Xboxlife forum

DotP 2014

Alt snak om Xbox Live Arcadespil i dette form.

Re: DotP 2014

Indlægaf IkkNico » 24. mar 2013 19:06

Desværre er al info på det officielle forum også kun gætterier.

Jeg er lidt skuffet over, at vi ikke har set flere videoer efter PAX east. synes der var mere at kigge på sidste år på denne tid.

Da Senzai skrev:Og derfor istedet har brugt tid på det vigtige. De ti 1 vs 1 deck.

Du mener vel de 10 2HG deck? :mrgreen:
det er huskat det er en skildpadde den er sort
IkkNico
Niveau 8
 
Indlæg: 6447

Brugeravatar

Re: DotP 2014

Indlægaf Da Senzai » 24. mar 2013 19:08

IkkNico skrev:Du mener vel de 10 2HG deck? :mrgreen:


Hvis deckene kan leve op til samme kvalitet og alsidighed fra den geniale 2013 udgave, så ja ^_^
Billede
Da Senzai
Niveau 8
 
Indlæg: 9374
By: København


Re: DotP 2014

Indlægaf IkkNico » 25. mar 2013 08:13

2HG Sealed ville være superfedt, så tror jeg ikke engang den meget efterspurgte random deck mulighed ville være savnet.


Et lille kig på D2014 på Android
det er huskat det er en skildpadde den er sort
IkkNico
Niveau 8
 
Indlæg: 6447

Brugeravatar

Re: DotP 2014

Indlægaf TerrificFalcon » 25. mar 2013 17:36

Åh ja, hvis bare...

Jeg synes, at det ville være dumt, at Sealed var single-player only. De har trods alt annonceret en ny multiplayermode, som skal fungere som en pendant til Archenemy og Planechase. Jeg synes egentlig, at det virker meget naturligt, at lade det være intet mindre end Sealed... Hvis det altså allerede er proppet ind i spillet. Til gengæld kan man sige, at det tager alt, alt for lang tid med en Sealed-kamp, hvis det er inkl. deckbuilding, men altså... Planechase tog jo i forvejen en times tid at spille, mindst.
TerrificFalcon
Niveau 7
 
Indlæg: 5741


Re: DotP 2014

Indlægaf Da Senzai » 25. mar 2013 18:56

Planechase var hjernedødt. Jeg har endnu ikke spillet en Planechase kamp færdig :P

Det her var, hvad min kammerat (der er ivrigt duels spiller på ps3) skrev til mig

Haha, de prøver i hvert fald st udbygge singleplayer delen og med deres egne ord integrere single og multiplayer bedre, men nu må vi se

Jeg forestiller mig personligt at det de mener er at du, offline, åbner 6 virtuelle boosters fra en sealed pool som bare er alle de kort der nu er i duels. Så laver du et 40 korts deck af det og så er der en online sealed deck mode hvor du kan spille 1 on 1 og two-headed med dit deck. Og så har du dit deck indtil du åbner en ny pool (og hvis de er rigtigt flinke kan man gemme 3 decks, men don't count on it ). Problemet med det er så bare at folk kunne åbne pools indtil de får et super deck, men det kan måske komme uden om ved at sige man kun kan åbne en pool om dagen f.eks..

Tror simpelthen ikke på turneringsformatet fordi, som du selv siger, der er altid en eller anden idiot der quitter, især når man skal bruge 45 minutter på at lave decks.. ^^;

Men syntes sgu det andet kunne være fedt og også lidt det eneste der giver mening når de kalder det sealed vil jeg sige. Men ja ingen ved hvordan det bliver, men stainless gjorde det så godt sidst at jeg tror på dem nu
Billede
Da Senzai
Niveau 8
 
Indlæg: 9374
By: København


Re: DotP 2014

Indlægaf TerrificFalcon » 25. mar 2013 19:10

Nu tager det altså heller ikke 45 minutter at lave Sealed decks i MTGO, heldigvis - jeg håber at DotP kan kopiere det system. Tog mig 3 minutter at lave et Sealed deck her lidt tidligere, og det gik skam også 4-0 :).
TerrificFalcon
Niveau 7
 
Indlæg: 5741


Re: DotP 2014

Indlægaf Da Senzai » 25. mar 2013 19:17

Hvad så, show-off? :P

Du er snart nødt til at komme med i Faraos og kaste kort som en mand.

Hvis der er en ting, jeg har lært i mine mange år i Fighting-Game Communitiet, så er det, at online wins ikke er en dyt værd, hvis man ikke kan vinde offline! :-$
Senest rettet af Da Senzai 25. mar 2013 19:21, rettet i alt 1 gang.
Billede
Da Senzai
Niveau 8
 
Indlæg: 9374
By: København


Re: DotP 2014

Indlægaf TerrificFalcon » 25. mar 2013 19:20

Jamen jeg er også parat, lige så snart jeg har tid! Ville egentlig have været taget ind i Fanatic til draft i dag, da jeg alligevel havde overnattet inde i nærheden. Det var dog ikke blevet til så meget søvn, så jeg tænkte, at det nok hellere måtte være en anden mandag.

Jeg synes altså også, at det er ærgerligt, at der ikke er nogen af butikkerne i Københavnsområdet som har dedikerede Sealed/Draft-aftener. Jeg må vel bare smide en hulens masse penge afsted efter et ordentligt Standard-deck og så komme i gang.
TerrificFalcon
Niveau 7
 
Indlæg: 5741


Re: DotP 2014

Indlægaf Da Senzai » 25. mar 2013 19:34

...
Billede
Da Senzai
Niveau 8
 
Indlæg: 9374
By: København


Re: DotP 2014

Indlægaf IkkNico » 25. mar 2013 20:08

Da Senzai skrev:... og hvis de er rigtigt flinke kan man gemme 3 decks, men don't count on it ...

