Xboxlife forum

Panzer general Allied Assault

Alt snak om Xbox Live Arcadespil i dette form.

Panzer general Allied Assault

Indlægaf IkkNico » 23. okt 2009 13:21

... ligger desværre ikke lige til højrebenet. jeg havde egentlig en forventning om at købe det, med det samme, godt jeg tog et trial spil først. Spillet som sådan OK, og indeholder nogle af de mekanismer jeg elsker ved brætspil, desværre indeholder det også nogle af dem jeg hader.

Ting der i øjeblikket fraholder mig fra at købe PGAA

> Laaaaaaaangsomt gameplay.
Selv med animationer slået fra (hvilket ikke alle er), går det simpelthen for langsomt.

> Terningen.
Tilfældighed i spil kan være slemt nok, men her er vi helt ude at sk*de. Terningen er direkte ødelæggende for, hvad der ellers ville have været et super spil.

> Prestige point.
De er ikke ødelæggende for oplevelsen, men det er stort set umuligt at løbe tør for dem. Spillet er simpelthen for gavmildt.

Andre der har spillet PGAA?
... og vil give en strøtanke med på vejen?
IkkNico
Niveau 8
 
Indlæg: 6447

Brugeravatar

Indlægaf Rockanoid » 1. jun 2010 14:33

Det interessante er dog, at man kan købe det som et rigtigt brætspil for omkring 500 kr og i brætspillet ligger der en kode til ekstra kort i Arcade udgaven. Det synes jeg er rigtig sejt! :)
"The way a man plays a game shows some of his character. The way he loses shows all of it."
Rockanoid
Niveau 4
 
Indlæg: 329
By: Kirke Såby


Indlægaf TerrificFalcon » 1. jun 2010 14:41

Jeg har også spillet PGAA. Synes ikke rigtigt at jeg stød ind i nogle problemer, og jeg kan seriøst ikke se logikken i de punkter du nævner.

Er Ludo nu også dårligt? Uno (du får tilfældige kort!)? Kort sagt virker det sådan set bare som om at du mere er en FPS-fyr der simpelthen ikke er typen der kan lide at sætte sig ind i et strategi-spil med et avanceret regelsæt, som handler om at bruge hjernen på en anden måde (ikke at der er noget galt i at man ikke kan det), :D.
TerrificFalcon
Niveau 7
 
Indlæg: 5741



Tilbage til Arcade

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 21 gæster