Xboxlife forum

Game Room Officiel tråd

Alt snak om Xbox Live Arcadespil i dette form.

Indlægaf BayBasher » 24. mar 2010 15:51

Rotator skrev:
heinstach skrev:Altså du skal lige huske at signe ind igen - så kan du.

Jeg sidder ihvertfald og spiller de 8 spil, jeg har købt indtil videre.


Hvordan i alverden har du overhovedet båret dig ad med at købe spil?
Når du omgår loadingproblemet ved at pille netkablet ud, så starter Game Rom op UDEN forbindelse til Game Room-serveren. Selvom du så signer ind, så er der stadig ingen forbindelse til serveren...

Jeg kan ihvertfald INTET købe. Jeg kan kun prøve demoer af de tilgængelige spil... Trykker jeg på "buy full game", så kommer der bare en "plok-lyd" og så sker der intet...

Oplever præcist det samme
Billede
BayBasher
Niveau 2
 
Indlæg: 177


Indlægaf Rotator » 24. mar 2010 16:20

På Major Nelson's twitter kan man se at han har snakket med "Operations Center" og de forsikrer ham at problemet er løst...

På min Xbox er problemet så stadig det samme. God løsning ellers :D
Hvis jeg klarer mig bedre end dig, så er du en noob!
Hvis du klarer dig bedre end mig, så har du ikke noget liv!
Hvis alle klarer sig bedre end mig... LAAAG!!!
Rotator
Skribent
 
Indlæg: 7078
By: 3630 Jægerspris


Indlægaf fessor.p » 24. mar 2010 16:58

Problemet er ellers fulstændig forsvundet her. Herligt :D
Billede
fessor.p
Niveau 5
 
Indlæg: 1254


Indlægaf Rotator » 24. mar 2010 17:00

Det er også kommet op og køre her...
Dejligt. Har allerede investeret i de to første maskiner :D
Hvis jeg klarer mig bedre end dig, så er du en noob!
Hvis du klarer dig bedre end mig, så har du ikke noget liv!
Hvis alle klarer sig bedre end mig... LAAAG!!!
Rotator
Skribent
 
Indlæg: 7078
By: 3630 Jægerspris


Indlægaf zuMzArr » 24. mar 2010 17:34

Hvordan kan jeg sætte de maskiner jeg har downloadet gratis (pakke 001 og 002) i min arcade?
Billede
zuMzArr
Niveau 5
 
Indlæg: 883


Indlægaf Rotator » 24. mar 2010 17:41

zuMzArr skrev:Hvordan kan jeg sætte de maskiner jeg har downloadet gratis (pakke 001 og 002) i min arcade?


Du har vist misforstået noget. De to pakker du har downloadet giver ikke gratis adgang til spillene, de tilføjer blot spillene til GameRoom så du kan købe dem derigennem. De to pakker indeholder hver 15 af de oprindelige 30 udgivelser.

Fremtidige udgivelser i GameRoom kommer højst sandsynligt også som pakker du kan downloade og så få adgang til på den måde.

Fordelen ved at gøre det på denne måde er at du ikke behøver være online for at afprøve spillene (når først pakkerne altså er downloadet).
Hvis jeg klarer mig bedre end dig, så er du en noob!
Hvis du klarer dig bedre end mig, så har du ikke noget liv!
Hvis alle klarer sig bedre end mig... LAAAG!!!
Rotator
Skribent
 
Indlæg: 7078
By: 3630 Jægerspris


Indlægaf heinstach » 24. mar 2010 17:46

Rotator skrev:Det er også kommet op og køre her...
Dejligt. Har allerede investeret i de to første maskiner :D


Så regn med, at du snart får et par udfordringer :-)

Har selv købt Scramble, Shao'Lin's Road, Crystal Castles, Super Cobra, Jungler, Tutankham, Road Fighter, Battlantis og Finalizer.
heinstach
Niveau 7
 
Indlæg: 5066
By: Aalborg


Indlægaf zuMzArr » 24. mar 2010 17:59

Rotator skrev:
zuMzArr skrev:Hvordan kan jeg sætte de maskiner jeg har downloadet gratis (pakke 001 og 002) i min arcade?


