Xboxlife forum

små Anmeldelser om sine arcade spil

Alt snak om Xbox Live Arcadespil i dette form.

små Anmeldelser om sine arcade spil

Indlægaf Counter Heroes » 8. jan 2006 16:26

det her er rummet hvor vi skriver en lille andmeldese ca. på 2-5 linier hvordan vores arcade spil er og giver dem en karakter fra 1/10 .

nu vil jeg starte med mine arcade spil:


hexic: synes det er et spil man aldrig bliver træt af, det er ret svært at få alle gamerpoints. måske skulle de lave det lidt lettere.
jeg giver spillet 7/10

gauntlet: synes det er en lidt kedelig single player del fordi det er ret svært at komme over 10,ende bane. men live delen er fantastisk fordi man aldrig bliver træt af det.
jeg giver spillet 8/10

geomatry wars evolved: synes det er det bedste xbox live arcade spil der er på marketplace fordi det er lavet så fantastisk godt. med en hamrende god grafik, og sindsyt godt fyrværkerig, og det er altid sjovt at prøve at slå sin egen highscore eller sine venners highscore hvis der er nogle her der ikke har det kan det stærkt anbefales.
jeg giver spillet top karakter 10/10
Counter Heroes
Niveau 7
 
Indlæg: 5899


Indlægaf RazorOne DK » 8. jan 2006 17:00

Rigtig go' ide counter heroes ;)


Outpost Katoki X:

Helt klart et af de bedere spil til Arcade...
Stemningen er i top i dette, til tider stressende, men vanvitige sjove "rum bygge spil" ...

Story delen er god, underholdende og ik helt nem at gennemføre...
Men når man så har er der masser af "Stand alone" missioner at tage fat på.

Musikken er oxo værd at lægge mærke til og er med til at skabe en god stemning

Så alt i alt et rigtig godt "bygge" spil der har lidt af magien fra Theme Park og nogen af de andre klasikere. - 9/10

--------------------------------------------------

Geomatry Wars Evolved:

Et af de mest medrivende småspil jeg har prøvet i længere tid.

Har en meget unikt stil og rigtig flot grafik, især når hele skærmen
er fyldt med diverse farverige eksplosioner.

Meget stressende og klart et af de bedste action/shoot 'em up jeg har prøvet længe.

Et spil man kan spille igen og igen, med masser af udfordring.

Kan klart anbefales og er efter min mening det bedste spil på Xbox Live Marcetplace lige nu. - 10/10
Billede
RazorOne DK
Niveau 4
 
Indlæg: 799


Indlægaf Counter Heroes » 8. jan 2006 18:01

RazorOne DK skrev:Rigtig go' ide counter heroes ;)


Outpost Katoki X:

Helt klart et af de bedere spil til Arcade...
Stemningen er i top i dette, til tider stressende, men vanvitige sjove "rum bygge spil" ...

Story delen er god, underholdende og ik helt nem at gennemføre...
Men når man så har er der masser af "Stand alone" missioner at tage fat på.

Musikken er oxo værd at lægge mærke til og er med til at skabe en god stemning


Så alt i alt et rigtig godt "bygge" spil der har lidt af magien fra Theme Park og nogen af de andre klasikere. - 9/10

--------------------------------------------------

Geomatry Wars Evolved:

Et af de mest medrivende småspil jeg har prøvet i længere tid.

Har en meget unikt stil og rigtig flot grafik, især når hele skærmen
er fyldt med diverse farverige eksplosioner.

Meget stressende og klart et af de bedste action/shoot 'em up jeg har prøvet længe.

Et spil man kan spille igen og igen, med masser af udfordring.

