Xboxlife forum

Downloadable content

Alt snak om Xbox Live Arcadespil i dette form.

Downloadable content

Indlægaf ModuLIZER » 26. apr 2007 15:03

Jeg syntes at Microsoft er rigtigt gode til at få en masse Arcade spil ud i øjeblikket... og de sidste par gange er det enda blevet til 2 titler af gangen.

Men jeg syntes det halter lidt med opdatere det noget skrabede indhold der følger med nogle af arcade titlerne. Noget af det jeg syntes er fedt ved eksemplvis UNO er de ekstra pakker der giver spillet nye dimentionen.

For kort at nævne nogle:
Worms - få baner, våben og sprog... meget skrabet i forhold til PC versionen.
3D Ultra Minigolf - 4 x 18 huller er hurtigt spillet.
Pinball FX - 3 flipper maskiner, lad os få nogle flere.

Nu er det forholdsvis nye titler... men de skriger lidt efter nogle udvidelser.
_____________________________________
oo00OO ModuLIZER OO00oo
ModuLIZER
Niveau 4
 
Indlæg: 366


Indlægaf Vinterbird » 26. apr 2007 15:08

Der kommer ikke DLC til Arcade titler, hvis de ikke sælger og hvis de ikke længere er så populære mere, så er der ingen grund til at støtte op om dem mere.

F.eks. skulle XBLA spillet der kørte på Unreal Engine 3 have haft en multiplayerudvidelse, men på grund af ringe salg, og mangel på interesse blev det skrabet.

Det samme kun ske for Worms og de andre titler du nævner. Hvis der ikke er nok salg, sker der ikke mere med dem.
Vinterbird
Niveau 7
 
Indlæg: 5852


Indlægaf Shreik » 26. apr 2007 15:11

Der kommer snart nyt content til Worms!
Tryk her!
Shreik
Niveau 7
 
Indlæg: 2279
By: Aarhus


Indlægaf Rechain » 26. apr 2007 15:12

Der ska altså komme flere maskiner til Pinball FX! Jeg elsker Pinball nemlig :D

/Rechain
Billede
Rechain
Niveau 9
 
Indlæg: 12816
By: Kastrup


Indlægaf ModuLIZER » 26. apr 2007 15:17

Vinterbird... Det er bare problematisk at de kun udvider hvis der er nok salg når nogle af titlerne nærmest står ufærdige. Det bliver jo hurtigt en ond cirkel, da man mister løsten til at købe Arcade spil og derved ikke opnår "kvoten".

Shriek... Det lyder rigtigt spændende!
_____________________________________
oo00OO ModuLIZER OO00oo
ModuLIZER
Niveau 4
 
Indlæg: 366


Indlægaf Vinterbird » 26. apr 2007 15:29

ModuLIZER skrev:Vinterbird... Det er bare problematisk at de kun udvider hvis der er nok salg når nogle af titlerne nærmest står ufærdige. Det bliver jo hurtigt en ond cirkel, da man mister løsten til at købe Arcade spil og derved ikke opnår "kvoten".

Shriek... Det lyder rigtigt spændende!



Kan personligt ikke se det problematiske i det. Hvis udviklerne ved at de ikke vil tjene penge ved at udgive DLC, så er der ingen grund til at sætte penge og mandskab til side for at lave det, hvis det ikke får nok salg.
Vinterbird
Niveau 7
 
Indlæg: 5852


Indlægaf ModuLIZER » 26. apr 2007 20:52

Vinterbird skrev:
ModuLIZER skrev:Vinterbird... Det er bare problematisk at de kun udvider hvis der er nok salg når nogle af titlerne nærmest står ufærdige. Det bliver jo hurtigt en ond cirkel, da man mister løsten til at købe Arcade spil og derved ikke opnår "kvoten".

Shriek... Det lyder rigtigt spændende!



Kan personligt ikke se det problematiske i det. Hvis udviklerne ved at de ikke vil tjene penge ved at udgive DLC, så er der ingen grund til at sætte penge og mandskab til side for at lave det, hvis det ikke får nok salg.


OK... så vil jeg da give mit næste Arcade køb kraftig overvejelse og vente se om det sælger, da jeg ser flere Arcade spil som lidt tamme rent indholdsmæssigt fra release... måske med henblik på at sælge noget DLC. Man må håbe at mange andre ikke får samme ide... Så må XBLA jo bare dreje nøglen om.

Jeg kan stadigvæk godt se det problematiske her... Men måske er løsning at Microsoft får deres partner til at leverer noget mere færdigt, rent indholdsmæssigt... i stedet for at kalkulerer med et mere salg i form af DLC.
_____________________________________
oo00OO ModuLIZER OO00oo
ModuLIZER
Niveau 4
 
Indlæg: 366



Tilbage til Arcade

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 23 gæster