Xboxlife forum

DotP 2015

Alt snak om Xbox Live Arcadespil i dette form.

Re: DotP 2015

Indlægaf IkkNico » 23. maj 2014 20:32

Da Senzai skrev:Jeg kan se, at min gode ven Wall of Omens er Premium. Hvad betyder det?

Som jeg forstod det fra IGN videoen; at man kan købe boostere, hvor de kort er i, men ud fra kommentarerne lød det også til, at man kan vinde dem

Da Senzai skrev:Jeg fik ikke lige fat på... Kan man unlocke kort ved at spille online?

Fisk, de har intet sagt om unlocks og online. Man kan møde tilfældige encounters i single player, hvor en sejr giver en booster.

Det ville være mærkeligt hvis det ikke giver en booster online. det gør jo ingen forskel om man sidder 2 mand og bliver enige om at tabe på skift, eller om man grinder det nemmeste encounter
det er huskat det er en skildpadde den er sort
IkkNico
Niveau 8
 
Indlæg: 6447

Brugeravatar

Re: DotP 2015

Indlægaf IkkNico » 26. maj 2014 09:25

Så er de hardcore magic spillere gået igang med at bygge decks på det officielle forum

http://community.wizards.com/forum/mtg- ... ds/4091471

Jeg overvejer selv, at lege lidt på MTG Deck Builder
det er huskat det er en skildpadde den er sort
IkkNico
Niveau 8
 
Indlæg: 6447

Brugeravatar

Re: DotP 2015

Indlægaf Da Senzai » 26. maj 2014 15:54

Edit: Ligemeget.
Billede
Da Senzai
Niveau 8
 
Indlæg: 9374
By: København


Re: DotP 2015

Indlægaf IkkNico » 26. maj 2014 16:48

æij, nu bliver jo pisse nysgerrig
det er huskat det er en skildpadde den er sort
IkkNico
Niveau 8
 
Indlæg: 6447

Brugeravatar

Re: DotP 2015

Indlægaf Da Senzai » 26. maj 2014 17:06

Havde bare skrevet, at jeg helt havde glemt, at man kun må spille en af hver rare og 2 af hver uncommun i sit deck. Og at jeg derfor ikke kan lave de decks, jeg havde i støbeskeen efter, at have bladret hurtigt igennem spoilers.

Jeg ville lave et Hvid-Sort. Sanguine Bond deck og noget Blå-Grøn TimeWarp Ramp, men det kommer ikke til at ske :P.

Så kiggede jeg på dit link, og så, at jeg ikke var den eneste, der vil lave hvid-sort Sanguine Bond, og at der faktisk er et hvidtsort dyr, der gør det samme. :P.

Dragon Puncher (der også skriver derinde i dit link), er min IRL kammerat, og han har et fysisk Sanguine Bond deck, som jeg har spillet mange gange i mod. Han spiller dog også dette artifakt:

Billede den er god med Sanguine Bond+diverse sorte "Target player losses X life. You gain X life" spells :)
Billede
Da Senzai
Niveau 8
 
Indlæg: 9374
By: København


Re: DotP 2015

Indlægaf IkkNico » 26. maj 2014 17:33

Da Senzai skrev:Havde bare skrevet, at jeg helt havde glemt, at man kun må spille en af hver rare og 2 af hver uncommun i sit deck.

Der er lidt tvivl om dette stadig er tilfældet efter den seneste IGN video. Der er vist flere previews, der er skrevet af ikke-kyndige magic spillere, og de kan have taget fejl.

Wizards siger som sædvanlig ikke noget, så vi ved det først når spillet udkommer
det er huskat det er en skildpadde den er sort
IkkNico
Niveau 8
 
Indlæg: 6447

Brugeravatar

Re: DotP 2015

Indlægaf Da Senzai » 28. maj 2014 20:20

Nu har jeg kigget lidt på det officielle forum, og det her spil kan gå begge veje. Hvis de hæver rare og mythin grænsen til 2, kan det godt gå hen og blive okay. Uncommon må også gerne hæves til tre.

Jeg er iøvrigt vild med, at der er en, der vil forsøge sig med Grøn hvid Turbo-Fog.

4 fog
4 safe passage
4 divine verdict
4 cultivate
4 elvish visionary
4 kor cartographer
2 wall of omens
2 pelakka wurm
1 baneslayer angel
1 kozilek, butcher of truth
1 arbor collosus
1 terra stomper
1 genesis hydra
1 aegis angel
1 resolute angel
1 planar cleansing
10 plains
10 forest
4 evolving wilds
Billede
Da Senzai
Niveau 8
 
Indlæg: 9374
By: København


Re: DotP 2015

Indlægaf IkkNico » 28. maj 2014 20:36

Da Senzai skrev:Jeg er iøvrigt vild med, at der er en, der vil forsøge sig med Grøn hvid Turbo-Fog.