Kan klart anbefales og er efter min mening det bedste spil på Xbox Live Marcetplace lige nu. - 10/10




mange tak :D synes at xbox live arcade er det største fremskridt ved xbox360
Counter Heroes
Niveau 7
 
Indlæg: 5899


Indlægaf Counter Heroes » 10. jan 2006 14:27

er der ikke flere der vil være med til at udtale deres arcade spil :(
Counter Heroes
Niveau 7
 
Indlæg: 5899


Indlægaf Voyager4DK » 10. jan 2006 15:23

counter heroes skrev:er der ikke flere der vil være med til at udtale deres arcade spil :(

Næhh.. :P
Voyager4DK
Niveau 3
 
Indlæg: 223


Indlægaf RazorOne DK » 10. jan 2006 15:26

Hvorf' dog ik Voyager4DK ? :?
Billede
RazorOne DK
Niveau 4
 
Indlæg: 799


Indlægaf Counter Heroes » 10. jan 2006 15:37

Voyager4DK skrev:
counter heroes skrev:er der ikke flere der vil være med til at udtale deres arcade spil :(

Næhh.. :P


er det fordi du ikke skriver så stærkt eller hvad :lol:
Counter Heroes
Niveau 7
 
Indlæg: 5899


Indlægaf Gamemakerman » 10. jan 2006 22:38

SmashTV

Rigtigt lækkert retro spil som virker enormt godt på HDTV og tager virkelig en tilbage til den tid hvor spil var spil og ikke en hel sport. Lyden er god og som sagt meget retro, men bare det at høre værten sige "BIG MONEY BIG PRIZES!" på sit 5.1 anlæg er helt emminemt. Der er også mange muligheder for at spille det, der er 3 sværhedsgrader og 3 lvls, samt 2 players co-op og leaderboards. De achivements der er i spillet er dog alt for svært lagt for mig, da at skulle igennem en hel lv. uden at bruge en continue er umuligt og vil gerne se en der har gjort det. Spillet er også kannont billigt, for 400 points er det nok et af de bedste køb man kan gøre.

Verdict: 9/10
Tidligere Skribent | Xboxlife.dk
Gamemakerman
Niveau 8
 
Indlæg: 8790


Indlægaf Vultures » 11. jan 2006 02:33

#GEOMATRY WARS EVOLVED:
Jeg kendte absolut intet til spillet eller dets fortid, da jeg for første gang prøvede det. Men det behøvede jeg ikke, for jeg blev mere eller mindre opslugt. Spillet blev som et altafgørende fiks -- man skulle lige have ét til, så man kunne komme igennem dagen med det gode humør i behold. Men som tiden er gået, har jeg bevæget mig længere og længere væk fra dette spil. Jeg er blevet træt af det noget ensformige no-brainer gameplay, og dets tidligere storhed er indskrumpet til et gran salt af ligegyldighed. "A Geomatry Wars á day, keeps the doctor away" -- men jeg tager den kolde tyrker
7/10

---

#BANKSHOT BILLIARDS 2:
Jeg har altid haft en ting med virtuel pool. Jeg kan huske tilbage på de gamle PSX-dage med et yderst velbehag ved at spille diverse pool-spil, der fandtes. Som dagene gik, tyede jeg til internettet for at spille pool. Men hvis man ville have fat i et flot og godt pool-spil, måtte man punge ud, og det havde jeg ikke lyst til. Så det var med stor glæde, at jeg hentede Bankshot Billiards 2 fra Xbox Live Arcade. Spillet har mange gode facetter -- sjovt gameplay, utallige gamemodes og udmærket grafik. Det er bare synd, at dette er en Arcade titel i stedet for et internet spil, for jeg er sikker på, at jeg ville spille dette spil en hel del mere, hvis jeg kunne have brugt min computer. Men alt i alt et udmærket spil.
7/10

Ja, det var det. Jeg har ikke brugt en forfærdelig masse tid på Arcade endnu, så derfor er det kun blevet til to spil.
Billede
Vultures
Niveau 6
 
