Xboxlife forum

Gamestation.co.uk

Her har du muligheden for at dele dine erfaringer om diverse spil shops!

Gamestation.co.uk

Indlægaf Jibla » 11. nov 2011 19:45

Er der andre der har oplevet problemer med Gamestation.co.uk?

Jeg har brugt dem 3 gange i alt, og de første 2 gange gik det fint.

Jeg bestilte i søndags 6/11 to styks BF3 til Xbox 360, men det har indtil i dag stadig stået som UNSHIPPED.

Jeg skrev til dem tirsdag for at høre what's up, men jeg har ikke fået svar. Dog trak de pengene onsdag den 8/11. >_<

Nu har jeg faktisk cancelled min order, og samtidig har jeg skrevet til dem igen.

Det var nu egentlig blot fordi at de lå inde med physical warfare limited edition, men det er sgu træls det her, når man bare vil skyde nogle. Pew pew.
Billede
Jibla
Niveau 7
 
Indlæg: 4856


Re: Gamestation.co.uk

Indlægaf ilhan50 » 12. nov 2011 08:56

Sådan er det jo i England,der kan gå op til 2 uger nogle gange..
Hvis du køber spil i Uk skal du være toldmodig,det er du ikke kan jeg se.
Så det bedste for dig er at købe spil i Dk,der er leveringstiden noget kortere..
Købte Homefront fra Uk og den kom hele 2 uger efter udgivelsen :)
ilhan50
Niveau 5
 
Indlæg: 854


Re: Gamestation.co.uk

Indlægaf Mogwai » 12. nov 2011 11:38

Har aldrig har problemer ved leveringen, dog synes jeg de er ringe til at opdatere hvad der rent faktisk er på lager.
"Good news. I figured out what to do with all the money I save recycling your one roomful of air. When you die, I'm going to laminate your skeleton and pose you in the lobby. That way future generations can learn from you how not to have your unfortunate bone structure." -GLaDOS
Mogwai
Niveau 6
 
Indlæg: 1995
By: Secret Cow Level


Re: Gamestation.co.uk

Indlægaf spif2001 » 12. nov 2011 12:11

Hvis de har trukket pengene, har de vel også sendt dem?
spif2001
Niveau 9
 
Indlæg: 12954
By: Horsens


Re: Gamestation.co.uk

Indlægaf Mogwai » 12. nov 2011 13:33

spif2001 skrev:Hvis de har trukket pengene, har de vel også sendt dem?

Tja jeg bestilte et spil hos dem, hvor de trak pengene selvom de faktisk ikke havde det på lager. Jeg fik dog hurtigt returneret dem, men det kostede mig 2kr pga vekselkursen. Tror det er sådan lidt op og ned.
"Good news. I figured out what to do with all the money I save recycling your one roomful of air. When you die, I'm going to laminate your skeleton and pose you in the lobby. That way future generations can learn from you how not to have your unfortunate bone structure." -GLaDOS
Mogwai
Niveau 6
 
Indlæg: 1995
By: Secret Cow Level


Re: Gamestation.co.uk

Indlægaf Jibla » 12. nov 2011 14:07

Under order history stod den som UNSHIPPED. Og nu er den cancelled. Så, jeg ved ikke om de har sendt varerne selvom at de har trukket pengene.
Billede
Jibla
Niveau 7
 
Indlæg: 4856


Re: Gamestation.co.uk

Indlægaf Jibla » 13. nov 2011 18:33

Nu er jeg så ude i at de påstår at pengene ikke er trukket, og vil have et bank statement fra mig.

Pengene er dog blevet trukket.

Hvad dælen er et bank statement? Er det nemmeste ikke blot at gå i banken og bede dem om at hive pengene tilbage? :)
Billede
Jibla
Niveau 7
 
Indlæg: 4856


Re: Gamestation.co.uk

Indlægaf Mogwai » 13. nov 2011 18:55

Jibla skrev:Nu er jeg så ude i at de påstår at pengene ikke er trukket, og vil have et bank statement fra mig.

Pengene er dog blevet trukket.

