Xboxlife forum

Pinball FX2 - Fordi vi elsker Flippermaskiner! :D

Alt snak om Xbox Live Arcadespil i dette form.

Re: Pinball FX2 - Fordi vi elsker Flippermaskiner! :D

Indlægaf Da Senzai » 26. sep 2012 08:49

Der er halvpris på alle Marvel Borde i denne uge, hvis I trænger til lidt nyt at spille på :D

http://www.trueachievements.com/n10784/ ... h-2012.htm
Billede
Da Senzai
Niveau 8
 
Indlæg: 9374
By: København


Re: Pinball FX2 - Fordi vi elsker Flippermaskiner! :D

Indlægaf Slimjay DK » 26. sep 2012 10:35

jeps og dem jeg manglede er købt :)
PS5 / PS3 / PS2 / PSX / PSP / PS Vita / XBOX One X / X360 / XBOX / Wii / Wii U / GC / NDSi / 3DS / DC / Saturn / GP2x / Nvidia Shield TV
Slimjay DK
Niveau 8
 
Indlæg: 9024
By: Frederikssund


Re: Pinball FX2 - Fordi vi elsker Flippermaskiner! :D

Indlægaf pstudio » 30. sep 2012 20:08

Købt. Så skal der spilles når man kommer hjem i morgen.
pstudio
Niveau 3
 
Indlæg: 271


Re: Pinball FX2 - Fordi vi elsker Flippermaskiner! :D

Indlægaf pstudio » 3. okt 2012 00:52

Har spillet lidt af Infinity Gauntlet. Er jeg den eneste der synes, at det er lidt kedeligt, hvis bordet kun handler om at klare den ene mission efter den anden? Så skal du ramme dit og så skal du ramme dat, hvis du vil have nogle point. Det er jo fedt nok, at man indføre missioner i pinball, men jeg synes sgu det bliver lidt kedeligt og tyndt, når det kun handler om missioner.
pstudio
Niveau 3
 
Indlæg: 271


Re: Pinball FX2 - Fordi vi elsker Flippermaskiner! :D

Indlægaf Slimjay DK » 3. okt 2012 07:20

pstudio skrev:Har spillet lidt af Infinity Gauntlet. Er jeg den eneste der synes, at det er lidt kedeligt, hvis bordet kun handler om at klare den ene mission efter den anden? Så skal du ramme dit og så skal du ramme dat, hvis du vil have nogle point. Det er jo fedt nok, at man indføre missioner i pinball, men jeg synes sgu det bliver lidt kedeligt og tyndt, når det kun handler om missioner.



Det er jo ligesom det Pinball går ud på .. Det handler jo om at aktivere nogle "Quests / Missioner" og så ramme rigtig for at score points ? =D>
PS5 / PS3 / PS2 / PSX / PSP / PS Vita / XBOX One X / X360 / XBOX / Wii / Wii U / GC / NDSi / 3DS / DC / Saturn / GP2x / Nvidia Shield TV
Slimjay DK
Niveau 8
 
Indlæg: 9024
By: Frederikssund


Re: Pinball FX2 - Fordi vi elsker Flippermaskiner! :D

Indlægaf pstudio » 3. okt 2012 14:33

Det er rigtigt, at hvis man vil score de store point, så skal man klare missionerne.
Men min oplevelse af traditionel Pinball indeholder også, at der er flere targets man kan ramme, nogle gange i bestemte kombinationer. Der er flere måder, man kan opnå en lille bonus eller score nogle point.
I Infinity Gauntlet handler det om at ramme det samme sted, så man kan unlocke den næste Mission på tid. Hvis man så Infinity Gauntlet som et virkeligt bord, vil det bare slå mig som et kedeligt bord. Alle de flotte effekter vil jo være væk, og selv nogle af missionerne vil mangle (Spille Pinball på hovedet i mørke, eller ophæve tyngdekraften selektivt for nogle bolde).
Mit kritikpunkt af bordet handler om, at designerne udelukkende har fokuseret på missioner, og valgt ikke at inkludere mange af de features man ellers kender fra andre borde. Jeg synes det gør bordet noget kedeligt, men andre kan selvfølgelig have en anden opfattelse af det.
pstudio
Niveau 3
 
Indlæg: 271


Re: Pinball FX2 - Fordi vi elsker Flippermaskiner! :D

Indlægaf Da Senzai » 16. okt 2012 15:49

Jeg synes godt nok, at de laver mange Marvel-borde. Måske det var på tide med andet end licens-borde? Omvendt læste jeg, at der var en der skrev "You don´t eat the chicken that lays the golden eggs", så sålænge marvel betaler godt, så bliver de ved med at lave Marvel borde.