Og jeg er vild med at du har styr på alle de deck typer, for så lærer jeg også noget.

Seneste rygte, dog baseret på noget der ligner venstrehåndsarbejde fra gamesradar, er at der ikke er begrænsning på uncommons og rares
det er huskat det er en skildpadde den er sort
IkkNico
Niveau 8
 
Indlæg: 6447

Brugeravatar

Re: DotP 2015

Indlægaf Da Senzai » 28. maj 2014 20:57

Det kommer fra dengang jeg stadig gik op i Magic, og spillede hver uge i faraos - man er jo nødt til at vide, hvad man er op imod :P. Jeg kan dog ikke længere retfærdig-gøre overfor mig selv at bruge de penge, som det koster. Slet ikke, når man kan få 5-6 brætspil for prisen af et kompetitivt deck.

Turbo-Fog er jordens kedeligste deck.

Et par stykker af dem her:

Billede + Billede
+ Billede

Og så en 8-12 af dem her

Billede

Ideen er der konstant bliver trukket så mange kort, at du hele tiden har en fog på hånden, og at du derfor er meget svær at slå ihjel :P

Det er røvsygt at spille imod :P

Edit: Jeg spillede engang det her: http://www.danskmagic.com/deckbox/index ... =&sok=japp - det var også hjernedødt :P
Billede
Da Senzai
Niveau 8
 
Indlæg: 9374
By: København


Re: DotP 2015

Indlægaf IkkNico » 31. maj 2014 11:14

Nyeste demo ...



Alle kort er nu kendt

Mere interessant er, at på baggrund af denne video spekuleres der nu i at tilladt antal commons, uncommons, rares, mythics i et deck ikke er 4/2/1/1, men måske 4/3/2/1.
Dette skyldes en teori om at tal med guld baggrund i Card Collection viser, at det maksimale antal unlockede kort er opnået, og at der blev set både uncommons og rare på hv 2 og 1 uden denne guld baggrund.
det er huskat det er en skildpadde den er sort
IkkNico
Niveau 8
 
Indlæg: 6447

Brugeravatar

Re: DotP 2015

Indlægaf Da Senzai » 1. jun 2014 11:21

Nu har jeg lige siddet og kigget Card-poolen igennem. Umiddelbart så tror jeg hellere, at jeg vil spille Grøn-Sort Sanguine Bond Lifegain end Sort-Hvid som jeg skrev før. Der er godt nok meget godt Grønt Lifegain i poolen. :P
Billede
Da Senzai
Niveau 8
 
Indlæg: 9374
By: København


Re: DotP 2015

Indlægaf IkkNico » 4. jun 2014 17:26

Så er DotP officielt F2P, Freemium eller hvad man nu vil kalde det

All players will get access to the Innistrad chapter when they download the free version of the game. The additional planes can be purchased as a one-off payment or individually when the player reaches them ...
It will be available on Xbox One, Xbox 360, PC (via Steam), iPad and Android tablets with a price comparable to previous year’s titles.


Det lyder umiddelbart som en god ide, for hvis Wizards vil have folk til at købe deres spil, så er de nødt til at rette fejl løbende. Vi ved selvfølgelig ikke hvad prisen bliver endnu, og hvor tit der kommer nye planes som DLC

Kilde (stjålet fra det officielle forum):
http://www.capsulecomputers.asia/2014/0 ... s-preview/
det er huskat det er en skildpadde den er sort
IkkNico
Niveau 8
 
Indlæg: 6447

Brugeravatar

Re: DotP 2015

Indlægaf IkkNico » 4. jun 2014 19:24

... og fra Wizards Sean hamself

There are Campaign and Explore levels, and the Boosters you unlock contain 14 and 10 cards respectively.

Collections can only have 4 copies of a common, 3 of an uncommon, 2 of a rare, and 1 copy of a mythic. After you get that number of a card, they'll stop appearing in the Booster Packs you unlock.
det er huskat det er en skildpadde den er sort
IkkNico
Niveau 8
 
Indlæg: 6447

Brugeravatar

Re: DotP 2015

Indlægaf TerrificFalcon » 4. jun 2014 20:02

Da Senzai skrev:Nu har jeg lige siddet og kigget Card-poolen igennem. Umiddelbart så tror jeg hellere, at jeg vil spille Grøn-Sort Sanguine Bond Lifegain end Sort-Hvid som jeg skrev før. Der er godt nok meget godt Grønt Lifegain i poolen. :P

Hvid-sort for Vizkopa? Det var et rigtig godt kort for decket tilbage i standard, så vidt jeg husker.
TerrificFalcon
Niveau 7
 
Indlæg: 5741


Re: DotP 2015

Indlægaf IkkNico » 4. jun 2014 21:03

Har opdateret første post
det er huskat det er en skildpadde den er sort
IkkNico
Niveau 8
 
Indlæg: 6447

Brugeravatar

ForegåendeNæste

Tilbage til Arcade

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 2 gæster