Hvad dælen er et bank statement? Er det nemmeste ikke blot at gå i banken og bede dem om at hive pengene tilbage? :)

Det lyder klart som den nemmeste løsning. Plejer Game/Gameplay/etc kundeservice ikke også at være ret sløve i det?
"Good news. I figured out what to do with all the money I save recycling your one roomful of air. When you die, I'm going to laminate your skeleton and pose you in the lobby. That way future generations can learn from you how not to have your unfortunate bone structure." -GLaDOS
Mogwai
Niveau 6
 
Indlæg: 1995
By: Secret Cow Level


Re: Gamestation.co.uk

Indlægaf Jibla » 14. nov 2011 00:23

Jeg var lige nede og kigge i min postkasse for lulz, og så lå der fandme 2 x BF3. zzz. De må være kommet lørdag.

Så. Min ordre stod som unshipped - de siger at de ikke har trukket pengene, selvom at de er trukket. Og nu har jeg dem i hånden.

Wtf? Men det ene cover er blevet smadret, men det er vel bare ærgeligt, det er sgu for bøvlet med dem.

Det sjove er at jeg placerede en ordre på Deus Ex to dage før jeg bestilte BF3, den ordre blev betalt og shipped samme dag, men det er stadig ikke dukket op. WTF sker der for dem?! :D
Billede
Jibla
Niveau 7
 
Indlæg: 4856


Re: Gamestation.co.uk

Indlægaf kiil » 14. nov 2011 08:55

ilhan50 skrev:Sådan er det jo i England,der kan gå op til 2 uger nogle gange..
Hvis du køber spil i Uk skal du være toldmodig,det er du ikke kan jeg se.
Så det bedste for dig er at købe spil i Dk,der er leveringstiden noget kortere..
Købte Homefront fra Uk og den kom hele 2 uger efter udgivelsen :)



der kan gå op til 2 uger

jeg har købe mage spil der .. og har alt tid få dem

sp dig spil skal nok komme ..
men du må har lidt toldmodig som der bliver skrivet til dig
kiil
Niveau 2
 
Indlæg: 155


Re: Gamestation.co.uk

Indlægaf Jibla » 14. nov 2011 11:56

Seriøst, læs nu min oprindelige post, det har intet med tålmodighed at gøre. Zzzz, aber.

Og så kom Deus Ex.
Billede
Jibla
Niveau 7
 
Indlæg: 4856


Re: Gamestation.co.uk

Indlægaf Slimjay DK » 14. nov 2011 13:55

Hvem er så aben ? :)

1. Gamestation for at have et system der tilsyneladende ikke er optimalt, idet du kan "cancel" en ordre der er sendt og hvor pengene er trukket, og de samtidigt ikke kan se at pengene er trukket ?
2. Dig selv for manglende tålmodighed, for hvis du havde ventet ca. 14 dage med at klage, så havde du fundet ud af at dine spil var sendt og at pengene var retfærdigt trukket fra din konto :)
3. De folk der skriver i din tråd for at hjælpe eller afklare det problem, du tilsynladende gerne ville have et svar på ?
4. De post folk der sørger for levering af dine breve/pakker fra udlandet, som desværre ikke altid dukker op i den rækkefølge de bestilt ?
`
:)
PS5 / PS3 / PS2 / PSX / PSP / PS Vita / XBOX One X / X360 / XBOX / Wii / Wii U / GC / NDSi / 3DS / DC / Saturn / GP2x / Nvidia Shield TV
Slimjay DK
Niveau 8
 
Indlæg: 9024
By: Frederikssund


Re: Gamestation.co.uk

Indlægaf allanb » 15. nov 2011 06:20

Jibla skrev:Jeg var lige nede og kigge i min postkasse for lulz, og så lå der fandme 2 x BF3. zzz. De må være kommet lørdag.


What a retard... Sidder og brokker sig over manglende levering, men magter ikke engang at kigge i sin postkasse... #-o
Du har vel heller ikke logget ind på gamestation, igen for at se staturs på din ordre..
Er også aktiv på PSlife.dk med samme bruger navn.
allanb
Niveau 5
 
Indlæg: 1168
By: Slangerup



Tilbage til Shoperfaringer

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 25 gæster

cron