste achivement i spillet endnu!!?
Billede
hanZen
Niveau 7
 
Indlæg: 2889


Indlægaf hanZen » 27. mar 2006 11:29

heroes skrev:Et fedt spil men lidt indviklet, men nu er det også det første jeg prøver, hvordan kan man se hvilken level man er.


Lige mine ord ;)

Det er også første gang jeg prøver et Elder Scrools spil, og jeg synes nemlig også det er lidt indviklet! Synes det er lidt svært at kæmpe, mister altid så meget energi mod de små bæster der skyder med ildkugler!?

Du kan vist se level når du trykker dig ind i din inventory - i bunden af skærmen!
Billede
hanZen
Niveau 7
 
Indlæg: 2889


Næste

Tilbage til Elder Scrolls

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 9 gæster

cron