Xboxlife forum

små Anmeldelser om sine arcade spil

Alt snak om Xbox Live Arcadespil i dette form.

Indlægaf Da Senzai » 18. dec 2006 18:58

StreetRacer DK skrev:Totemball:

Man har 2 vandfald - ét i hver side af skærmen......f*ck det, jeg gider ikke skrive om et spil der er så dårligt.


Word!

Jeg har efterhånden længe og mange gange måtte kæmpe forgæves for at få "Fit Player" Achievementen. Spillet er simpelthen for røvsygt til, at jeg kan spille det 20 minutter i træk.
Billede
Da Senzai
Niveau 8
 
Indlæg: 9374
By: København


Indlægaf Da Senzai » 20. dec 2006 15:13

Har spillet NovaDrome en times tid og her er mit førstehåndsindtryk;

Novadrome er Satme Kedeligt.

Kedelig Grafik, Kedelige Powerups ,Kedelig Pris, Kedelig Fysik, Kedeligt Gameplay, Kedelige Våben, Kedelige Achievements og Kedelig Singleplayer del, der skal spilles igennem for at unlocke de Kedelige Biler, Kedelige Gamemodes og Kedelige Baner.

Kan være at det bliver bedre når jeg kommer længere. Det håber jeg. Det er ihvertfald sidste gang jeg Køber den fulde version af et spil, inden jeg har prøvet Trail Versionen.
Billede
Da Senzai
Niveau 8
 
Indlæg: 9374
By: København


Indlægaf Tupilak » 28. dec 2006 07:10

NEW RALLY-X :

Nemmeste 200 GP du overhovedet kan få i en arcade titel indtil videre.

Syntes selve spillet bliver alt for ensformigt i længden og grafikken er ikke just noget at råbe hurra for.

Alt i alt : 5/10
Tredje Xbox sendt til rep. Det er utroligt ringe af Microsoft.
Tupilak
Niveau 5
 
Indlæg: 1107


Indlægaf Counter Heroes » 17. nov 2007 12:24

Nogle flere arcade andmelderser :D?
Startede emnet for snart 2 år siden, der var jeg kun 12 år lol!
Counter Heroes
Niveau 7
 
Indlæg: 5899


Indlægaf Ceerial » 29. jan 2008 18:09

slettet
Senest rettet af Ceerial 10. aug 2008 19:33, rettet i alt 1 gang.
Ceerial
Niveau 7
 
Indlæg: 2192


Indlægaf Henniboy » 23. feb 2008 20:03

Det bedste arcade spil der er på xbox live lige i øjeblikket er Marble Blast Ultra, syntes jeg :D

Singleplayer er helt vildt fedt, og ikke alt for svært. Altså det gælder jo bare om at få en lille rund kugle i mål ;D simpelt. Men det bliver sværere og sværere da der er 3 forskellige niveauer, med forskellige baner selvfølgelig.

Multiplayer kan godt blive lidt ensformet da man hele tiden bare skal samle små point :D Men det er sjovt alligevel.

Jeg vil give singleplayer 9/10, og multiplayer 6/10 :D
Henniboy
Niveau 4
 
Indlæg: 633


Indlægaf leegames » 23. feb 2008 20:26

N+

Stick-man ninja, der skal hoppe rundt i jagten på døren til næste level.

Musikken lyder som noget min Commodore 64 ville have spyttet ud med dens SID chip, på den gode Rob Hubbard måde.

Grafikken er gråt i gråt i sort, men med en animation på den lille ninja, der mest af alt leder tankerne hen på Prince of Persia.

Men damn hvor er det et godt spil, fysikken er perfekt, og det hele falder bare i hak, på en dejlig gennemført måde.

må blive en 9/10

Hmm... tror liiige jeg napper en tur mere... ses senere :)
leegames
Niveau 3
 
Indlæg: 268


Indlægaf tryllehans » 18. mar 2008 09:40

BOOM BOOM ROCKET

For musik elskere er dette spil enten noget man kan lide eller vil hade. De har taget en del klasiske sange og poppet dem op. Spillet er rimelig simpelt. Tryk på den rigtige knap på det rigtige tidspunkt og få raketterne til at springe i takt med musikken. For mig et godt spil at slappe af med.

