Xboxlife forum

Anbelfal nogen gode arkadespil.

Alt snak om Xbox Live Arcadespil i dette form.

Indlægaf Daddynasty » 4. jan 2009 17:36

Carcassonne er et must hvis du er til brætspils-agtig strategi.
Daddynasty
Niveau 3
 
Indlæg: 261


Indlægaf Mic Eriksson » 4. jan 2009 17:39

ok, men spørger igen da det ikke kan ses i denne side.

Hvor lang tid kan det tage at spille Braid færdigt?

Bare uden at samle alle pusle brikkerne.
Yay its ME. (Michael Eriksson)
Billede
Mic Eriksson
Niveau 3
 
Indlæg: 273


Indlægaf EBOO » 4. jan 2009 17:55

Banjo-kazooie
Listen To The Doctor
EBOO
Niveau 1
 
Indlæg: 78


Indlægaf TcRCtS2001 » 5. jan 2009 20:58

Marble Blst Ultra er en timeless classicker :D
"Can you spawn kill irl ?" "Yeah, its called abortion"
TcRCtS2001
Niveau 4
 
Indlæg: 525


Indlægaf GarlicEddy » 11. jan 2009 00:59

Castle Crashers ville jeg anbefale da der er sjov humor med udfordring og flere timer underholdning ligesom Alien Hominid HD da det er Dan Paladin der har stået for at lave dem begge
GarlicEddy
Niveau 0
 
Indlæg: 22


Indlægaf Aaliyahchili » 1. maj 2010 20:17

Er der nogen der kan anbefale banjo og kazooie :wink: er der 2 spil med dem eller hvad ?

Og hvad med bubble bobble.. er det stadig væk grineren? ...har brugt 100 vis af timer i mine unge dage....
Aaliyahchili
Niveau 5
 
Indlæg: 1080
By: Cleveland ;)


Indlægaf Rahbek » 1. maj 2010 21:45

Aaliyahchili skrev:Er der nogen der kan anbefale banjo og kazooie :wink: er der 2 spil med dem eller hvad ?

Og hvad med bubble bobble.. er det stadig væk grineren? ...har brugt 100 vis af timer i mine unge dage....


Banjo-Kazooie er genialt, og en rigtig lille tidsrøver, hvis det da siger en noget.

"2'eren" som hedder Banjo-Tooie findes også på arkade, men det skulle eftersigende ikke være lige så godt. (ejer selv kun banjo-kazooie) :D
Billede
Rahbek
Niveau 6
 
Indlæg: 1905


Indlægaf Blodbad » 2. maj 2010 11:56

Juxer skrev:
MopStyle skrev:Braid, Portal: Still Alive, N+, Castle Crashers og Kingdom for Keflings.


Hvis du erstatter Castle Crashers med Marble Blast Ultra har du opskriften på rapesauce.

Tror du mener awsomesauce, det andet er bare ulækkert.
Blodbad
Niveau 5
 
Indlæg: 1053
By: Thorsager


Indlægaf Ninja Bent » 13. jun 2010 00:39

Har netop købt Banjo-Kazooie og det er simpelthen fantastisk. Efterlyste et klassisk platformspil i stil med Mario og Crash Bandicoot til Xbox'en, og dette er vist lige det, jeg har manglet! :D
Xbox Live gamertag: Ninja Bent
PSN id: VoldborgDK
Ninja Bent
Niveau 0
 
Indlæg: 40


Indlægaf The Elmonator » 12. jul 2010 14:52

Der er 3 spil man bare SKAL eje hvis man spørger mig:

Trials HD- Selvfølgelig :-) Spillet over alle spil, over 1.000.000 spillere!!! Godt klaret af et arcade spil udelukkende til Xbox.. Udover at kunne køre fede baner kan man bygge sine egne og dele dem med kammeraterne.. Man kan bygge virkelig fede baner som, hvis man ellers er kreativ, kan overstige de originale baner.. :-)

Og Geometry Wars 2, hvis du har overblik og gode reflekser og er tændt på farve-galore og mega stress er dette spillet for dig.. Super fedt spil, skærper sanserne eller giver dig epileptisk anfald..

Så er der den diametrale modsætning til Geometry Wars- Peggle- spillet hvor man bare kan slappe helt ekstremt meget af- ingen stress, et rigtig hyggeligt spil som stadig kræver evner at mestre....

Hvis du har PS3 så øv for dig :D
Senest rettet af The Elmonator 12. jul 2010 15:55, rettet i alt 1 gang.
The Elmonator
 


Indlægaf Nasty Beaver » 12. jul 2010 15:11

N+, Braid, Geometry Wars 2 og Trials HD. Så behøver du ikke mere.
Nasty Beaver
Niveau 6
 
Indlæg: 1651


Indlægaf MoorWen » 4. aug 2010 19:54

Hey, jeg leder efter et godt Arcade spil til max 400 points: Hvad anbefaler i som måske har brugt tid på Arcade? Har ikke spillet vildt mange A-titler selv?? :-)
Billede

Billede
MoorWen
Niveau 5
 
Indlæg: 1252


Foregående

Tilbage til Arcade

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 17 gæster