Xboxlife forum

RedLynx Trials HD

Alt snak om Xbox Live Arcadespil i dette form.

Indlægaf Buktu » 17. jul 2010 16:10

Elmo, tror lige jeg tilføjer dig på et tidspunkt, for de baner skal jeg da vist lige prøve :P
"Speed has never killed anyone. Suddenly becoming stationary, that's what gets you!" - Jeremy Clarkson
Buktu
Skribent
 
Indlæg: 5642


Indlægaf The Elmonator » 17. jul 2010 19:07

Det gør i bare drenge, jeg deler med alle der har lyst til at prøve :D
The Elmonator
 


Indlægaf Nico » 17. jul 2010 19:14

The Elmonator skrev:Det gør i bare drenge, jeg deler med alle der har lyst til at prøve :D


Har lige prøvet to af dem og må sku sige de virkelig underholdende. Har kun kigget kort på editoren, men nogle af de kombinationer du har lavet troede jeg ikke var muligt, der virkeligt tænkt over det :wink:
Nico
Niveau 0
 
Indlæg: 45


Indlægaf The Elmonator » 17. jul 2010 19:28

Nico skrev:
The Elmonator skrev:Det gør i bare drenge, jeg deler med alle der har lyst til at prøve :D


Har lige prøvet to af dem og må sku sige de virkelig underholdende. Har kun kigget kort på editoren, men nogle af de kombinationer du har lavet troede jeg ikke var muligt, der virkeligt tænkt over det :wink:


Jeg takker, og ja det er det som er så fedt ved editoren, for som man også kan se rundt omkring på nettet så kan man sku næsten bygge alt.. Næsten :D Ønsker mig stadig flere redskaber at bygge med til jul :P
The Elmonator
 


Indlægaf The Elmonator » 22. jul 2010 13:45

Hey alle Trials elskere.. Så skete det endelig, NYT DLC!!!! kommer i sidste halvdel af året, 40 nye baner fra udviklerne + 10 Custom baner som bliver udvalgt via en stor konkurrence. Der er desværre ikke mange detaljer om yderligere indhold som eksempelvis skill games og nye værktøjer, dog har jeg erfaret at der vil være 3 nye achievements til en samlet værdi af 50 point..

Opdateringen kommer vist til at hedde "Big Thrills", er jeg den eneste der glæder mig? :D :D :D
The Elmonator
 


Indlægaf The Elmonator » 23. jul 2010 14:16

The Elmonator skrev:Hey alle Trials elskere.. Så skete det endelig, NYT DLC!!!! kommer i sidste halvdel af året, 40 nye baner fra udviklerne + 10 Custom baner som bliver udvalgt via en stor konkurrence. Der er desværre ikke mange detaljer om yderligere indhold som eksempelvis skill games og nye værktøjer, dog har jeg erfaret at der vil være 3 nye achievements til en samlet værdi af 50 point..

Opdateringen kommer vist til at hedde "Big Thrills", er jeg den eneste der glæder mig? :D :D :D


LOL LOL LOL... Nåh, okay, tror jeg tager min xbox og Trials og gemmer mig under en stor sten så.. :P Og glæder mig alene!!!
The Elmonator
 


Indlægaf Juxer » 23. jul 2010 14:46

Vi andre glæder os også - vi har bare kommenteret nyheden der var omkring det ;).
Billede
Juxer
Niveau 8
 
Indlæg: 8376


Indlægaf The Elmonator » 23. jul 2010 14:59

Juxer skrev:Vi andre glæder os også - vi har bare kommenteret nyheden der var omkring det ;).


Hmm.. Tror jeg skal lære dette forum bedre at kende, for jeg kan ik finde noget nogen steder om Big Thrills.. Måske er jeg lidt småretarderet :D Hvor har i skrevet om det?
The Elmonator
 


Indlægaf Rahbek » 23. jul 2010 15:01

The Elmonator skrev:
Juxer skrev:Vi andre glæder os også - vi har bare kommenteret nyheden der var omkring det ;).


Hmm.. Tror jeg skal lære dette forum bedre at kende, for jeg kan ik finde noget nogen steder om Big Thrills.. Måske er jeg lidt småretarderet :D Hvor har i skrevet om det?


Den er lige her: http://www.xboxlife.dk/news/7411/RedLyn ... ls-HD.html

Og du kan finde gamle nyheder, ved at trykke på knappen 'nyheder' lige under Xboxlife banneret øverst :)
Billede
Rahbek
Niveau 6
 
Indlæg: 1905


Indlægaf The Elmonator » 23. jul 2010 15:03

Rahbek skrev:
The Elmonator skrev:
Juxer skrev:Vi andre glæder os også - vi har bare kommenteret nyheden der var omkring det ;).