7/10

UNO

Som kortspillet du kan købe i legetøjsbutikker. Spil mod 3 andre (live eller bare mod xboxen) Kom af med dine kort før dine modspillere. Simpelt og lige til. Kan være rigtig skægt over live specielt når alle har cams på samt speciele regler kan frembringe nogle sjove stunder

6/10
tryllehans
Niveau 6
 
Indlæg: 1315


Indlægaf Systemchok » 19. mar 2008 14:04

Poker Smash:
Egentligt et ret simpelt puzzle spil, men sygeligt svært at mestre. Fungere ved at man skal flytte kort rundt på vandrette linjer og så få dem til at blive til en poker hånd der er 3ens eller højere. hvis kortet ikke er i den vandrette linie men måske ovenover kan man bruge en bombe til at fjerne et ubrugeligt kort så der er plads til det man skal bruge- oveni dette gælder det så om at få placereret kortene så man kan lave comboer med (højeste nogen har lavet er omkring x90) så man maximere sin score. Oveni er der så også en timetrial mode og en puzzlemode (fjern alle kort), multiplayer delen har jeg ikke fået prøvet endnu, da den del på xboxlive åbenbart er temmelig død i arcadespil.

så baseret på singleplayerdelen 9/10
klart et af de bedste 35 arcadespil jeg har.

Top5 i vilkårlig rækkefølge:
Poker Smash
N+
Puzzle Quest
Switchball
Prince of Persia
Odd for life
Systemchok
Niveau 0
 
Indlæg: 5


Indlægaf Counter Heroes » 5. aug 2008 12:52

Tiden går fandme hurtig :S
Nu er jeg 15 år og dengang 12 haha
Damn jeg skrev sjovt dengang :)
Counter Heroes
Niveau 7
 
Indlæg: 5899


Indlægaf frostwolf » 10. aug 2008 18:38

Geometry Wars Retro Evolved
Spillet går ud på at man styrer et rumskib i en lille firkant hvor der så hele tiden kommer flere og flere små ting man skal skyde, selve gameplayet er utroligt simpelt, man starter med 3 liv og 3 bomber - man får nyt liv hver gang man scorer 75.000 points og en ny bombe hver 100.000 points.
Selvom der ikker er særlig meget andet til spillet end at man kører rundt i sin firkant og smadrer lysende fjender i en kraftig eksplotion af lys så er gameplayet utrolig vanedannende og man bliver ved med lige at tage bare et sidst spil inden man lægger controlleren :D
Hvis man lige har 400 points liggende så er Geometry Wars Retro Evolved et godt køb man ikke vil ærge sig over, dog nu hvor 2'eren er udkommet vil jeg klart anbefale at man køber det i stedet.
9/10

Geometry Wars Retro Evolved 2
Alt det gode fra 1'eren er med og mere til, der er flere gamemodes og dette arkade spil byder på mange timers god underholdning. Derudover er grafikken blevet forbedret og man kører nu med et nyt point system der gør spillet endnu bedre. Til prisen af 800 points er der absolut ingen grund til ikke at købe det.
11/10 - uden tvivl et virkelig godt arkadespil

Braid
Braid er et lidt anderledes arkade spil, det tager udgangspunkt i at karakteren man styrer har evnen til at skrue tiden tilbage, denne evne og andre metoder til at ændre tidens gang skal bruges kløgtigt hvis man vil samle alle de puslespils brikker der ligger i de forskellige levels, nogle er lige til at gå hen og tage mens andre kræver stor omtanke.
Man kan uden tiviv få lang tid til at gå med at løse disse gåder og glæden ved endelig at overkomme en svær puzzle gør at spillet er alle pengene værd.
1200 points er måske meget at give for et arkade spil, så det er et godt forslag at man lige prøver trial versionen først som viser de første par verdner.
9/10

