Xboxlife forum

Soulcalibur (Dreamcast) til live

Alt snak om Xbox Live Arcadespil i dette form.

Soulcalibur (Dreamcast) til live

Indlægaf Panacea73 » 28. jun 2008 09:24

Billede
Panacea73
Niveau 7
 
Indlæg: 4963


Indlægaf MopStyle » 28. jun 2008 09:26

Intet online, ikke 16:9 og alt er unlocked fra start.

Major fail.
MopStyle
Niveau 7
 
Indlæg: 2129


Indlægaf Haugboelle » 28. jun 2008 09:28

MopStyle skrev:Intet online, ikke 16:9 og alt er unlocked fra start.

Major fail.


Uha den dør på ingen online del.
Haugboelle
Niveau 8
 
Indlæg: 6756


Indlægaf Panacea73 » 28. jun 2008 09:29

I know I know. Har læst og hørt review, men alligevel!!
God teaser til ultimo juli
Billede
Panacea73
Niveau 7
 
Indlæg: 4963


Indlægaf MopStyle » 28. jun 2008 09:32

Havde De inkluderet en nogenlunde online del, og nogle unlockables så havde det været nice. Og så er det fanme også 4:3. Det får det bare til at føles så 1990'er agtigt.

Men ja, Juli bliver fed :D
MopStyle
Niveau 7
 
Indlæg: 2129


Indlægaf Vinterbird » 28. jun 2008 09:34

Spillet kommer i næste uge, og har vi ikke diskuteret det her i et par andre tråde samt nyheder?
Vinterbird
Niveau 7
 
Indlæg: 5852


Indlægaf Panacea73 » 28. jun 2008 09:56

Vinterbird skrev:Spillet kommer i næste uge, og har vi ikke diskuteret det her i et par andre tråde samt nyheder?


Har jeg overset - bevæger mig sjældent i disse tråde, og skimtede kun lige kort igennem og fandt intet.
Anyway, glæder mig meget til et nostalgitrip af de store.
Billede
Panacea73
Niveau 7
 
Indlæg: 4963


Indlægaf Da Senzai » 28. jun 2008 13:44

Synes, det er et mega fesent valg af Titel.

For det første. Ingen gider have SC, når SC IV er på vej. Gæt hvilket af de to spil, der bliver bedst?

Skulle vi endelig nostaligie, så tog dog det første spil i Serien, nemlig Soul Blade. Det var megafedt, og vil også være et meget bedre valg, når der ingen online del af.

Soul Blade er for mig det Fighting Game, der har den allerbedste Story mode. Lang og fed historie, med massere af spændene kampe, der rækker udover; Bank hende, Bank ham.

Der skal da nok være folk, der køber det. Det bliver bare ikke mig.

Det er så åndsvagt med de Mellemveje. Ligesom med Street FIghter II Hyper FIghting. Istedet for enten at tage Street Fighter II eller Super Street Fighter II Turbo. Så valgte de Hyper Fighting. WTF?
Billede
Da Senzai
Niveau 8
 
Indlæg: 9374
By: København


Indlægaf Hertzblut » 28. jun 2008 14:50

Kan til dels være enig med Senzai.

Soulblade/Edge er KLART det fedeste i serien.
Dog er der ingen tvivl om jeg også skal have SC1 til XBLA udover at SC 4 også er et must.

Dog bliver jeg ekstra våd over at høre rygterne om at Powerstone også er under overvejelse til XBLA.

Vidste ikke at det kom allerede i næste uge. En god nyhed indeed.

Online ville dog have været et max plus.
Hertzblut
Niveau 7
 
Indlæg: 3881


Indlægaf Da Senzai » 29. jun 2008 22:19

Jeg så Video review´et af Soul Calibur til Arcade på IGN, og jeg havde helt glemt, hvor simple spil som Soul Calibur og Tekken 3 er. Havde der været online play, kunne det godt være, at jeg havde købt det alligevel. (selvom jeg stadig holder på at Soul Blade havde været bedre valg :P)

Jeg har lige været inde og spille VF5 online i en to timers tid. Selv om jeg formåede at have en WinRate på Ca 50%, kunne jeg ikke lade være med at tænke Fuuuuuck. Spillede mod op til flere gode Akira spillere, og hans arme fløj bare om ørene på mig, og kunne slet ikke se, hvor de kom fra, altså. Flere gange satte jeg mig bare på hug og holdte blockknappen inde mens jeg bad til om han ikke snart ville holde op inden mit kranien ville blive splittet i to.

Man bliver staggeret og stunnet hvergang man bliver ramt af hans biceps, og eneste måde at undgå det lort på er, at Siddesteppe. Det er ikke bare noget man gør i VF5. Slår han med højre arm skal man tage et skridt til venste. Er det venstre arm hopper man til højre. Ikke nok med det, så alt efter, hvilke fod Akira har forrest ændres hviken arm han slår med, selvom det er samme angreb han laver. Så var det nemmere, den gang det hed Soul Calibur. Der blev man ikke ramt, når man blockede, og gik det helt galt, så lavede man bare guard impact. Samtidigt så har figurerne heller ikke en 100+ movesliste, man skal kunne.

Men altså. Ingen online play = fail. Dumt at de ikke har det med. Det ville sælge klart bedre med online play. Medmindre, at det er fordi, at de er bare for at de ikke kan sælge SCIV, hvis der er online play i SC.
Billede
Da Senzai
Niveau 8
 
Indlæg: 9374
By: København


Indlægaf Jibla » 29. jun 2008 23:56

Det er bare alt sammen til at få tiden til at gå indtil MK vs DC kommer.
Billede
Jibla
Niveau 7
 
Indlæg: 4856


Indlægaf Docmesty » 3. mar 2009 22:35

Nice!.. Men jeg har lige købt soulcalibur 2 til 1,7 pund fra amazon!!! :-!!
Docmesty
Niveau 3
 
Indlæg: 277



Tilbage til Arcade

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Google [Bot] og 17 gæster