Xboxlife forum

DotP 2014

Alt snak om Xbox Live Arcadespil i dette form.

Re: DotP 2014

Indlægaf IkkNico » 12. maj 2013 21:31

Ham kan jeg godt tage :mrgreen:

Og lidt on topic:
Så var der en gut der linkede til et interview, hvor en auto-build funktion blev nævnt til Sealed. Personligt synes jeg lidt af det sjove ryger af så, men måske det er til folk der jagter achievements?
det er huskat det er en skildpadde den er sort
IkkNico
Niveau 8
 
Indlæg: 6447

Brugeravatar

Re: DotP 2014

Indlægaf Da Senzai » 12. maj 2013 21:41

Nemlig! Det kan godt være, at han er international Magic-superstar, men kan han spille Duels? :D

Auto-build virker overflødigt, men det er nok for at give begyndere et sted at starte, og så kan de ændre lidt i decket derfra. Der er sikkert rigtigt mange, der vil have gavn af det. Dotp 2013 er snart et år gammelt, og jeg møder stadig folk, der spiller 100-korts deck.

Det er iøvrigt en ændring jeg gerne ser. At man kan have mere end 100 kort i sit deck, således, at man kan spille ALLE kort, man har unlocket på en gang. Jeg mener. Om man spiller 100 kort eller 120 er næstent lige dårligt. Hvis man er så langt ude, hvorfor må vi så ikke gå hele vejen, og spille alle kort? Bare for lulz.
Billede
Da Senzai
Niveau 8
 
Indlæg: 9374
By: København


Re: DotP 2014

Indlægaf TerrificFalcon » 12. maj 2013 22:18

Da Senzai skrev:Ikke lige relateret til Duels, men Danmark represent!

Jeg var på vej ind på DoTP forummet, da dette fangede mit øje!

http://www.wizards.com/magic/magazine/a ... 13/welcome

Nr. 1 ud af et felt på 1,365 spillere :D

Det er især sjovt, fordi, at Thomas Enevoldsen er en spiller, jeg har spillet imod IRL flere gange (f. eks her og her). Flink fyr og så er han er ret god til Magic! :mrgreen:


Læg mærke til Alexey Romanchuk, som tydeligvis også har spillet en dels DotP - han spiller 61 kort maindeck, så han har mindre chance for at trække lande!
TerrificFalcon
Niveau 7
 
Indlæg: 5741


Re: DotP 2014

Indlægaf IkkNico » 13. maj 2013 07:11

Da Senzai skrev:Nemlig! Det kan godt være, at han er international Magic-superstar, men kan han spille Duels? :D

Præcis, sådan en "#@$34%&%34! n00b ;)

Da Senzai skrev:Det er iøvrigt en ændring jeg gerne ser. At man kan have mere end 100 kort i sit deck, således, at man kan spille ALLE kort, man har unlocket på en gang. Jeg mener. Om man spiller 100 kort eller 120 er næstent lige dårligt. Hvis man er så langt ude, hvorfor må vi så ikke gå hele vejen, og spille alle kort? Bare for lulz.

Har set en tråd på det officielle forum, hvor folk spekulerer i at med 80+ decks er det ikke SÅ tilfældigt hvad man trækker. Jeg har ikke selv prøvet at spille med sådan et deck, så det vil ikke udtale mig om.
det er huskat det er en skildpadde den er sort
IkkNico
Niveau 8
 
Indlæg: 6447

Brugeravatar

Re: DotP 2014

Indlægaf Da Senzai » 15. maj 2013 17:46

Der er kommet en lillebitte update

Wizards Sean skrev:The size of the pool that Sealed Booster Packs will draw from is actually a set of 151 cards (not 180+). This set consists of 10 mythics, 29 rares, 51 uncommons, and 61 commons.


Det vil sige, at sealed card-poolen er mindre end, hvad vi først fik at vide, og har samme størrelse som et "lille" Magic set.

Det er stadig hverken be- eller afkræftet om man kan resette sine pools. Jeg tror ikke på, at vi får et endeligt svar før release. Ligesom vi heller ikke fik at vide, at de seneste decks i 2013 udgaven kunne ville have 30 unlocks og ikke 40 ligesom de første 15 decks havde (pga Promo-unlocks), før at vi havde købt dem.
Senest rettet af Da Senzai 15. maj 2013 17:56, rettet i alt 2 gange.
Billede
Da Senzai
Niveau 8
 
Indlæg: 9374
By: København


Re: DotP 2014

Indlægaf IkkNico » 15. maj 2013 17:54

Jeg er temmelig sikker på, at vi ikke får lov at resette. er er for mange ekstra penge at hente for Wizards.

Men fedt at Sean havde en update
det er huskat det er en skildpadde den er sort
IkkNico
Niveau 8
 
Indlæg: 6447

Brugeravatar

Re: DotP 2014

Indlægaf Da Senzai » 15. maj 2013 17:58

Jeg håber, at du har ret. For med uendelige resets, så er det jo ikke sealed, men construkted.

Tilgengæld lod jeg mærke til, hvordan han snedigt har ændret wordingen, således, at ordstillingen er mere åbent og det lettere kan tolkes som om, at man kan resette - dog uden, at de skriver, at man kan. Snedigt, Wizards, Snedigt!

På en eller anden syg måde får den nye "positive" wording mig til at tro endnu mere, at man ikke kan xD. Ligesom, at de heller ikke ville fortælle os, at der ikke var promo unlocks til de nye decks.

