Xboxlife forum

LIMBO Slutningen... SPOILER

Alt snak om Xbox Live Arcadespil i dette form.

LIMBO Slutningen... SPOILER

Indlægaf Loulourgas » 23. jul 2010 23:47

Er det bare mig, eller er spillet 2 min for langt ?:roll:

Det jeg mener er, at i mit hoved ville det ha været så meget federe hvis det var sluttet efter det sidste fald igennem ruden !!!!(som spillet startede liggende ned !!!)
Hovedpersonen rejser sig op og går mod højre og wupti tilbage på første bane !!!

stuck in LIMBO!!!!
Loulourgas
Niveau 4
 
Indlæg: 416


Indlægaf MrGlennDK » 24. jul 2010 01:11

Her er Slutningen! Som jeg lige optog:)

http://www.youtube.com/watch?v=BhYc6CGXQsY
MrGlennDK
Niveau 3
 
Indlæg: 289


Indlægaf Clinkie » 24. jul 2010 02:19

Meget kort opfattet, så tror jeg glasset hentyder til at bror og søster er omkommet i en bilulykke.

Ret mig endelig hvis jeg tager fejl, men viser den sidste scene ikke netop, at drengen finder sin søster - for så er der da ikke meget limbo over det. Hans formål er tjent, så nu burde de egentlig begge kunne hvile i fred.

Som du selv skriver det, så kunne det give en god tvetydighed, hvis limbo ikke bare dækkede over denne mellemvej imellem himmerige og helvede - men samtidig smed drengen i en endeløs loop, hvor søsteren aldrig blev fundet.
Clinkie
Niveau 3
 
Indlæg: 292


Indlægaf Loulourgas » 24. jul 2010 21:52

Clinkie skrev:Meget kort opfattet, så tror jeg glasset hentyder til at bror og søster er omkommet i en bilulykke.

Ret mig endelig hvis jeg tager fejl, men viser den sidste scene ikke netop, at drengen finder sin søster - for så er der da ikke meget limbo over det. Hans formål er tjent, så nu burde de egentlig begge kunne hvile i fred.

Som du selv skriver det, så kunne det give en god tvetydighed, hvis limbo ikke bare dækkede over denne mellemvej imellem himmerige og helvede - men samtidig smed drengen i en endeløs loop, hvor søsteren aldrig blev fundet.
præcis :)!
synes bare det kunne ha været nice hvis de havde lavet det sådan som du skriver hvor man aldrig finder søsteren . og sidder fast i et endeløst loop
Loulourgas
Niveau 4
 
Indlæg: 416


Indlægaf Juxer » 24. jul 2010 22:19

Jeg forstår ikke hvad spillet handler om, men det er godt.
Billede
Juxer
Niveau 8
 
Indlæg: 8376


Re: LIMBO Slutningen... SPOILER

Indlægaf Rotator » 24. jul 2010 22:59

Loulourgas skrev:Er det bare mig, eller er spillet 2 min for langt ?:roll:


Jeg vil nu nærmere påstå at det er ca. 4-5 timer for kort :D
Hvis jeg klarer mig bedre end dig, så er du en noob!
Hvis du klarer dig bedre end mig, så har du ikke noget liv!
Hvis alle klarer sig bedre end mig... LAAAG!!!
Rotator
Skribent
 
Indlæg: 7078
By: 3630 Jægerspris


Indlægaf insert profile » 4. aug 2010 17:46

Jeg elsker det spil! Ganske kort, men fed stemning.
Zero punctuation har anmeldt det i anden halvdel af denne video
http://www.escapistmagazine.com/videos/ ... pank-Limbo
insert profile
Niveau 1
 
Indlæg: 68


Indlægaf Gamemakerman » 4. aug 2010 18:36

Der er kun en slutning:

Billede

:wink:

Ej, slutningen er ganske god som den er, men som andre siger ville det have været lidt federe hvis spillet havde gentaget sig efter man smadrer igennem glasset og går mod højre i skoven.

Dog så giver spillet rum til stor spekulation omkring hvorfor han er i Limbo. En del mener jo at det er et biluheld hvor drengen er død, en ting som også bakkes op af at det ligner at pigen er ved at yde førstehjælp til en person der ligger på græsset (drengen?).

Spillets tema bakker det nu meget op med at man genlever hans liv i en lidt anden udgave. Den store edderkop kan være en frygt han havde for disse da han var mindre. De mennesker der er ude på at dræbe ham, kan meget vel være bøller fra hans skole. Sådan er der mange ting der kan relatere til en persons liv, på godt og ondt.

Om der er en reel mening i spillet er svært at sige, men det er altid fedt når der kommer et spil på banen man ikke helt kan tyde (Sidste spil måtte vel havde været Braid for mit vedkommende).
Tidligere Skribent | Xboxlife.dk
Gamemakerman
Niveau 8
 
Indlæg: 8790


Re: LIMBO Slutningen... SPOILER

Indlægaf The Baptizer » 4. aug 2010 21:51

Loulourgas skrev:Er det bare mig, eller er spillet 2 min for langt ?:roll:

Det jeg mener er, at i mit hoved ville det ha været så meget federe hvis det var sluttet efter det sidste fald igennem ruden !!!!(som spillet startede liggende ned !!!)
Hovedpersonen rejser sig op og går mod højre og wupti tilbage på første bane !!!

stuck in LIMBO!!!!


Ja lige præcis. Det havde været en rigtig cool slutning.

Du får INTET at vide om noget som helst i det spil. Du aner ikke hvem du er, hvor du er, hvad du skal eller hvorfor. Man begynder bare at gå mode højre, fordi det er normal i sådanne sidescrolling spil.

Når men har gennemført spiller er man ikke blevet en skid klogere på nogle af de ting.
Derfor havde overstående slutning også været mere passende, fordi den tilføjer til denne "meningsløshed" og ikke giver dig andre muligheder en blot forsætte med at gå til højre. :)
The Baptizer
Niveau 4
 
Indlæg: 375



Tilbage til Arcade

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 16 gæster