Xboxlife forum

sensible soccer

Alt snak om Xbox Live Arcadespil i dette form.

Indlægaf devilboy » 20. dec 2007 20:39

Silent Hill skrev:
devilboy skrev:
Silent Hill skrev:"No news yet on the SWOS. I can tell you that NO ONE is sitting on their hands and everyone is working to get this out as fast as they can."


bla bla bla, de kan da ikke have så travlt i julen :P
´

De burde være forberedt på at det fejlede i hvert fald ;)


yep var mere en hån mod codemasters :P
Billede
devilboy
Niveau 7
 
Indlæg: 4291


Indlægaf Silent Hill » 20. dec 2007 20:41

devilboy skrev:
Silent Hill skrev:
devilboy skrev:
Silent Hill skrev:"No news yet on the SWOS. I can tell you that NO ONE is sitting on their hands and everyone is working to get this out as fast as they can."


bla bla bla, de kan da ikke have så travlt i julen :P
´

De burde være forberedt på at det fejlede i hvert fald ;)


yep var mere en hån mod codemasters :P


Tror nu også at det er mest MS der har en fejl denne gang. Har nogen prøvet Arcadian warriors? Jeg bliver disconnected fra live når jeg prøver demoen...
Silent Hill
Niveau 0
 
Indlæg: 28


Indlægaf IkkNico » 20. dec 2007 21:51

AW demoen kørte fint for mig igår.

Ang. SWOS, så har de sidste 36 timer været en lang ørkenvandring af updates, der egentlig ikke var updates. Vi arbejder på højtryk ... og så ikke mere.
Min teori: Det skyldes Massive Inc og deres online reklamer. Dette er det første arcade spil med dette problem (på trods af at Codies brugte 4 måneder på at optimere online delen), og også det første arcade spil der gør brug af Massive Incs net kode.

At MS igår morges prøvede at undskylde det med, at de havde upped en beta ved en fejltagelse er helt ude i hampen, så havde det jo været et spørgsmål om at slette betaen og uppe final build *suk*
IkkNico
Niveau 8
 
Indlæg: 6447

Brugeravatar

Indlægaf skitzofraen » 20. dec 2007 22:04

Det her er jo komplet til grin..... igår fik vi at vide, at der var en fejl, fordi de havde uploadet en forkert version af spillet.... Idag er der stadig ikke kommet en ny version op, så undskyldningen med, at en forkert version var blevet uploadet, har tydeligvis været en lodret løgn.... Havde det bare været en forkert version, ville det sgu da være bragt iorden nu (det kan ikke tage flere døgn, at uploade den rigtige).... Fejl kan ske, men lad da for fanden være med, at lyve om hvad der er gået galt.... kæft jeg er træt at MS/codemasters ligenu...
skitzofraen
Niveau 7
 
Indlæg: 4978


Indlægaf dummiz » 20. dec 2007 22:28

altså nu er jeg dum.. men betyder det at spillet ikke engang rigtig er færdig endnu til XBL?
dummiz
Niveau 6
 
Indlæg: 1469


Indlægaf skitzofraen » 20. dec 2007 22:43

dummiz skrev:altså nu er jeg dum.. men betyder det at spillet ikke engang rigtig er færdig endnu til XBL?


ja du er da vidst lidt dum ;) (just kidding).... Spillet har tydeligvis ikke været klar til XBL, ellers ville vi alle sammen, kunne spille det nu ;)
skitzofraen
Niveau 7
 
Indlæg: 4978


Indlægaf dummiz » 20. dec 2007 22:45

Okay tak for svaret :)
dummiz
Niveau 6
 
Indlæg: 1469


Indlægaf IkkNico » 20. dec 2007 23:10

Man kan jo nemt forestille sig hvad der sker hvis ikke en ny udgave er lagt op på Live! senest i morgen aften (US tid). Så er der juleferie, og så skal vi nok ikke regne med at se SWOS før i 2008.
Havde det været Halo 4, så havde MS sikkert hevet alle devs ind i juledagene, men ikke for et arcade spil.
IkkNico
Niveau 8
 
Indlæg: 6447

Brugeravatar

Indlægaf Silent Hill » 20. dec 2007 23:24

Styrofoam skrev:Man kan jo nemt forestille sig hvad der sker hvis ikke en ny udgave er lagt op på Live! senest i morgen aften (US tid). Så er der juleferie, og så skal vi nok ikke regne med at se SWOS før i 2008.
Havde det været Halo 4, så havde MS sikkert hevet alle devs ind i juledagene, men ikke for et arcade spil.


Det er også det jeg frygter mest... at de bare går til juleferie og siger "beklager, men vi må tage den efter jul/nytår".
Silent Hill
Niveau 0
 
Indlæg: 28


Indlægaf bonzini » 20. dec 2007 23:44

Kom nu i gang ms, codies what ever... vil ha SWOS nu.

De har vist aldrig hørt udtrykket "under promis, over deliver"
bonzini
Niveau 4
 
Indlæg: 634


Indlægaf Silent Hill » 21. dec 2007 00:07

http://twitter.com/majornelson

"I know you all are waiting for news on SWOS...I don't have anything yet. They teams are working and I am staying out of their way."

og

"When I do get an update...I will post ASAP. Again, thanks for your patience. Everyone wants to get this out as soon as they can."

Det er lidt provo at man ikke ved om det er i morgen, i dag eller næste år man skal forvente at det bliver smidt ud på live igen... damn.
Silent Hill
Niveau 0
 
Indlæg: 28


Indlægaf spif2001 » 21. dec 2007 08:19

Silent Hill skrev:http://twitter.com/majornelson

"I know you all are waiting for news on SWOS...I don't have anything yet. They teams are working and I am staying out of their way."

og

"When I do get an update...I will post ASAP. Again, thanks for your patience. Everyone wants to get this out as soon as they can."

Det er lidt provo at man ikke ved om det er i morgen, i dag eller næste år man skal forvente at det bliver smidt ud på live igen... damn
.

Det ved de selvfølgelig også nogelunde, men tror du de tør komme med et tidspunkt / dato nu? Nej, vel?

Hvis de siger noget der ikke holder, så er du jo nok den første til at flippe skråt.

Slå koldt vand i blodet. Nu har spillet været forsinket et år, så hvad betyder en uge mere?
spif2001
Niveau 9
 
Indlæg: 12954
By: Horsens


Indlægaf CaptainKicker » 21. dec 2007 10:04

Respekt til Codemasters. De undskylder i det mindste en halv million gange overfor os, og det må være seriøse problemer, siden de hiver alle ind til at hjælpe med at løse problemet. Så jeg har det bare sådan, at de må tage den tid det tager, bare de får det fikset. For det må være noget af et problem de har fået.
CaptainKicker
Moderator
 
Indlæg: 10813
By: Silkeborg


Indlægaf MichaelK » 21. dec 2007 10:04

Kan egentlig kun se en måde at klare den her fadæse.
Og det er release af Cannon Fodder A.S.A.P.

War have never been so much fun! ;)
MichaelK
Niveau 1
 
Indlæg: 51


Indlægaf Silent Hill » 21. dec 2007 13:00

MichaelK skrev:Kan egentlig kun se en måde at klare den her fadæse.
Og det er release af Cannon Fodder A.S.A.P.

War have never been so much fun! ;)


Cannon Fodder var the shit... men er det ikke et spil der bare skal spilles med mus? Hvis vi er helt ærlige nu!
Silent Hill
Niveau 0
 
Indlæg: 28


ForegåendeNæste

Tilbage til Arcade

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 15 gæster