Du har vist misforstået noget. De to pakker du har downloadet giver ikke gratis adgang til spillene, de tilføjer blot spillene til GameRoom så du kan købe dem derigennem. De to pakker indeholder hver 15 af de oprindelige 30 udgivelser.

Fremtidige udgivelser i GameRoom kommer højst sandsynligt også som pakker du kan downloade og så få adgang til på den måde.

Fordelen ved at gøre det på denne måde er at du ikke behøver være online for at afprøve spillene (når først pakkerne altså er downloadet).


Fail >_> Så kan jeg jo ligeså godt downloade dem gratis til Windows.
Billede
zuMzArr
Niveau 5
 
Indlæg: 883


Indlægaf ALIE » 24. mar 2010 18:03

hey hvad er foskælen på de to købe muligheder den ene antyder at jeg kun kan spille det på min box. hvad så vis jeg fik røde ringe og skal skifte boxen ud.kan jeg så ike spille det mere. den anden siger jeg kan spille på flere maskiner .
Billede
ALIE
Niveau 7
 
Indlæg: 5030


Indlægaf TerrificFalcon » 24. mar 2010 18:14

zuMzArr skrev:
Rotator skrev:
zuMzArr skrev:Hvordan kan jeg sætte de maskiner jeg har downloadet gratis (pakke 001 og 002) i min arcade?


Du har vist misforstået noget. De to pakker du har downloadet giver ikke gratis adgang til spillene, de tilføjer blot spillene til GameRoom så du kan købe dem derigennem. De to pakker indeholder hver 15 af de oprindelige 30 udgivelser.

Fremtidige udgivelser i GameRoom kommer højst sandsynligt også som pakker du kan downloade og så få adgang til på den måde.

Fordelen ved at gøre det på denne måde er at du ikke behøver være online for at afprøve spillene (når først pakkerne altså er downloadet).


Fail >_> Så kan jeg jo ligeså godt downloade dem gratis til Windows.


Du kan jo heller ikke downloade dem gratis til Windows, lol.

ALIE, hvis du køber dem for 400 MSP, så kan du også afspille dem på din computer, og måske også på fremtidige Windows 7 telefoner.
TerrificFalcon
Niveau 7
 
Indlæg: 5741


Indlægaf NiklasOfDoom » 24. mar 2010 18:17

Den ene mulighed er, at du kun kan køre spillet på din Xbox. Den anden mulighed er, at du både kan køre det på Xboxen og på en PC. Du kan til enhver tid opgradere fra kun Xbox til både Xbox og PC uden at betale mere, end hvad du ville have betalt, hvis du købte dem sammen.

Hvis din Xbox dør fungerer det som med alt andet content, og du sender den bare til reparation. HDDen skal ikke med.

Edit: Der var TerrificFalcon vist lidt hurtigere. Oh well. :)
NiklasOfDoom
Niveau 4
 
Indlæg: 353


Indlægaf ALIE » 24. mar 2010 18:20

ok tak til jer begge
Billede
ALIE
Niveau 7
 
Indlæg: 5030


Indlægaf bager » 24. mar 2010 18:39

Kan se der er nogle achievements som "Place a theme in your arcade". Hvordan gør jeg det? Hvordan finder jeg min egen arcade maskine?

Edit: Nevermind, har fundet ud af det.
Senest rettet af bager 24. mar 2010 18:58, rettet i alt 1 gang.
Billede
bager
Niveau 4
 
Indlæg: 561


Indlægaf heinstach » 24. mar 2010 18:47

Det lader til, at der er basis for en achievement guide hurtigst muligt :-)
heinstach
Niveau 7
 
Indlæg: 5066
By: Aalborg


Indlægaf fessor.p » 24. mar 2010 19:23

Kan man egentlig spille de spil der i sine venners haller gratis?
Billede
fessor.p
Niveau 5
 
Indlæg: 1254


ForegåendeNæste

Tilbage til Arcade

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 14 gæster