Worms
Der er ikke så meget at sige om dette spil, det er worms som man kender det bortset fra at der er tilføjet achievements og at der er skåret nogle våben fra. Hvis man er glad for worms kan det være en god ide at hente dette spil, men jeg vil dog foreslå at man lige downloader trialen først da der virkelig ikke er ret meget mere til det end at det er worms som man kender det i forvejen på pc.
6/10
frostwolf
Niveau 6
 
Indlæg: 1404


Indlægaf Ceerial » 10. aug 2008 19:15

Braid

var i starten lidt skeptisk overfor spillet, syntes bare virkede som et af de spil hvor alle de fine anmeldere der sidder og sipper latte, er blevet enige om at det bare skal have top karaktere fordi det er åh så nyskabene, anderledes og alt det ævl (prøv bare og se REZ HD, et af værste spil der nogensinde er lavet, men alligevel er der nogen anmeldere der mener det er spil der fortjener topkaraktere bare fordi det er lidt anderledes og har en lidt speciel visuel stil, det er sgu ikke nok til at gøre et spil godt)

Men nu har siddet det meste af dagen og spillet Braid, og spillet er faktisk utroligt godt!, det er fyldt med gennemtænkte puzzles, man kan faktisk sammenligne det lidt med Portal, jeg virkelig imponeret over det, det eneste der afholder det fra at være det bedste spil på XBLA, er længden af spillet (og hovedpersons hår, hehe)

9,5/10
Ceerial
Niveau 7
 
Indlæg: 2192


Indlægaf Mitzurugi » 11. aug 2008 10:32

Jeg venter stadigvæk på Marble Blast Ultra 2... [-o<
Billede
Mitzurugi
Niveau 7
 
Indlæg: 5180


Indlægaf SnakUp » 2. sep 2008 12:07

Castlevania Symphony of the Night

Super lækker 2D platformer, konverteret fra den gamle playstation-udgave. Et uhyggeligt stort og omfangsrigt spil med masser af holdbarhed, der dog giver 'lidt' for meget kamp til stregen nu og da.
Det får en 8'er!

Ultimate Mortal Kombat 3 (UMK3)

Go'e gamle Mortal Kombat, intet mere, intet mindre. Det er ligesom SotN et spil der giver grå nakkehår og blødende fingerspidser, men det holder stadigvæk hvis man spiller med nogle venner.
Det får en 7'er!

Castle Crashers

Jeg er faldet pladask for tegnefilms-stilen, der bliver lagt for dagen i denne titel. Spillet er stopfyldt til randen med alt de gode fra gamle 2D scroller-beat-em-up spil, som Golden Axe, TMNT og Double Dragon, og spillet oser derfor også af referencer hertil. Hele indgangsvinklen til denne go'e gamle (næsten uddøde) genre, er humoristisk hele vejen igennem, og spillet har en helveds masse unlockable ting og sager, som øger holdbarheden. Det gør spillets 4-player co-op forresten også.
Det får fanemer en 10'er fordi jeg er glad i dag!

Braid

Utroligt omdiskuteret spil, dels pga. holdbarhed kontra pris, som ligger på 1200 MS points. Stir jer nu ikke blinde på prisen, for spillet fortjener en chance. En nostalgisk blanding af oldschool platform, puzzles, en mesterlig lydside og en visuel malerisk oplevelse der siger spar to, er nøglen til succes i dette tilfælde. God underholdningsværdi, der desværre kan give ondt i hovedet ved intensiv gennemspilning, hvis du som undertegnede ikke er med i MENSA.
Det får efter nøje overvejelser en flot 9'er!
SnakUp
Niveau 1
 
Indlæg: 65


Indlægaf pagh » 19. sep 2008 19:54

hvad er achievement?

kan man skrabe microsoft point sammen i arcade spil?
pagh
Niveau 2
 
Indlæg: 159


ForegåendeNæste

Tilbage til Arcade

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 10 gæster