Xboxlife forum

sensible soccer

Alt snak om Xbox Live Arcadespil i dette form.

Indlægaf devilboy » 19. dec 2007 18:42

skitzofraen skrev:Du har da vidst aldrig spillet sensible soccer på Amiga, når du siger sådan ;)



hmm er vokset op med det. Har spillet alle versioner. Og jo du kunne sagtens vende dig uden at tabe bolden. Krævede sku ikke det store, med et amiga joystick. Men undrer mig over navnene ikke passer, det var ellers kun mega drive/snes der ikke havde rettighederne dengang
Billede
devilboy
Niveau 7
 
Indlæg: 4291


Indlægaf Macgyver » 19. dec 2007 18:47

Bare de ikke udsætter det 1 uge!!!!! :D
Macgyver
Niveau 5
 
Indlæg: 810


Indlægaf claras » 19. dec 2007 18:51

devilboy skrev:bolden har sku da altid hængt temmelig godt fast til spilleren i swos. Tag jer sammen børn. Det var kick off, hvor spilleren ikke havde kontrol over bolden.


yep sådan husker jeg det også. Sensible soccer var der meget mere glue på bolden end i Kick off. Håber sgu også at kick off 2 kommer til arcade det var også for fedt..... I det hele taget burde de konventere alle amiga spil arcade :) Der er simpelthen for mange fede titler.
Billede
claras
Niveau 4
 
Indlæg: 781


Indlægaf bonzini » 19. dec 2007 18:55

skitzofraen skrev:
bonzini skrev:Tror bare han har valgt nogle gode spillere, dem der har skrevet om det siger at det føles nøjagtig som på amigaen...


Det skal sikkert nok være fedt alligevel, bare ikke lige hvad jeg havde regnet med, men skal da have det, uanset om det så ikke er helt det samme ;)

edit: Troede spillet ville være "up to date" med spiller navnene, men kan se i videoen at Manchester har Peter Schmeichel på mål (dog er navnet stavet forkert).... Kan man selv edite navne deri?? (krydser fingre og håber)


Det er navnene fra 96/97 versionen...

For at slå en ting fast, man kan ikke "drible" som man kan i andre spil i SWOS, der er nogle få spillere som Roberto Baggio og andre hvor man kan dreje med bolden, thats it...
bonzini
Niveau 4
 
Indlæg: 634


Indlægaf dummiz » 19. dec 2007 18:58

Ej de kan da ikke udskyde det så lang tid. jeg satser på det kommer senere i aften jeg skal tæske en kammerat i det i aften nemlig :P
dummiz
Niveau 6
 
Indlæg: 1469


Indlægaf dummiz » 19. dec 2007 19:21

Er der nogen der har har læst noget om hvornår "Soon" det er?
dummiz
Niveau 6
 
Indlæg: 1469


Indlægaf bonzini » 19. dec 2007 19:23

dummiz skrev:Er der nogen der har har læst noget om hvornår "Soon" det er?


Jeg håber, satser, ber om at det er kl. 22 dansk tid som rygterne siger..

Edit: åbentbart falske rygter... Håber sku alligevel.
Senest rettet af bonzini 19. dec 2007 19:44, rettet i alt 1 gang.
bonzini
Niveau 4
 
Indlæg: 634


Indlægaf dummiz » 19. dec 2007 19:23

idag :O niice håber jeg fandme :)
dummiz
Niveau 6
 
Indlæg: 1469


Indlægaf sLux » 19. dec 2007 21:03

Jeg var åbenbart en af de heldige der nåede det, for mig betyder online ikke meget lige nu, skal jo lige lære det først :D
sLux
Niveau 6
 
Indlæg: 1743


Indlægaf CaptainKicker » 19. dec 2007 21:04

sLux, de siger jo du skal slette det igen, og så hente det når den rigtige version kommer op ;) men ellers "enjoy", mens vi andre må vente
CaptainKicker
Moderator
 
Indlæg: 10813
By: Silkeborg


Indlægaf sLux » 19. dec 2007 21:05

Jeg sletter det da ikke nu, er du åndsvag?! :D
sLux
Niveau 6
 
Indlæg: 1743


Indlægaf CaptainKicker » 19. dec 2007 21:09

Haha læser lige mit indlæg igen, og tænker "Hvad fanden tænkte jeg på da jeg skrev det for 5 minutter siden!?!?!"

Det er nok mig der bare er misundelig :P
CaptainKicker
Moderator
 
Indlæg: 10813
By: Silkeborg


Indlægaf Neonode » 19. dec 2007 21:25

Hvor mange MS points koster spillet?
Neonode
Moderator
 
Indlæg: 2376
By: Rødovre


Indlægaf devilboy » 19. dec 2007 21:25

Neonode skrev:Hvor mange MS points koster spillet?


800, og kom nu med det fucking spil
Billede
devilboy
Niveau 7
 
Indlæg: 4291


Indlægaf Neonode » 19. dec 2007 21:30

Det var okay billigt..Har lige fået stjålet min bærbar, alt mit wireless samt fronten til min bilradio, så hvis det udkommer i dag, så må jeg hellere taget det hele med ind i soveværelset og koble den direkte til mit adsl modem!
Neonode
Moderator
 
Indlæg: 2376
By: Rødovre


ForegåendeNæste

Tilbage til Arcade

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 14 gæster