Hmm.. Tror jeg skal lære dette forum bedre at kende, for jeg kan ik finde noget nogen steder om Big Thrills.. Måske er jeg lidt småretarderet :D Hvor har i skrevet om det?


Den er lige her: http://www.xboxlife.dk/news/7411/RedLyn ... ls-HD.html

Og du kan finde gamle nyheder, ved at trykke på knappen 'nyheder' lige under Xboxlife banneret øverst :)


Sweet! :D
The Elmonator
 


Indlægaf fneribyen » 4. sep 2010 21:35

Så er jeg sku også startet på Trials HD igen og her i går fik jeg sku lige Demon on Wheels achievementen :D Super sjovt spil, dog kan jeg godt blive rigtig frustreret når det bare går af helvede til. Er pt. igang med Marathon (Ultimate Endurance) efter 9,5t.

1 Fault - På 19# Groundhog Returns

Blev fandeme sur da jeg failede der. :( Men mister ikke modet af det. JEG VIL HAVE DEN! :D
Billede
fneribyen
Niveau 7
 
Indlæg: 3410

Brugeravatar

Indlægaf Rotator » 4. sep 2010 21:47

fneribyen skrev:Så er jeg sku også startet på Trials HD igen og her i går fik jeg sku lige Demon on Wheels achievementen :D Super sjovt spil, dog kan jeg godt blive rigtig frustreret når det bare går af helvede til. Er pt. igang med Marathon (Ultimate Endurance) efter 9,5t.

1 Fault - På 19# Groundhog Returns

Blev fandeme sur da jeg failede der. :( Men mister ikke modet af det. JEG VIL HAVE DEN! :D


Kender det. Der er stadig kun én på min venneliste, der har gennemført uden fejl.
Hvis jeg klarer mig bedre end dig, så er du en noob!
Hvis du klarer dig bedre end mig, så har du ikke noget liv!
Hvis alle klarer sig bedre end mig... LAAAG!!!
Rotator
Skribent
 
Indlæg: 7078
By: 3630 Jægerspris


Indlægaf LungBruzh » 4. sep 2010 22:26

Det er dælme også den achievements jeg har lagt mest arbejde i og er mest stolt af.
Billede
LungBruzh
Niveau 5
 
Indlæg: 1100


Indlægaf fneribyen » 5. sep 2010 00:56

Rotator skrev:
fneribyen skrev:Så er jeg sku også startet på Trials HD igen og her i går fik jeg sku lige Demon on Wheels achievementen :D Super sjovt spil, dog kan jeg godt blive rigtig frustreret når det bare går af helvede til. Er pt. igang med Marathon (Ultimate Endurance) efter 9,5t.

1 Fault - På 19# Groundhog Returns

Blev fandeme sur da jeg failede der. :( Men mister ikke modet af det. JEG VIL HAVE DEN! :D


Kender det. Der er stadig kun én på min venneliste, der har gennemført uden fejl.


Og det bliver endnu værre, for lige før failede jeg på 17# Dreamscape, som er usandsynlig nem, men kom af en eller anden grund til at hoppe for højt, og det kunne han ikke holde til. For god ordens skyld, prøvede jeg så at klare de sidste 3 levels, og selvfølgelig skal man lige klare dem når man har failet :(
Billede
fneribyen
Niveau 7
 
Indlæg: 3410

Brugeravatar

Indlægaf Juxer » 5. sep 2010 12:30

Rotator skrev:
fneribyen skrev:Så er jeg sku også startet på Trials HD igen og her i går fik jeg sku lige Demon on Wheels achievementen :D Super sjovt spil, dog kan jeg godt blive rigtig frustreret når det bare går af helvede til. Er pt. igang med Marathon (Ultimate Endurance) efter 9,5t.

1 Fault - På 19# Groundhog Returns

Blev fandeme sur da jeg failede der. :( Men mister ikke modet af det. JEG VIL HAVE DEN! :D


Kender det. Der er stadig kun én på min venneliste, der har gennemført uden fejl.


8)

Bare kør i et hurtigt tempo. At køre alt for forsigtigt plejer altid at ødelægge det for mig.
Billede
Juxer
Niveau 8
 
Indlæg: 8376


ForegåendeNæste

Tilbage til Arcade

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 22 gæster