Xboxlife forum

Hvornår er det "tid" til at klage?

Her har du muligheden for at dele dine erfaringer om diverse spil shops!

Hvornår er det "tid" til at klage?

Indlægaf fneribyen » 24. okt 2011 14:28

Har søgt lidt rundt på forummet og kunne ikke finde noget der var lignende. Send et link hvis det er blevet omtalt ;)

Men for at komme til sagen købte jeg sådan en fætter her: http://www.amazon.co.uk/gp/product/B0030MCYZE fra Amazon.co.uk, og som i kan se står der at det er nogle gutter der hedder Modern-Tech der skulle sende den. Jeg besilte den d. 12/10 og Amazon skrev en email til mig dagen efter (13/10) at controlleren var blevet sendt. Pakken skulle ankomme imellem d. 17-22 October. Jeg har det fint med at jeg måske ikke har modtaget den d. 17 men når de skriver imellem d. 17-22 så forventer jeg da også at den senest kommer d. 22.

Her i dag d. 24 har jeg stadig ikke fået noget som helst at vide omkring den. Jeg har hørt folk tale på forummet her hvordan de er blevet "snydt" og alt muligt, og folk har beroliget dem med at sige at den nok snart skal komme. Jeg ved ikke om det er noget andet nu når man køber fra en virksomhed og ikke en husholdning. Jeg tænker at det ville være strategisk dumt at vente for lang tid, for så ville virksomheden måske få mistanke eller noget i den dur.

Mit spørgsmål lyder egentlig bare på om jeg kan tillade mig at begynde og sende klagebreve, eller om jeg lige skulle give dem et par dage ekstra. Hvad synes i?
Billede
fneribyen
Niveau 7
 
Indlæg: 3410

Brugeravatar

Re: Hvornår er det "tid" til at klage?

Indlægaf IkkNico » 24. okt 2011 14:36

Hvis du har en mail hvor der står senest 22/10, så skriv en venlig mail med reference til datoen, og spørg om de kan se hvor din vare er.

Jeg har selv tidligere handlet med virksomheder i det store udland via eBay, hvor en vare aldrig dukkede op. En venlig mail senere, og så sendte de bare en ny vare. uden brok eller besvær. Man kan komme rigtigt langt ved blot at være høflig (eller spille lidt dum) ;)
det er huskat det er en skildpadde den er sort
IkkNico
Niveau 8
 
Indlæg: 6447

Brugeravatar

Re: Hvornår er det "tid" til at klage?

Indlægaf Vix-blue » 24. okt 2011 15:16

Er de en virksomhed placeret i USA? For jeg har oplevet at bog sendt fra USA, købt på Amazon.co.uk, ikke kom indenfor den angivne periode. Den kom en uge efter. Men som sagt, prøv at send dem en mail og hør hvad de har at sige.
Vix-blue
Niveau 4
 
Indlæg: 681



Tilbage til Shoperfaringer

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 23 gæster

cron