Xboxlife forum

Oblivion *Official Topic*

Her diskuteres alt om Oblivion, Morrowind og Skyrim.

Indlægaf L1 Solid » 26. feb 2006 15:24

IGN bringer nu et Hands-On af Oblivion.

Det bliver stort!
Billede
Oly Oly Oxen Free
L1 Solid
Niveau 5
 
Indlæg: 1181


Indlægaf Ashra Whillin » 26. feb 2006 15:39

En de ting jeg godt kan lide i video'en med Pete Hines er...

Det med at de vil komme med en officiel realese dato om en uge eller to...og at vi helt klart er nær ved slutningen på vente tiden :D...

og hehe det med hestene er også fedt, og ja det vil blive fedt at få armor til ens hest...og der er hele 5 forskellige racer, hvor fedt er det så ik lige :D!!!
:D
Ashra Whillin
Niveau 3
 
Indlæg: 200


Indlægaf D-tox » 26. feb 2006 16:02

Ja jeg synes det er alt for fedt, og at ventetiden snart er slut, det er ikke til at fatte :D Men perfektionisme tager sin tid, og jeg tror at vi alle bliver glade for at de har taget sig god tid til at lave spille færdigt.....

VENTETIDEN ER SNART FORBI :P :D :twisted:
Billede
Non stop Communism 24/7
D-tox
Niveau 4
 
Indlæg: 315


Indlægaf Ashra Whillin » 26. feb 2006 17:05

hey der er vidst kommet ca. 5 nye screenshots på ign...ja altså jeg har hvertfald aldrig set de fem før...

men tjek det ud
:D
Ashra Whillin
Niveau 3
 
Indlæg: 200


Indlægaf Gamemakerman » 26. feb 2006 17:36

Ja det er nye, så dem lidt tidligere i dag og spillet ser helt fantaktisk ud, har lige hevet Morrowind + Tribunal frem igen for at leve mig ind i Tamriel igen :D
Tidligere Skribent | Xboxlife.dk
Gamemakerman
Niveau 8
 
Indlæg: 8790


Indlægaf Gamemakerman » 26. feb 2006 18:06

Fandt lige en lille link mellem morrowind og Oblivion, de lader til at Uriel Septim skrev under på ens løsladelse i morrowind og fik en transporteret dertil, Uriel Septim er dog kongen i Tamriel som dør i starten af spillet, så en lille sjov sammenhængende ting :D
Tidligere Skribent | Xboxlife.dk
Gamemakerman
Niveau 8
 
Indlæg: 8790


Indlægaf ReVaN » 26. feb 2006 18:07

det vidste jeg nu godt... det får man jo afvide i morrowind :)
ReVaN
Niveau 7
 
Indlæg: 4716


Indlægaf Gamemakerman » 26. feb 2006 18:16

Ja, det ved jeg godt, men har aldrig lagt mærke til det :wink:
Tidligere Skribent | Xboxlife.dk
Gamemakerman
Niveau 8
 
Indlæg: 8790


Indlægaf SPLINT » 26. feb 2006 19:39

Hvis jeg ikke husker helt forkert, så møder man Uriel Septime i morrowind...

I ghostgate er der en ældre person, som forærer en, en gammel magisk mønt (mener det er igennem hoved missionen).

Det ligger (efter hvad jeg kan huske) meget op til at det er ham... Men vil ikke hænges op på det:P
Billede
SPLINT
Niveau 1
 
Indlæg: 69


Indlægaf Saltefanden » 27. feb 2006 09:52

Jeg fandt også engang et brev i en "small chest" i en hemmelig kælder i Gnisis hvor der stod at en eller anden hemmelig orden (ka ik li huske hvad den hed) planlagde at snig myrde uriel septim! Os et meget sjovt link mellem morrowind og oblivion:wink:
Saltefanden
Niveau 6
 
Indlæg: 1388


Indlægaf Lunde_Deluxe » 27. feb 2006 18:32

Hey :D

Kom lige til at falde over disse to trailere, skulle mene de er forholdsvis nye (de to øverste) ;), hvor de viser lidt om kampsystemet og selve landskabet. Så kan i jo side og savle over dem indtil da hehe... det gør jeg i hvert fald :P

http://www.gametrailers.com/gamepage.php?id=1688
Billede
______________
Lunde_Deluxe
Niveau 4
 
Indlæg: 312


Indlægaf ReVaN » 27. feb 2006 19:02

Saltefanden skrev:Jeg fandt også engang et brev i en "small chest" i en hemmelig kælder i Gnisis hvor der stod at en eller anden hemmelig orden (ka ik li huske hvad den hed) planlagde at snig myrde uriel septim! Os et meget sjovt link mellem morrowind og oblivion:wink:


*HOST* "Tiber Septim" *HOST* (gruppens navn) det er en del af en mission i Imperial legion...

Splint- tror ikke det er ham, har aldrig tænkt over hvem det er... hvem ved, måske...
ReVaN
Niveau 7
 
Indlæg: 4716


Indlægaf Saltefanden » 27. feb 2006 20:41

Revan skrev:
Saltefanden skrev:Jeg fandt også engang et brev i en "small chest" i en hemmelig kælder i Gnisis hvor der stod at en eller anden hemmelig orden (ka ik li huske hvad den hed) planlagde at snig myrde uriel septim! Os et meget sjovt link mellem morrowind og oblivion:wink:


*HOST* "Tiber Septim" *HOST* (gruppens navn) det er en del af en mission i Imperial legion...

Splint- tror ikke det er ham, har aldrig tænkt over hvem det er... hvem ved, måske...


Nej jeg tror vi misforstår hinanden på en eller anden måde :wink: ! Du må tænke på et eller andet brev eller sådan noget! Er 98% sikker på at der stod at den der hemmelige orden var ved at planlægge snigmordet på uriel septim og det skulle vist ske på et eller andet besøg eller sådan noget :D !
Saltefanden
Niveau 6
 
Indlæg: 1388


Indlægaf ReVaN » 28. feb 2006 14:15

Nej , det ER en mission i mperial legion... 100% sikkert
ReVaN
Niveau 7
 
Indlæg: 4716


Indlægaf Saltefanden » 28. feb 2006 14:18

Mener nu stadig at jeg har ret... :wink:
Saltefanden
Niveau 6
 
Indlæg: 1388


ForegåendeNæste

Tilbage til Elder Scrolls

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 18 gæster