Xboxlife forum

Bedste 4 player "party" game

Alt snak om Xbox Live Arcadespil i dette form.

Bedste 4 player "party" game

Indlægaf kimosabe » 5. feb 2010 08:02

Hey, jeg skal have 3 gutter på besøg i morgen, og tænker at jeg vil købe et arcade spil, eller evt. et alm. xbox 360 spil, som vi kan have det lidt sjov med. Mulighederne jeg har i forvejen er:

PES 2010
Rock Band
Worms
Et eller andet skydespil med en kanin, arcade, men det er der nok nogen der byder på, da det skulle være ret populært, mini- et eller andet
Så byd ind, hvis du har et godt bud :-)
kimosabe
Niveau 2
 
Indlæg: 168
By: Valby


Indlægaf klysseDK » 5. feb 2010 08:03

Bomberman live :-)
klysseDK
Niveau 3
 
Indlæg: 283


Indlægaf kimosabe » 5. feb 2010 08:08

Genial idé ! Det er altid sjovt :-)
kimosabe
Niveau 2
 
Indlæg: 168
By: Valby


Indlægaf fr1lund » 5. feb 2010 08:15

Splosion Man er også utroligt fedt i Co-op :D Castle Crashers er også en mulighed, prøv demoerne og se hvad du syntes :)
Billede
fr1lund
Niveau 4
 
Indlæg: 471


Indlægaf Kossefar » 5. feb 2010 08:34

Der er også Scene IT.

Koster en 100 kr i blockbuster inkl. 4 controllere. :)

Det kan man have meget sjov med. :)
/Kossefar
Kossefar
Niveau 4
 
Indlæg: 767


Indlægaf Syro_Str0m » 5. feb 2010 08:36

Kossefar skrev:Der er også Scene IT.

Koster en 100 kr i blockbuster inkl. 4 controllere. :)

Det kan man have meget sjov med. :)


Har jeg også haft meget sjov med mine venner :D
Billede
Syro_Str0m
Niveau 7
 
Indlæg: 2679


Indlægaf kimosabe » 5. feb 2010 09:11

Jeg har prøvet Castle Crashers, og det er lidt for hack'n slash for mig. Splosion man i co-op 4 ? Så skal det da helt sikkert prøves.

Har faktisk købt Scene It, men det blev jeg sgu noget skuffet over, glæder mig til der kommer en mere all-round quiz i serien.
kimosabe
Niveau 2
 
Indlæg: 168
By: Valby


Indlægaf fr1lund » 5. feb 2010 10:33

kimosabe skrev:Jeg har prøvet Castle Crashers, og det er lidt for hack'n slash for mig. Splosion man i co-op 4 ? Så skal det da helt sikkert prøves.

Har faktisk købt Scene It, men det blev jeg sgu noget skuffet over, glæder mig til der kommer en mere all-round quiz i serien.
Ja! Man kan spille splosion man i 4 player coop og det er så fedt når man skal time sine boosts med hinanden :D
Billede
fr1lund
Niveau 4
 
Indlæg: 471


Indlægaf Chefska » 5. feb 2010 10:45

det godt nok et to player spil, men Rockstar Table Tennis er genialt at spille mod vennerne i, et af de bedste og mest undervuderet sportsspil nogensinde.
Chefska
Niveau 4
 
Indlæg: 348


Indlægaf kimosabe » 5. feb 2010 11:00

Chefska skrev:det godt nok et to player spil, men Rockstar Table Tennis er genialt at spille mod vennerne i, et af de bedste og mest undervuderet sportsspil nogensinde.


Ja jeg har sgu haft nogen gode timer i selskab med det spil, men nu har jeg selv fået bordtennisbord, og det er faktisk derfor vi skal mødes, så når vi er færdige med real-life bordtennis, tvivler jeg på vi gider spille det på xbox :-)

Men jeg giver dig ret, det er sgu lidt undervurderet, for hold kæft nogen intense kampe man kan få :-)
kimosabe
Niveau 2
 
Indlæg: 168
By: Valby


Indlægaf JenserCube » 6. feb 2010 01:15

Du kan få arcade spillet Aegis Wing gratis, hvis du opretter et amerikansk gamertag. Det er egentlig meget sjovt 4-player og specielt, når man tager prisen i betragtning.

Desuden synes jeg også 4-player er godt i N+ (langt bedre end splosin man).
JenserCube
Niveau 3
 
Indlæg: 240


Indlægaf Zieglers » 6. feb 2010 01:22

3 on 3 (ishockey) er utrolig sjovt med vennerne og det forholdsvis nye NFL-spil, hvis du er til sport ;)
Zieglers
Niveau 4
 
Indlæg: 354


Indlægaf Firephreakk » 6. feb 2010 01:26

Zieglers skrev:3 on 3 (ishockey) er utrolig sjovt med vennerne og det forholdsvis nye NFL-spil, hvis du er til sport ;)


Det er sgu ret griner. Især, når ens målvogter bliver mikro og råber med pibe-stemme....
Billede
Firephreakk
Niveau 6
 
Indlæg: 1331


Indlægaf Zieglers » 6. feb 2010 01:28

Firephreakk skrev:
Zieglers skrev:3 on 3 (ishockey) er utrolig sjovt med vennerne og det forholdsvis nye NFL-spil, hvis du er til sport ;)


Det er sgu ret griner. Især, når ens målvogter bliver mikro og råber med pibe-stemme....


Ja, jeg har squ spillet det meget med min bror.. og når man får laser shot syns jeg det lyder som om han siger "Laser Shawn" ;) haha. fedt spil!
Zieglers
Niveau 4
 
Indlæg: 354


Indlægaf DJ_Bech » 15. maj 2010 09:28

3D Ultra Minigolf er et fantastisk sjovt spil. Det har haft stor succes herhjemme når vi har haft gæster, da det er noget alle kan være med på. Masser af sjove baner.. Kan varmt anbefales..
DJ_Bech
Niveau 0
 
Indlæg: 23


Næste

Tilbage til Arcade

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 17 gæster