Xboxlife forum

Har Gamestop Stadig 1kr trade ins?

Her har du muligheden for at dele dine erfaringer om diverse spil shops!

Har Gamestop Stadig 1kr trade ins?

Indlægaf The Baptizer » 24. mar 2011 22:23

Har Gamestop droppet deres 1kr trade ins?

Jeg har et par spil der godt kunne tåle at blive byttet ud, men kan ikke finde noget om der på deres hjemmeside.
Senest rettet af The Baptizer 24. mar 2011 23:17, rettet i alt 1 gang.
The Baptizer
Niveau 4
 
Indlæg: 375


Re: Har Game Stadig 1kr trade ins?

Indlægaf Gajda » 24. mar 2011 22:28

Tror desværre at de tilbud er fortid...
Gajda
Niveau 7
 
Indlæg: 4533


Re: Har Game Stadig 1kr trade ins?

Indlægaf Mogwai » 24. mar 2011 22:37

Mener du Gamestop eller Game? Din overskrift stemmer ikke overens med teksten...

Så sent som i dag havde Game en plakat oppe omkring et 1 kr. tilbud. Mener det var Crysis 2, men er ikke lige sikker. Dog var det kun udvalgte titler (nye spil) der var gældende til dette tilbud.
"Good news. I figured out what to do with all the money I save recycling your one roomful of air. When you die, I'm going to laminate your skeleton and pose you in the lobby. That way future generations can learn from you how not to have your unfortunate bone structure." -GLaDOS
Mogwai
Niveau 6
 
Indlæg: 1995
By: Secret Cow Level


Re: Har Gamestop Stadig 1kr trade ins?

Indlægaf The Baptizer » 24. mar 2011 23:20

Gamestop.
Var slet ikke klar over den anden butik også kørte med det, men de har ingen butikker i nærheden af mig, så det er lige meget.
The Baptizer
Niveau 4
 
Indlæg: 375


Re: Har Gamestop Stadig 1kr trade ins?

Indlægaf Donfranke » 25. mar 2011 06:15

Gamestop kører med 25% trade-in på forudbestillinger. Så istedet for deres lange liste med spil man ikke kunne bruge til at bytte ind, tager de nu alt ind og smider 25% oven i den værdi ens spil har. Man får så også 100kr på et gavekort, når man så henter spillet.

Jeg slap med ca. 180kr, da jeg hentede crysis 2 igår, fordi jeg havde byttet lidt spil ind og nu kan jeg så bruge de 100kr på LA noir, når det kommer...som så også er forudbestilt og igen får 100kr til senere brug.
Donfranke
Niveau 0
 
Indlæg: 30


Re: Har Gamestop Stadig 1kr trade ins?

Indlægaf Erroneus » 25. mar 2011 08:51

Bemærk dog at det ikke er ALLE spil hos dem, som de har 25% på. Det er en oki deal, hvis man ligger inde med nogle spil, som har lidt værdi i deres system, hvis ikke, kan det ikke rigtigt betale sig.

Tjek http://www.gamestop.dk/pre-order.asp
Billede
Erroneus
Niveau 6
 
Indlæg: 1683
By: Nyborg


Re: Har Gamestop Stadig 1kr trade ins?

Indlægaf The Baptizer » 25. mar 2011 10:34

Det er en oki deal, hvis man ligger inde med nogle spil, som har lidt værdi i deres system, hvis ikke, kan det ikke rigtigt betale sig.


Det er også det jeg tænker og uden at tage i butikken er det jo ret svær at vide om det man har liggende har nogen videre værdi i deres system.
Tror jeg skipper turen til GameStop.
The Baptizer
Niveau 4
 
Indlæg: 375


Re: Har Gamestop Stadig 1kr trade ins?