Jeg er måske lidt enig med pstudio. Synes, at et par af de seneste borde har været lidt mere miss end hit for mig.
Billede
Da Senzai
Niveau 8
 
Indlæg: 9374
By: København


Re: Pinball FX2 - Fordi vi elsker Flippermaskiner! :D

Indlægaf Aaliyahchili » 15. feb 2013 18:09

Er helt ny til pinball FX2 ...Hvilke pakker/borde skal man købe ??? og nogen der ved om der snart kommer udsalg på DLC' erne...
Ville ønske Last of us også udkom på Xbox.....

Sov sødt Aaliyah og Chili
Aaliyahchili
Niveau 5
 
Indlæg: 1080
By: Cleveland ;)


Re: Pinball FX2 - Fordi vi elsker Flippermaskiner! :D

Indlægaf Aaliyahchili » 16. feb 2013 17:03

Virkelig ingen der kan anbefale hvilke DLC man skal have ?
Ville ønske Last of us også udkom på Xbox.....

Sov sødt Aaliyah og Chili
Aaliyahchili
Niveau 5
 
Indlæg: 1080
By: Cleveland ;)


Re: Pinball FX2 - Fordi vi elsker Flippermaskiner! :D

Indlægaf TerrificFalcon » 16. feb 2013 17:12

Jo, gerne. Jeg synes at Excalibur er et sjovt bord, selvom det er et af de gamle. Core Collection (den med alle 4 Pinbal FX2 borde) er en ret god måde at starte samlingen på, og 4 borde giver i hvert fald også lidt til hver smag. Så er der Ms. Splosion Man, Paranormal og Sorcerer's Lair, som er tre gode borde, som man i sin tid har kunnet få gratis (Ms. Splosion Man er blevet givet væk sammen med Arcade-spillet fra udvikleren i et stykke tid, Paranormal var bare et gratis download og Sorcerer's Lair er der bare mange der har koder til). Det er i hvert fald nogle af mine favoritter. Jeg kan også godt lide Zen Classics-pakken, men så har jeg jo praktisk talt nævnt alle de borde, som jeg har :).
TerrificFalcon
Niveau 7
 
Indlæg: 5741


Re: Pinball FX2 - Fordi vi elsker Flippermaskiner! :D

Indlægaf Lasborg » 16. feb 2013 18:47

Jeg kan godt lide spider-man wolverine, sorcerer's lair og ms splosion man. De klassiske fra det første spil er jeg ikke så meget for.
Lasborg
Niveau 5
 
Indlæg: 1294


Re: Pinball FX2 - Fordi vi elsker Flippermaskiner! :D

Indlægaf Aaliyahchili » 16. feb 2013 21:15

ok takker ...har købt den pakke med marvel den med hulk...fed pakke :) og så vil jeg da have dem i anbefaler :)
Hygge
Ville ønske Last of us også udkom på Xbox.....

Sov sødt Aaliyah og Chili
Aaliyahchili
Niveau 5
 
Indlæg: 1080
By: Cleveland ;)


Re: Pinball FX2 - Fordi vi elsker Flippermaskiner! :D

Indlægaf TerrificFalcon » 16. feb 2013 21:18

Ja, Pinball FX1 pakken og så Zen Classics kræver en lidt specifik smag, fordi de er anderledes for de andre, i og med at de er ældre. Men ja, som du også har observeret der, så er der rigtig mange Marvel-borde, og rigtig mange af dem er faktisk utroligt fede. Jeg har dog ikke fundet en Marvel-pakke hvor jeg er rigtig glad for ALLE fire borde, men det behøver man jo heller ikke at være - det er stadigvæk god value.
TerrificFalcon
Niveau 7
 
Indlæg: 5741


Re: Pinball FX2 - Fordi vi elsker Flippermaskiner! :D

Indlægaf Aaliyahchili » 16. feb 2013 23:10

Har lige set at der kommer en Star Wars pakke i denne måned,hvis det skulle have intra.....
Ville ønske Last of us også udkom på Xbox.....

Sov sødt Aaliyah og Chili
Aaliyahchili
Niveau 5
 
Indlæg: 1080
By: Cleveland ;)


Re: Pinball FX2 - Fordi vi elsker Flippermaskiner! :D

Indlægaf Slimjay DK » 19. feb 2013 16:28

Yup i næste uge :) det bliver fedt ...

http://www.starwarspinball.com/
PS5 / PS3 / PS2 / PSX / PSP / PS Vita / XBOX One X / X360 / XBOX / Wii / Wii U / GC / NDSi / 3DS / DC / Saturn / GP2x / Nvidia Shield TV
Slimjay DK
Niveau 8
 
Indlæg: 9024
By: Frederikssund


ForegåendeNæste

Tilbage til Arcade

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 16 gæster

cron