Haugboelle skrev:Er det ikke lidt øv lavet at man kan få et sværd som lvl 1, som man så render rundt med resten af spillet. Ødelægger sku ret meget loot mæssigt i et RPG for mig. Nok også derfor jeg blev så hurtigt træt af spillet, alt for statisk.
Jenslyn87 skrev:Haugboelle skrev:Er det ikke lidt øv lavet at man kan få et sværd som lvl 1, som man så render rundt med resten af spillet. Ødelægger sku ret meget loot mæssigt i et RPG for mig. Nok også derfor jeg blev så hurtigt træt af spillet, alt for statisk.
Hmmm... jeg mener nu altså, at spillet er bygget sådan op, at man hele tiden skifter ting og sager ud. Altså vil et sværd fanget på level 1 være alt for svagt til level 20, no matter what. Nogen der kan be- eller afkræfte? Det er længe siden, jeg har spillet det.
Men jeg ved i hvert fald, at monstrene rundt omkring bliver stærkere i takt med spilleren, hvilket jeg synes er en smule dumt
jmr skrev:Jeg fik en grønt glas sværd, (ca. 10 gange stærkere end det du får i templet), og jeg kunne stadigvæk ikke dræbe dørvogteren i shivering Ilsles.
Koolkaw skrev:Jeg røg ind i det bug hvor at hvis man smider/sælger en bog til en quest så er hele main questen ødelagt og det er altså langt inde i spillet Ca. 20 timer eller mere..
Ved ikke hvordan jeg har mistet bogen..
Syndes det er alt for lame når der er sådanne "bugs" der gør at historien i spillet slet ikke kan gennemspilles det har jeg heller ikke prøvet i nogle andre spil i alt den tid jeg har gamet.
spif2001 skrev:jmr skrev:Jeg fik en grønt glas sværd, (ca. 10 gange stærkere end det du får i templet), og jeg kunne stadigvæk ikke dræbe dørvogteren i shivering Ilsles.
Du kan ikke dræbe dørvogteren før du har fået fat i nogle specielle tårer, som du skal proppe på nogle specielle pile. Begge dele fåes ved at løse quests i den lille by inden dørvogteren.
Brugere der læser dette forum: Ingen og 21 gæster