Indlægaf Muggs » 25. mar 2011 11:46

Som jeg ser det kan det på ingen måde betale sig at benytte sig af Gamestops 25% trade-in tilbud. Det kan godt ske man får 25% mere end normalt. Lad os sige at man normalt ville få 250 for et ret nyt spil. Okay så får du nu 312,5 kr. Men du skal stadig betale den latterligt høje pris af 550 kr. for en ny titel hos dem.
I min verden er det stadig noget smartere at sælge sine brugte spil privat. Det kan godt ske du måske kun kan få måske 220-250 kr. for dit brugte spil her. Men du kan så til gengæld også købe dit nye spil for mellem 3- og 400 kr. i udlandet (eller Elgiganten for omkring de 400 kr.). Dvs. det er en meget bedre forretning for dig.
Jeg købte f.eks. Homefront for 295 kr. i UK (dvs. 255 kr. under Gamestop pris), godt nok fik jeg det så 3 dage efter release, men det lever jeg med. Jeg har pt. bestilt Shift 2 for 325 kr. fra UK. (dvs. 225 kr. under Gamestop pris).
PC: Intel Core i7 9700K, MSI Z370 Tomahawk, 32GB Corsair Vengeance RGB, GTX 1080 Ti.
Xbox One S
PlayStation 4 Pro
Muggs
Niveau 6
 
Indlæg: 1965
By: 8544 Mørke


Re: Har Gamestop Stadig 1kr trade ins?

Indlægaf Erroneus » 25. mar 2011 18:46

Det kommer an på titlerne. Nogle titler giver de en god pris for og når man så samtidigt får 100 kr gavekort oven i, kan det være oki. Bliver det billigere end UK, nej det gør det næppe, men der er så andre fordele ved at købe i en butik som Gamestop, sådan er det nu bare engang.
Billede
Erroneus
Niveau 6
 
Indlæg: 1683
By: Nyborg


Re: Har Gamestop Stadig 1kr trade ins?

Indlægaf Maltéz » 25. mar 2011 20:41

Jeg fik ved pre-order af Duke Nukem Forever 400 kr. for Dragon Age 2 og 200 kr. for Halo: Reach. Udover dette får jeg et gavekort på 100 kr. når jeg afhenter spillet. Ikke så ringe.
Så sandt, så sandt: http://justfuckinggoogleit.com/
Maltéz
Niveau 7
 
Indlæg: 2320


Re: Har Gamestop Stadig 1kr trade ins?

Indlægaf SvAmP » 25. mar 2011 20:55

Erroneus skrev:Det kommer an på titlerne. Nogle titler giver de en god pris for og når man så samtidigt får 100 kr gavekort oven i, kan det være oki. Bliver det billigere end UK, nej det gør det næppe, men der er så andre fordele ved at købe i en butik som Gamestop, sådan er det nu bare engang.


giver dig ret :) men seriøst de er sku alt for dyre mange gange de tager stadig 500 kr for god of war 3 det kalder jeg sku tyveri
Billede
SvAmP
Niveau 6
 
Indlæg: 1880


Re: Har Gamestop Stadig 1kr trade ins?

Indlægaf Counter Heroes » 9. maj 2011 08:14

Nogen der ved hvad Gamestop iøvrigt giver for Test Drive Unlimited 2? (Xbox 360)
Eller hvad andre spilbutikker giver?
Counter Heroes
Niveau 7
 
Indlæg: 5899


Re: Har Gamestop Stadig 1kr trade ins?

Indlægaf Broendum » 9. maj 2011 13:58

Counter Heroes skrev:Nogen der ved hvad Gamestop iøvrigt giver for Test Drive Unlimited 2? (Xbox 360)
Eller hvad andre spilbutikker giver?


Skal ind til Aalborg idag, og så kan jeg da evt høre hvad de vil gi for det, og give dig svaret senere i aften.

Mvh Broendum
Broendum
 


Re: Har Gamestop Stadig 1kr trade ins?

Indlægaf Counter Heroes » 9. maj 2011 15:23

Broendum skrev:
Counter Heroes skrev:Nogen der ved hvad Gamestop iøvrigt giver for Test Drive Unlimited 2? (Xbox 360)
Eller hvad andre spilbutikker giver?


Skal ind til Aalborg idag, og så kan jeg da evt høre hvad de vil gi for det, og give dig svaret senere i aften.

Mvh Broendum


Det ville være dejligt :)
Counter Heroes
Niveau 7
 
Indlæg: 5899


Re: Har Gamestop Stadig 1kr trade ins?

Indlægaf Broendum » 9. maj 2011 21:53

Dagsprisen idag hos gamestop er/var 220,- på et gavekort derinde. Hvis man så vil pre-order et kommenede spil på deres liste, fik man + 25% samt 100,- oveni. Så det kan da hvis kun være en go´ deal. ;)
Broendum
 


Næste

Tilbage til Shoperfaringer

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 28 gæster

cron