Xboxlife forum

3 konkrete spørgsmål

Her diskuteres alt om Oblivion, Morrowind og Skyrim.

3 konkrete spørgsmål

Indlægaf Fichte » 14. aug 2009 22:57

Hejsa. Jeg er lige begyndt at spille Oblivion - og ja, pga. man, til overpris, kan downloade den på live. Jeg er vild med spillet, men jeg er en smule ny i hele xbox- og spille-miljøet, så jeg har lige et par spørgsmål.

1) kan man downlaode en guide til spillet? Altså sådan en folder, som der følger med alle spil, hvor der står om spillets historie og hvad de enkelte ting gør osv. Jeg har hentet en manual, som er ind epå xbox.com, men den er kun på 5 sider, og der står ikke rigtigt noget

2) er der nogen, der vil forklare mig, hvordan man 'persuader'? Jeg har læst et par tråde om det herinde, men jeg fatter dte stadig ikke.... kan simpelthen ikke hitte ud af det.

3) jeg har fået en del våben, som kan nogle særlige ting, men de skal være 'enchantede' (mener jeg de kalder det) - hvordan gøres det?

Håber der er nogle venlige sjæle, der vil hjælpe.
Fichte
Niveau 0
 
Indlæg: 12


Indlægaf Fichte » 16. aug 2009 21:42

Jeg prøver lige igen :)

jeg har fundet ud af 1 og 3 - men jeg fatter stadigvæk ikke, hvordan man 'persuader'??? Jeg har læst alt om det herinde, men jeg kan sgu ikke hitte ud af det. Er der ikke een, der kan skære det ud i pap.

- og noget helt andet: den der glitch med at dræbe Dorian og få ubegrænset med penge.... den kan jeg ikke få til at virke. Er den fjernen???

Håber på svar :)
Fichte
Niveau 0
 
Indlæg: 12


Indlægaf frostwolf » 16. aug 2009 22:49

Det er vidst når man giver folk penge på y-knappen
Jeg er dog ikke helt sikker, det er lang tid siden jeg selv spillede det. :)
frostwolf
Niveau 6
 
Indlæg: 1404


Indlægaf Miaauw » 17. aug 2009 05:54

Den glitch med ham der du kan dræbe og blive ved med at få penge, den er fjernet så hold op med at prøve :)
Miaauw
Niveau 6
 
Indlæg: 1338


Indlægaf Fichte » 17. aug 2009 09:03

Tænkte det nok - tusidn tak for svar
Fichte
Niveau 0
 
Indlæg: 12



Tilbage til Elder Scrolls

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 15 gæster

cron