Xboxlife forum

hvor kan jeg koobe lockpicks, huse og saelge ting?

Her diskuteres alt om Oblivion, Morrowind og Skyrim.

hvor kan jeg koobe lockpicks, huse og saelge ting?

Indlægaf Prosition » 18. maj 2008 11:09

jaa nogen der kan besvare alle disse spoorgsmaal?

Paa forhaand tak :)
Prosition
Niveau 6
 
Indlæg: 1989


Indlægaf chateque » 18. maj 2008 11:41

lockpicks kan du købe hos ham der orken tror jeg i en af butikkerne i citadel, huse kan du også købe i citadel og hvis du vil sælge dine ting, skal du bare gå ind i en butik og nederst hvor der står sælg ting eller sådan noget.
chateque
Niveau 7
 
Indlæg: 2252


Indlægaf Prosition » 18. maj 2008 12:17

ok mange tak :)
Prosition
Niveau 6
 
Indlæg: 1989


Indlægaf Prosition » 18. maj 2008 12:26

hvor er citadel?
Prosition
Niveau 6
 
Indlæg: 1989


Indlægaf Tobes » 12. jun 2008 06:44

Lockpicks kan, så vidt jeg ved, kun findes rundt omkring, eller købes af en hæler, hvis du er medlem af Thieves Guild.

Du kan sælge ting hos merchants i de forskellige butikker, rundt omkring. Prøv f.eks. at tage til Market District i Imperial City (i midten).
Tyvekoster kan sælges hos en hæler, hvis du er medlem af Thives Guild.

Huse:
http://www.uesp.net/wiki/Oblivion:Houses#City_Houses
Tobes
Niveau 4
 
Indlæg: 774


Indlægaf Urban » 20. nov 2008 19:40

Shady Sam sælger lockpicks, når du står ved Chestnut Handy Stables går du imod Imperial City Talos Plaza District uden at gå ind. Så følger du bymuren nord på (altså venstre om) så står han der lige pludselig helt op af muren. Kan ikke huske om han kun er der om natten, men det finder du ud af.

På hvert slot er der næsten altid en npc der sælger huse (imellem 08:00am og 08:00pm tror jeg)

Dine ting kan du sælge i alle byer, tag dit map frem og kør pilen over de forskellige markerede døråbninger. Så kommer navne på butikkerne frem eller navnene på folk der bor i de husene omkring butikkerne, alt efter hvad du lige får dig pejlet ind på.
Urban
Niveau 0
 
Indlæg: 2



Tilbage til Elder Scrolls

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 16 gæster