Xboxlife forum

Stiger ikke i Lvl..?????

Her diskuteres alt om Oblivion, Morrowind og Skyrim.

Stiger ikke i Lvl..?????

Indlægaf Butcher » 24. apr 2007 19:07

Er nu snart færdig (Tror jeg ihvertfald.. ;) )med Thief Questene, dvs. er lige blevet færdig med anden opgave jeg har fået af "The Gray Fox", men er stadig i Lvl 2..???? OMFG...Jeg har spillet i lidt over 16 timer, kan da ikke passe at jeg ikke er kommet højere op...eller???...Er der noget specielt man skal gøre for at stige bare en LILLE smule hurtigere..????..Og lige en lille hurtig en til de virkeligt gavede...Er det nemmere eller sværere at fuldføre de sidste quest`s som tyv..?????
Billede
Butcher
Niveau 7
 
Indlæg: 4999


Indlægaf Rechain » 24. apr 2007 19:08

Du ska træne og sove for at du stiger i lvl :) hvis jeg ikke tager meget fejl...
Her er et billede hvor du kan se "progress to next level" og den stiger i RØD farve...

Billede

/Rechain
Senest rettet af Rechain 24. apr 2007 19:11, rettet i alt 2 gange.
Billede
Rechain
Niveau 9
 
Indlæg: 12816
By: Kastrup


Indlægaf Butcher » 24. apr 2007 19:10

Jeg sover sjældent, kun hvis jeg skal møde en på et bestemt tidspunkt, så sover jeg.....Skal jeg sove noget oftere/længere....Om natten eller Dagen.?????
Billede
Butcher
Niveau 7
 
Indlæg: 4999


Indlægaf spif2001 » 24. apr 2007 19:11

For at stige i level, skal du bruge dine Major skills - når du er steget 10 gange i dine major skills, kommer der et lille sol/måne ikon i bunden af skærmen.

Når du har et sådant ikon, skal du sove i en seng / liggeunderlag, og du vil når du vågner stige i level. Du SKAL sove. At vente er ikke nok, der skal søde drømme til ;)
spif2001
Niveau 9
 
Indlæg: 12954
By: Horsens


Indlægaf Rechain » 24. apr 2007 19:11

Du ska træne hos forskellige folk (hva du vil blive bedre til) og så sove mindst 1 time...

/Rechain
Billede
Rechain
Niveau 9
 
Indlæg: 12816
By: Kastrup


Re: Stiger ikke i Lvl..?????

Indlægaf Butcher » 24. apr 2007 19:13

Butcher skrev:Er nu snart færdig (Tror jeg ihvertfald.. ;) )med Thief Questene, dvs. er lige blevet færdig med anden opgave jeg har fået af "The Gray Fox", men er stadig i Lvl 2..???? OMFG...Jeg har spillet i lidt over 16 timer, kan da ikke passe at jeg ikke er kommet højere op...eller???...Er der noget specielt man skal gøre for at stige bare en LILLE smule hurtigere..????..Og lige en lille hurtig en til de virkeligt gavede...Er det nemmere eller sværere at fuldføre de sidste quest`s som tyv NÅR MAN ER VAMPYR..?????


Glemte lige at tilføje dette her vampyr haløjsa....Tsk tsk....
Billede
Butcher
Niveau 7
 
Indlæg: 4999


Indlægaf spif2001 » 24. apr 2007 19:17

Vampyr gør livet som tyv lettere - uden tvivl. Hvis man kan leve med skavankerne ved at være vampyr, så skal man da også være det. :)
spif2001
Niveau 9
 
Indlæg: 12954
By: Horsens


Indlægaf Butcher » 24. apr 2007 19:20

OK...Hhmmm....Så vil jeg da rende rundt og lege vampyr lidt... ;)

Men mange tak for den hurtige hjælp... :)
Billede
Butcher
Niveau 7
 
Indlæg: 4999


Indlægaf spif2001 » 24. apr 2007 19:21

Anytime ;)
spif2001
Niveau 9
 
Indlæg: 12954
By: Horsens



Tilbage til Elder Scrolls

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 27 gæster