Xboxlife forum

Catan

Alt snak om Xbox Live Arcadespil i dette form.

Indlægaf LinearZ » 3. maj 2007 15:56

Bobcat3003 skrev:Man kan skam også godt få en 3D plade, hvor bjergene gør netop som du siger :)


Og når folk skriver sådan noget ville det jo være meget rart hvis de gad at fortælle hvordan man får det frem ;)
Syntes jeg har kigget alt det igennem som man kan ;)
LinearZ
Niveau 6
 
Indlæg: 1991


Indlægaf Bobcat3003 » 3. maj 2007 16:00

LinearZ skrev:
Bobcat3003 skrev:Man kan skam også godt få en 3D plade, hvor bjergene gør netop som du siger :)


Og når folk skriver sådan noget ville det jo være meget rart hvis de gad at fortælle hvordan man får det frem ;)
Syntes jeg har kigget alt det igennem som man kan ;)


Hehe... du skal ind i settings og ændre skin
Billede
Bobcat3003
Niveau 4
 
Indlæg: 517


Indlægaf Sarbaek » 7. maj 2007 12:10

Hvis der er nogen der er frisk på et par venlige spil Catan i aften så add mig som friend, gamertag: Sarbaek
Sarbaek
Niveau 4
 
Indlæg: 624


Indlægaf badehaette » 7. maj 2007 12:23

hey, er det ikke det der Catan settlers spil? der hvor du har nogle elementer som hø, malm, korn. eller noget i den stil?, vidste jeg slet ikke var på vej(er) på 360'eren, fedt.
Billede
50 cent
badehaette
 
Indlæg: 2935


Indlægaf Sarbaek » 7. maj 2007 12:26

badehaette skrev:hey, er det ikke det der Catan settlers spil? der hvor du har nogle elementer som hø, malm, korn. eller noget i den stil?, vidste jeg slet ikke var på vej(er) på 360'eren, fedt.


Jo det er det. Og det er der allerede, 800 MS points :D
Sarbaek
Niveau 4
 
Indlæg: 624


Indlægaf badehaette » 7. maj 2007 12:27

okay det er jo ret så fedt, skal helt klart overveje at få fat i det. Kan man spille 4 online?
Billede
50 cent
badehaette
 
Indlæg: 2935


Indlægaf Enyeez » 7. maj 2007 12:32

Spillet er ret godt - værd at bruge pts på!
十三 "This is the internet, where men are men, women are men, and little girls are FBI agents."
Enyeez
Niveau 4
 
Indlæg: 775


Indlægaf Duzty » 9. maj 2007 08:40

Brættet er kanon overskueligt, selv i 3D mode (som er tilgængelig efter 800 ms point :)

Det bliver SÅ blæret når de rigtig kommer igang med at lave alle opdateringerne til det!! Glæder mig til Søfaren og Byer og Riddere !!

Sad dog igår og ventede ca. 10 minutter på en ranked match uden at der nogensinde kom nogle andre med... Køb det og lad os battle over Catan :twisted:
Duzty
Niveau 0
 
Indlæg: 1


Indlægaf Dirty Harry » 9. maj 2007 08:59

Spillede med Senzai, Mangalover og Cyberbot. Første gang jeg spillede det mod andre og fik 9 point og var sååååå tæt på at vinde - Indtil Senzai (7 point) lige smed et Victory Card og fik Largest Army og hoppede op på 10 point. :shock:

Intenst lige til det sidste og vi hyggede os rigtigt synes jeg, selv om det nok ikke lige slår at side om et bord og få et par øl.

Men sjovt alligevel :)
Dirty Harry
Niveau 7
 
Indlæg: 2433


Indlægaf Da Senzai » 9. maj 2007 09:04

åh, ja. Det er bittert! :D :D
Billede
Da Senzai
Niveau 8
 
Indlæg: 9374
By: København


Foregående

Tilbage til Arcade

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 13 gæster