Tror der er en OK chance for at vi må gemme flere deck.
Der er jo spekuleret meget i, at vi får flere decks slots i kampagnen, og hvis det bliver indført, mon ikke det så ogs ryger i Sealed


TerrificFalcon skrev:Nu tager det altså heller ikke 45 minutter at lave Sealed decks i MTGO, heldigvis - jeg håber at DotP kan kopiere det system. Tog mig 3 minutter at lave et Sealed deck her lidt tidligere, og det gik skam også 4-0 :).

Man må jo formode, at de fleste der spiller Duels, også har en eller anden interesse i at bygge decks. Når det er sagt, så synes jeg tit jeg møder dårlige tabere og folk der forsøger at glitche timeren. Mit gæt er at de samme folk absolut ikke har tålmodgheden til at bruge 30 minutter på at bygge et deck.


TerrificFalcon skrev:Jeg synes altså også, at det er ærgerligt, at der ikke er nogen af butikkerne i Københavnsområdet som har dedikerede Sealed/Draft-aftener.

Tror Faraos er klar, men desværre skal du selv lave forarbejdet og skaffe nogle deltagere.

Jeg ville sgu' gerne, men hverken tid eller pengepung er til at spille papir Magic. I øvrifgt har jeg nået en alder, hvor jeg dårligt gider rejse mig fra sofaen fredag aften :mrgreen:
det er huskat det er en skildpadde den er sort
IkkNico
Niveau 8
 
Indlæg: 6447

Brugeravatar

Re: DotP 2014

Indlægaf Da Senzai » 25. mar 2013 20:14

"Tror Faraos er klar, men desværre skal du selv lave forarbejdet og skaffe nogle deltagere.

Kilde: viewtopic.php?f=34&t=86146&start=15#ixzz2Oa3A6SCk"

Som jeg skrev før jeg slettede mit indlæg igen (Det blev lige lovligt offtopic - selvom vi sikkert er de eneste, der læser denne tråd :P). De har tidligere kørt Draft i FC KBH, men hver gang de får det op at køre, dør det hurtigt igen pga. manglende interesse. Jeg ved dog, at Fanatic KBH har draft hver mandag ifølge deres facebook side, så det bedste bud er at tage derind ind mandag, og se, hvordan det ser ud.
Billede
Da Senzai
Niveau 8
 
Indlæg: 9374
By: København


Re: DotP 2014

Indlægaf IkkNico » 26. mar 2013 16:47

Mens vi venter på lidt flere D2014 nyheder, så kan man jo hygge sig lidt med den første officielle tråd for det første Duels spil på XBLA

Det blev vist ikke helt som vi forventet dengang.

Da Senzai skrev:Som jeg skrev før jeg slettede mit indlæg igen (Det blev lige lovligt offtopic - selvom vi sikkert er de eneste, der læser denne tråd :P).

Præcis, og dem der ellers læser herinde har ikke noget imod lidt generel Magic snak.
Er det helt galt, så må de jo skælde os ud, og så bliver vi nødt til at starte en Magic the Gathering (pap) tråd (Darwin forbyde vi startede en før der er skældud ;) )
det er huskat det er en skildpadde den er sort
IkkNico
Niveau 8
 
Indlæg: 6447

Brugeravatar

Re: DotP 2014

Indlægaf Lord Khazmir » 24. apr 2013 09:06

Givetvis er det bare mig der er sløv i optrækket, men har vi fået releasedato på DOTP14?

På wizards er de ikke engang begyndt at nævne DOTP14 endnu, hvilket vel er lidt mærkeligt eller hur?
Billede
Lord Khazmir
Niveau 4
 
Indlæg: 483


Re: DotP 2014

Indlægaf TerrificFalcon » 24. apr 2013 09:16

DotP 1 release: 17. juni 2009
DotP 2012 release: 15. juni 2011
DotP 2013 release: 20. juni 2012
DotP 2014 release: ??? - formegentlig 12., 19. eller 26. juni - og det er nok d. 19., som lyder mest korrekt, i forhold til de andre udgivelsesdatoer.

Og nej, men Wizards' forside plejer så vidt jeg ved ikke at have specielt meget om DotP-titler, som forummet da vist plejer at have al infoen om? Jeg kan ikke helt huske det.
TerrificFalcon
Niveau 7
 
Indlæg: 5741


Re: DotP 2014

Indlægaf IkkNico » 24. apr 2013 09:29

Lord Khazmir skrev:På wizards er de ikke engang begyndt at nævne DOTP14 endnu, hvilket vel er lidt mærkeligt eller hur?

Det er desværre meget normalt.

Wizards annoncerer spillet i marts/april, derefter er der helt stille indtil E3, hvor der kommer lidt nyt gameplay, men ingen officielle nyheder. Fra slutningen af maj og frem afsløres de forskellige deck officielt. Omkring 2 uger før release (i sidste halvdel af juni) annonceres alle features officielt.

I hele perioden sidde det skarpe Magic hoveder på det officielle forum og kommer med kvalificerede gæt på både decks og nye features ud fra screenshots og videoer, og de plejer faktisk at ramme rimeligt godt.
det er huskat det er en skildpadde den er sort
IkkNico
Niveau 8
 
Indlæg: 6447

Brugeravatar

ForegåendeNæste

Tilbage til Arcade

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 19 gæster