af pstudio » 3. okt 2012 14:33
Det er rigtigt, at hvis man vil score de store point, så skal man klare missionerne.
Men min oplevelse af traditionel Pinball indeholder også, at der er flere targets man kan ramme, nogle gange i bestemte kombinationer. Der er flere måder, man kan opnå en lille bonus eller score nogle point.
I Infinity Gauntlet handler det om at ramme det samme sted, så man kan unlocke den næste Mission på tid. Hvis man så Infinity Gauntlet som et virkeligt bord, vil det bare slå mig som et kedeligt bord. Alle de flotte effekter vil jo være væk, og selv nogle af missionerne vil mangle (Spille Pinball på hovedet i mørke, eller ophæve tyngdekraften selektivt for nogle bolde).
Mit kritikpunkt af bordet handler om, at designerne udelukkende har fokuseret på missioner, og valgt ikke at inkludere mange af de features man ellers kender fra andre borde. Jeg synes det gør bordet noget kedeligt, men andre kan selvfølgelig have en anden opfattelse af det.