Xboxlife forum

Arcade brætspil

Alt snak om Xbox Live Arcadespil i dette form.

Bør der komme flere brætspil på Arcade?

Ja
20
77%
Nej
4
15%
Måske
2
8%
 
Afgivne stemmer : 26

Arcade brætspil

Indlægaf Dirty Harry » 11. feb 2010 12:44

Jeg har siddet i et stykke tid og undret mig over at der ikke er blevet udgivet flere klassiske brætspil på henholdsvis XBLA og PSN. Der er jo kun Catan og Carcassonne der kun er blevet udgivet, som så ikke har fuld tilgang til udvidelser som de i virkeligheden har.

Kan det virkelig passe at det eneste andet brætspil som kommer er en cat-vs-army udgave af Risk? Jeg ved at Talisman skulle udkomme, men vist ligger i en form for Development Hell.

Jeg kunne godt forestille mig et spil som Dominion blive lavet om til en Arcade title med udvidelser og jeg tror at det ville blive populært ret hurtigt.
Dirty Harry
Niveau 7
 
Indlæg: 2433


Indlægaf Psychotic nUb » 11. feb 2010 12:48

Jeg ELSKER simpelthen bare brætspil på arcade! de er the SHIT
Psychotic nUb
Niveau 4
 
Indlæg: 309


Indlægaf centric dk » 11. feb 2010 12:51

Ticket to ride er da også udkommet. Det er et godt spil hvor der er kommet 2 udvidelsespakker til.
centric dk
Moderator
 
Indlæg: 2582


Indlægaf Da Senzai » 11. feb 2010 13:16

Talisman blev desværre aflyst, hvilket er en skam, da jeg havde set meget frem til det.

Zombies!!! er også blevet annonceret til Xbox Live Arcade med en forventet release dato, der hedder Q4 2009. Vi må ikke håbe, at det kommer til at lide samme skæbne som Talisman.

Jeg elsker selv brætspil af de fleste slags, og så hellere end gerne, at vi fik flere af dem :0)
Billede
Da Senzai
Niveau 8
 
Indlæg: 9374
By: København


Indlægaf Dirty Harry » 13. feb 2010 00:10

Nu har jeg selv spillet Talisman et par gange og jeg kan godt se problemet i netop at bringe det spil på Arcade når man bruger ca 80% af sin tid på at vente på at det bliver ens tur.

Så jeg ved ikke om det er Euro-spillene der er bedre end Ameritrash, nu hvor vi har Catan, Carcassone og Ticket to Ride...

Og ordet Ameritrash skal ikke tages negativt da amerikanske spil har en tendes til at have flottere bokse end de europæiske, så det er et kælenavn :D
Dirty Harry
Niveau 7
 
Indlæg: 2433


Indlægaf Rockanoid » 1. jun 2010 14:36

"Panzer General: Allied Assault" er også et brætspil, som både findes på Arcaden og i virkeligheden. Det seje er at det virkelige brætspil indeholder en kode til at "unlock'e" 20 ekstra kort til Arcade-udgaven. Se det er i mine øjne, en cool feature! ;)
"The way a man plays a game shows some of his character. The way he loses shows all of it."
Rockanoid
Niveau 4
 
Indlæg: 329
By: Kirke Såby


Indlægaf maagaard90 » 1. jun 2010 14:44

Vi mangler noget jumanji!
100% Xbox 360: Battlefield 1943, Brothers, Chime, Dead Space, Dead Space Ignition, Dead Space 2, Deadlight, Fez, Minecraft, Plants vs. Zombies, The Walking Dead Season 1 & 2, WinterBottom.
Fotoblog: Billedstrøm
maagaard90
Niveau 7
 
Indlæg: 2724
By: Aalborg


Indlægaf TerrificFalcon » 1. jun 2010 14:45

Jeg husker brætspilsversionen af Jumanji som værende en katastrofalt dårlig oplevelse... Husker jeg forkert?
TerrificFalcon
Niveau 7
 
Indlæg: 5741


Indlægaf maagaard90 » 2. jun 2010 08:53

TerrificFalcon skrev:Jeg husker brætspilsversionen af Jumanji som værende en katastrofalt dårlig oplevelse... Husker jeg forkert?


Så har du ikke spillet det "rigtige" jumanji!

Ej, jeg ved det ikke. Har aldrig spillet det, desværre. Men tanken om at flere millioner xbox-spillere bliver suget ind i en jungle, når de slår med terningerne, er lidt sjov.
100% Xbox 360: Battlefield 1943, Brothers, Chime, Dead Space, Dead Space Ignition, Dead Space 2, Deadlight, Fez, Minecraft, Plants vs. Zombies, The Walking Dead Season 1 & 2, WinterBottom.
Fotoblog: Billedstrøm
maagaard90
Niveau 7
 
Indlæg: 2724
By: Aalborg


Indlægaf Ambroz » 24. jul 2010 14:53

Nogen der ved hvad der egentlig skete med Zombies!!! ?

Syntes ikk' jeg kan finde noget ud over annonceringen..
Ambroz
Niveau 2
 
Indlæg: 110



Tilbage til Arcade

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 16 gæster