Indlæg: 1918


Indlægaf Counter Heroes » 28. jan 2006 15:27

her er der et til



marble blast ultra: jeg synes det er det bedste xbox 360 arcade spil jeg har investeret i flot grafik fin lyd og sindsygt godt gameplay jeg giver topkarakter 10/10 :D

køb det!! :P
Counter Heroes
Niveau 7
 
Indlæg: 5899


Indlægaf DNS_DK » 28. jan 2006 22:01

counter heroes skrev:her er der et til



marble blast ultra: jeg synes det er det bedste xbox 360 arcade spil jeg har investeret i flot grafik fin lyd og sindsygt godt gameplay jeg giver topkarakter 10/10 :D

køb det!! :P


ok bedre end dit forrige bedste spil Geometry wars ??
eller også bliver du hyped hver gang du får et nyt arcade spil ;)
DNS_DK
Niveau 7
 
Indlæg: 3993


Indlægaf Counter Heroes » 29. jan 2006 12:17

DNS_DK skrev:
counter heroes skrev:her er der et til



marble blast ultra: jeg synes det er det bedste xbox 360 arcade spil jeg har investeret i flot grafik fin lyd og sindsygt godt gameplay jeg giver topkarakter 10/10 :D

køb det!! :P


ok bedre end dit forrige bedste spil Geometry wars ??
eller også bliver du hyped hver gang du får et nyt arcade spil ;)



ja jeg fik et nyt ynglings arcade spil fordi marble blast er så fantastisk :D

ellers hade jeg nok ik skifte ynglings arcade spil! :)
Counter Heroes
Niveau 7
 
Indlæg: 5899


Indlægaf Counter Heroes » 29. jan 2006 13:42

kom nu ta jer sammen :lol: skriv alle om deres arcade spil :wink: :roll:
Counter Heroes
Niveau 7
 
Indlæg: 5899


Indlægaf NightGolfer » 29. jan 2006 16:38

Geometry Wars: meget intenst gameplay, og er virkeligt en udfordring at mestre. Spillet er i mine øjne en lille smule for svært. Jeg har samtlige achievements i CoD2 hvilket indebar at jeg gennemførte hele spillet på den sværeste sværhedsgrad, men jeg har ikke mere end 3-4 achievements i Geometry Wars. WTF?!

Ikke noget jeg spiller hver dag, men er et godt spil til hey-jeg-har-slået-din-rekord mrd vennerne. Spiller faktisk kun når Counter Heroes sender en besked når han har slået min Retro highscore, så tager jeg lige en time eller to indtil den er vundet tilbage :D

Fører jeg for resten ikke stadig? ^^

7/10

---

Min xbox360 er desværre fucked og skal til rep. hos M$ i næste uge, så jeg har ikke fået spillet Marble Blast Ultra endnu :cry: Har også lige fået FFXI betaen og DOA4 i går, suuuuuk! :x
Billede
Nobody Expects The Spanish Inquisition!
NightGolfer
Niveau 1
 
Indlæg: 53


Indlægaf Counter Heroes » 29. jan 2006 18:00

NightGolfer skrev:Geometry Wars: meget intenst gameplay, og er virkeligt en udfordring at mestre. Spillet er i mine øjne en lille smule for svært. Jeg har samtlige achievements i CoD2 hvilket indebar at jeg gennemførte hele spillet på den sværeste sværhedsgrad, men jeg har ikke mere end 3-4 achievements i Geometry Wars. WTF?!

Ikke noget jeg spiller hver dag, men er et godt spil til hey-jeg-har-slået-din-rekord mrd vennerne. Spiller faktisk kun når Counter Heroes sender en besked når han har slået min Retro highscore, så tager jeg lige en time eller to indtil den er vundet tilbage :D

Fører jeg for resten ikke stadig? ^^

7/10



---

Min xbox360 er desværre fucked og skal til rep. hos M$ i næste uge, så jeg har ikke fået spillet Marble Blast Ultra endnu :cry: Har også lige fået FFXI betaen og DOA4 i går, suuuuuk! :x


jo du fører stadig :(

men vent til jeg kommer igen!! :D
Counter Heroes
Niveau 7
 
Indlæg: 5899


Næste

Tilbage til Arcade

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 20 gæster