Xboxlife forum

RedLynx Trials HD

Alt snak om Xbox Live Arcadespil i dette form.

Indlægaf Rotator » 17. aug 2009 18:37

Juxer skrev:Nummer 7 i verden på Trials/Tribulations. Slå den Dennis, jeg gider ikke alle de begynderbaner ;).


Så lige dit replay, det er fandeme flot kørt! KUDOS! :D
Hvis jeg klarer mig bedre end dig, så er du en noob!
Hvis du klarer dig bedre end mig, så har du ikke noget liv!
Hvis alle klarer sig bedre end mig... LAAAG!!!
Rotator
Skribent
 
Indlæg: 7078
By: 3630 Jægerspris


Indlægaf Juxer » 17. aug 2009 18:37

Rotator skrev:
Juxer skrev:Nummer 7 i verden på Trials/Tribulations. Slå den Dennis, jeg gider ikke alle de begynderbaner ;).


Så lige dit replay, det er fandeme flot kørt! KUDOS! :D


Tak tak. Jeg arbejder på at forbedre den fordi der er mange småfejl. Kan skære omkring 2 sekunder af tiden så jeg kan få min første top 5-tid :).
Billede
Juxer
Niveau 8
 
Indlæg: 8376


Indlægaf TagEnKiks » 17. aug 2009 19:56

Juxer skrev:
TagEnKiks skrev:
2ndkrueger skrev:ARGH! Fik 240 meter i "delivery" :D 1 til meter og jeg havde fået platinum!

Hvor kan man se hvad der skal til for platinum?

Feel free to add me, hvis i vil battle mod en som ikke slår alle rekorder med sindsyge tider :)


Så snart du får en guldmedalje i en bane så kommer kravet til platinum frem som det næste :).

Forudsat du har klaret første extreme bane. Det unlockede lige som jeg kom igennem :P
TagEnKiks
Niveau 8
 
Indlæg: 7159


Indlægaf Akandreasen » 17. aug 2009 21:02

Descenter 1976 skrev:Så er min første bane snart færdig.... mangler lige en eller anden slutning, lidt afpudsning, lys opsætning og pynt. Dette sker nok inat efter arbejde, så muligt jeg dele den tidligt i morgen tidligt, eller imorgen eftermiddag... (det er i alt fald planen) Synes ikke den er så lang, men sørme da man kan bruge mange timer på det da! :)


Glæder mig til at prøve den :) - det sluger ens tid, fuldstændig.. jeg har brugt omkring 8 timer på min bane (ikke helt færdig endnu), og den tager 2 min at gennemfører :/
Akandreasen
Niveau 6
 
Indlæg: 1836
By: Vanløse


Indlægaf 2ndkrueger » 17. aug 2009 21:11

Juxer er det ikke muligt at komme på din venneliste? :) de andre er giver ingen modstand.. :D <3
2ndkrueger
Niveau 4
 
Indlæg: 787


Indlægaf Juxer » 17. aug 2009 21:13

Jo, jeg sletter lige en.
Billede
Juxer
Niveau 8
 
Indlæg: 8376


Indlægaf Foxx » 17. aug 2009 21:14

Juxer skrev:Jo, jeg sletter lige en.


Ikke mig !!!
DJ Numzi
DJ AnD Lomilias23
Foxx
 
Indlæg: 2024


Indlægaf Zerofl » 17. aug 2009 21:17

Ey, kunne nogle af jer ikke lige add'e mig så jeg også har nogle flere at køre imod og dele baner med ;) Har også added nogle af jer, accepter venligst :)
Zerofl
Niveau 5
 
Indlæg: 1110


Indlægaf 2ndkrueger » 17. aug 2009 21:25

Jeg adder dig ;)

- puha - det går sku godt i skill games her til aften ^^
2ndkrueger
Niveau 4
 
Indlæg: 787


Indlægaf Descenter » 17. aug 2009 21:48

Er der ikke andre end mig og ANDefarm der laver egne baner? -Jeg vil gerne se hvad andre kan hitte på!
Descenter
Niveau 3
 
Indlæg: 201


Indlægaf Juxer » 17. aug 2009 22:05

Jeg begynder snart at kreere nogle. Har du en klar jeg kan prøve? :)
Billede
Juxer
Niveau 8
 
Indlæg: 8376


Indlægaf Akandreasen » 17. aug 2009 22:11

Juxer skrev:Jeg begynder snart at kreere nogle. Har du en klar jeg kan prøve? :)


Er ved at fin pudse min :) kan næsten regne ud fra tidligere indlæg at du har fuld friendlist.. men ansøg endelig :D
Akandreasen
Niveau 6
 
Indlæg: 1836
By: Vanløse


Indlægaf heinstach » 17. aug 2009 22:12

For dælen det vækker minder om denne klassiker, Kikstart fra 1984 til Commodore 64.

[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=DwDIde_5lfo[/youtube]

Ærgerligt, der ikke er splitscreen online-race i Trials HD. Det ville have gjort spillet nærmest fuldendt.
heinstach
Niveau 7
 
Indlæg: 5066
By: Aalborg


Indlægaf frostwolf » 17. aug 2009 23:03

Det er godt nok underholdende dette her spil, helt klart en af de bedste arkadespil til xboxen.
Jeg er også selv lige kommet i gang med at lave nogle baner - hvis man har nok venner der gider dele tracks skulle der også være rigeligt med levetid i sådan et spil! :D
frostwolf
Niveau 6
 
Indlæg: 1404


Indlægaf Akandreasen » 17. aug 2009 23:29

Nu har jeg uploadet min bane (stadig ikke helt færdig).. :) den er ikke specielt udfordrende, men jeg synes at den har nogen meget sjove idéer. nogen steder er den smukt dekoreret og andre steder er det bare flad baggrund..
- i må lige hjælpe mig med medalje tider og sådan ;) oh.. og kom endelig med råd til hvordan jeg kan gøre den bedre :D
Akandreasen
Niveau 6
 
Indlæg: 1836
By: Vanløse


ForegåendeNæste

Tilbage til Arcade

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 12 gæster