Xboxlife forum

DeathSpank: ToV vs. Toy Soldiers?

Alt snak om Xbox Live Arcadespil i dette form.

DeathSpank: ToV vs. Toy Soldiers?

Indlægaf Hanzo » 22. sep 2010 16:31

Har små 1200 Microsoft points klar i weekenden, og er i tvivl om jeg skal spendere det på Toy Soldiers eller det nye DeathSpank. Det originale DeathSpank var en sjov oplevelse, men jeg har prøvet den efterhånden halv-gamle Toy Soldiers demo, og det virker som et ret solidt spil.
Nogle forslag?
Hanzo
Niveau 5
 
Indlæg: 827


Re: DeathSpank: ToV vs. Toy Soldiers?

Indlægaf A42Merlin » 22. sep 2010 16:33

Personligt syntes jeg Deathspank er sjovere, men har ikke spillet den nye så meget.

Toy soldiers er på tilbud i næste uge. bare lige så du ved det :)
A42Merlin
Niveau 5
 
Indlæg: 1190
By: Ølgod


Re: DeathSpank: ToV vs. Toy Soldiers?

Indlægaf Reinhold » 22. sep 2010 16:43

Toy Soldiers er et fedt spil - DeathSpank sagde mig intet udfra demoen. Smag og behag :)
Reinhold
Niveau 6
 
Indlæg: 1444
By: Hillerød


Re: DeathSpank: ToV vs. Toy Soldiers?

Indlægaf koopi » 22. sep 2010 17:18

DeathSpank: ToV er fedt, ligesom originalen. Man får også to nye avatar ting, en t-shirt og et nyt pet! :D
koopi
Niveau 4
 
Indlæg: 394


Re: DeathSpank: ToV vs. Toy Soldiers?

Indlægaf Major Oblivious » 22. sep 2010 17:52

Jeg købte Deathspank T.O.V på baggrund af 1´eren.. og de har rystet posen ganske godt. Synes det virker mere poleret end Deathspank 1, men det er et skævt spil som nok ikke vil falde i alles smag
Major Oblivious
Niveau 7
 
Indlæg: 5221


Re: DeathSpank: ToV vs. Toy Soldiers?

Indlægaf Hanzo » 22. sep 2010 17:54

Har hørt at der også er/kommer DLC til ToV? Hvis der er, hvor meget koster det da så?
Hanzo
Niveau 5
 
Indlæg: 827


Re: DeathSpank: ToV vs. Toy Soldiers?

Indlægaf koopi » 22. sep 2010 17:57

Hanzo skrev:Har hørt at der også er/kommer DLC til ToV? Hvis der er, hvor meget koster det da så?


Der er allerede DLC til spillet. En ekstra co-op dude og en Ice Dungeon - de er vist begge gratis, hvis man køber spillet i den første uge.
koopi
Niveau 4
 
Indlæg: 394


Re: DeathSpank: ToV vs. Toy Soldiers?

Indlægaf Hanzo » 22. sep 2010 18:24

koopi skrev:
Hanzo skrev:Har hørt at der også er/kommer DLC til ToV? Hvis der er, hvor meget koster det da så?


Der er allerede DLC til spillet. En ekstra co-op dude og en Ice Dungeon - de er vist begge gratis, hvis man køber spillet i den første uge.


Det har jeg fundet ud af, men jeg spørger om prisen, altså hvis man ikke køber det i første uge. Er der ellers achievements til dem?
Hanzo
Niveau 5
 
Indlæg: 827


Re: DeathSpank: ToV vs. Toy Soldiers?

Indlægaf koopi » 22. sep 2010 18:33

Hanzo skrev:
koopi skrev:
Hanzo skrev:Har hørt at der også er/kommer DLC til ToV? Hvis der er, hvor meget koster det da så?


Der er allerede DLC til spillet. En ekstra co-op dude og en Ice Dungeon - de er vist begge gratis, hvis man køber spillet i den første uge.


Det har jeg fundet ud af, men jeg spørger om prisen, altså hvis man ikke køber det i første uge. Er der ellers achievements til dem?


Tror det var henholdsvis $1 og $3 ... og spillet er $15. Så det må jo nok være omkring 80 MSP og 320 MSP.

Og ja, der følger én ekstra achievement med (15 GS) i den der Ice Dungeon. :D
koopi
Niveau 4
 
Indlæg: 394


Re: DeathSpank: ToV vs. Toy Soldiers?

Indlægaf Major Oblivious » 22. sep 2010 18:53

Andre som oplever at lyden i Deathspank T.O.V er mærkelig i 5.1 ? Har prøvet andre spil, og de har ingen problemer
Edit: det er åbenbart alle arkadespil som ter sig hos mig lige nu..
Major Oblivious
Niveau 7
 
Indlæg: 5221



Tilbage til Arcade

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 23 gæster