Xboxlife forum

Solitaire - pas på

Alt snak om Xbox Live Arcadespil i dette form.

Solitaire - pas på

Indlægaf VideoJakob » 16. maj 2007 22:26

Et lille råd til alle kabale spillere derude. Jeg afprøvede lige trialen på Solitaire inden jeg besluttede mig for at købe spillet, men allerede halvvejs inde i det første spil var jeg solgt, så da spillet var ovre unlockede jeg det simpelthen med det samme idet spillet spurgte om jeg ikke ville det. og selvfølgelig ville jeg da det. hæhæ
Her kommer advarslen :
Idet jeg havde spillet spillet, fik jeg den første achievement som er at gennemføre et spil. Men da jeg jo klarede dette achivement inden jeg havde købt spillet blev det ikke godkendt. Så jeg køber spillet og så jeg starter jo igen på endnu et spil, da jeg vil have den achievement :-D men pludselig registrerer den ikke at jeg har gennemført et spil ( da jeg jo egentlig har klaret den achievement en gang tidligere..... )
Problemet kunne dog heldigvis løses ved at downloade spillet endnu engang og så spille igen. :-D
Jeg fik min achievemen til 5 GS.... og den var vigtig :-D
VideoJakob
Niveau 3
 
Indlæg: 204


Indlægaf spif2001 » 16. maj 2007 22:29

Har også leget med trial versionen.

Tog en omgang 13 kabale, men måtte opgive da jeg syntes det er alt for belastende den måde man flytter kort rundt på.

Jeg springer over og tager en omgang 13 kabale på putteren i stedet. :)
spif2001
Niveau 9
 
Indlæg: 12954
By: Horsens


Indlægaf heinstach » 16. maj 2007 23:17

spif2001 skrev:Har også leget med trial versionen.

Tog en omgang 13 kabale, men måtte opgive da jeg syntes det er alt for belastende den måde man flytter kort rundt på.

Jeg springer over og tager en omgang 13 kabale på putteren i stedet. :)


Det er ikke så slemt, når man først har lært "genvejstasterne".
heinstach
Niveau 7
 
Indlæg: 5066
By: Aalborg



Tilbage til Arcade

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 15 gæster