Eller overanalyserer jeg?, Haha, det burde ryge lige i konspirationsteorier-tråden :mrgreen:
Billede
Da Senzai
Niveau 8
 
Indlæg: 9374
By: København


Re: DotP 2014

Indlægaf IkkNico » 15. maj 2013 19:03

Da Senzai skrev:Eller overanalyserer jeg?, Haha, det burde ryge lige i konspirationsteorier-tråden :mrgreen:

Ja sådan en gang off topic. Dit indlæg er hermed indberettet :mrgreen:

Tror ikke du overfortolker.
Af uransagelige årsager har Wizards aldrig meldt rent ud omkring "negative" ting i Duels. Disse skal man selv opdage, når man køber spillet.

Jeg er spændt på hvornår Duels engine bliver integreret i MTGO. Udover at tjene som reklame, så tror jeg også det er en forsøgskanin, der i sidste ende skal bruges i MTGO.
det er huskat det er en skildpadde den er sort
IkkNico
Niveau 8
 
Indlæg: 6447

Brugeravatar

Re: DotP 2014

Indlægaf Da Senzai » 15. maj 2013 19:18

Det jeg bedst kan lide ved Duels enginen er, hvordan spillet nogle gange lægger kortene forkert, eller skævt eller vender dem på hovedet. Andre gange (det er dog mest, når vi spiller 2hg), så smider den bare alle dyrene hulter til bulter i en stor bunke. Det er ligesom rigtigt magic, hvor folk sjusker og heller ikke ligger kortene ordentligt xD.

Jeg er meget spændt på at se de pre-konstruktede decks.

Duels 2013. Var godt. Virkeligt, virkeligt godt. Der var stor variation i den første 15 decks, og hvert deck især kunne bygges på vidt forskellige måder og stadig vinde.

Jeg siger ikke bare, at Duels 2013 var godt, fordi, at det er magic og magic er fedt. Jeg mener virkeligt at de første 15 decks var godt gennemtænkte og rigtigt sjove at spille. Jeg håber, at de nye decks kan leve op til 2013, selvom det bliver svært.
Billede
Da Senzai
Niveau 8
 
Indlæg: 9374
By: København


Re: DotP 2014

Indlægaf Da Senzai » 15. maj 2013 19:21

Haha, jeg glæder mig også til at grine og græde sammen med Weapons of Mass Gaming igen :D

De har stadigvæk den bedste gaming-kanal på Youtube :D

Jeg har ikke set deres videoer de sidste par mdr, da jeg ikke har spillet så meget duels, men de er fucking fede. Jeg både griner, græder og krummer tæer, når jeg ser dem :D

http://www.youtube.com/user/weaponsofmassgaming
Billede
Da Senzai
Niveau 8
 
Indlæg: 9374
By: København


Re: DotP 2014

Indlægaf IkkNico » 16. maj 2013 10:56

Glæder mig sgu' til Sealed, men drømmer stadig om et MtG sppil i stil med Yu-Gi-Oh tag Force
det er huskat det er en skildpadde den er sort
IkkNico
Niveau 8
 
Indlæg: 6447

Brugeravatar

Re: DotP 2014

Indlægaf Da Senzai » 23. maj 2013 11:33

Okay, det her er for mærkeligt.

Med hvert års grundserie plejer der at komme regelændringer.

http://www.gatheringmagic.com/adam-styb ... es-coming/

I år kommer der en regel, der hedder, at der godt må være flere ens Legendaries på bordet på en gang. Så både dig, og din modstander må have den samme Legende eller samme Planeswalker på samme tid.

Det synes jeg ikke fedt. Den andet var sjovere, og rent Flavour-mæssigt giver det også meget mere mening, at der kun være en Legende/Planeswalker med samme navn på bordet af gangen.

Plat :P
Billede
Da Senzai
Niveau 8
 
Indlæg: 9374
By: København


Re: DotP 2014

Indlægaf IkkNico » 23. maj 2013 11:48

Så også noget med, at der bliver indført terningekast med nogle kort.

Personligt er jeg ligeglad, da jeg kun spiller på Xboxen, men det lyder ikke umiddelbart som en fed feature. Synes det er øv, når der indføres den slags tilfældigheder i spil.
det er huskat det er en skildpadde den er sort
IkkNico
Niveau 8
 
Indlæg: 6447

Brugeravatar

Re: DotP 2014

Indlægaf Da Senzai » 24. maj 2013 13:14

OMG, YES!!!

Terrificy sendte mig lige et link til det første spoilede deck!

Det er et såkaldt Eldrazi Green deck, der er en ærketype, der også har set spil ved rigtige turneringer.

http://community.wizards.com/go/thread/ ... Strategies

Fuck, det er godt!

Alle mine yndlingskort er der. Pellaka Wurm, Terastodon, Summoning Trap, Terastsodon, Green, Sun Zenith, Terastodon. Der er desværre ingen Ulamog, men tilgengæld er der Artisasan of Kozilek, så jeg kan spille Terastodon igen!

Det er også værd at bemærke, at der er 1 Eye of Ugin, der er et nonbasic land, der kan andet end at lave mana. Måske kommer der flere?

Glæder mig til at se, de andre deck.<

Der er dog desværre kun 30 unlocks, og ikke fyrre, men det kan jo være, at der kommer promoer.
Billede
Da Senzai
Niveau 8
 
Indlæg: 9374
By: København


Re: DotP 2014

Indlægaf Da Senzai » 24. maj 2013 13:29

Okay, han har postet flere, end den jeg lieg har linket til!!D

DEt kan jeg slet ikke overskue..-.afkIO!"U(I"!

Glæderm ig til at Tjekke dem ud Senrerne Tonite!!1
Billede
Da Senzai
Niveau 8
 
Indlæg: 9374
By: København


ForegåendeNæste

Tilbage til Arcade

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 17 gæster