Xboxlife forum

Lidt negativ kritik af PointHeaven

Her har du muligheden for at dele dine erfaringer om diverse spil shops!

Lidt negativ kritik af PointHeaven

Indlægaf Derp » 30. dec 2010 22:27

Jeg lagde mærke til at en del herinde roste PointHeaven, så derfor besluttede jeg mig for at købe hos dem/ham. Jeg bestiller så og får kort tid efter følgende svar:

Alle Point koder med undtagelse af 800Points er udsolgt - Forventer
flere i løbet af et par dage - Skyldes helligdagene. Det samme gælder
Live koder

Meld ud hvorvidt du ønsker refundering eller vil vente.

Beklager!


Det synes jeg er lidt dårligt, når der står på forsiden at man garanterer at det kommer frem indenfor 24 timer. Det er meget useriøst at man så ikke har opdateret hjemmesiden med en lille notits om at der er udsolgt. Jeg vil nu alligevel lige vente og se hvad der sker, da brugeren virker til at være meget respekteret herinde og ellers må jeg jo bede om en refundering. Ærgeligt er det ihvertfald. Anyway, tag kritikken og ret op på det i fremtiden... :D
Derp
Niveau 4
 
Indlæg: 480


Re: Lidt negativ kritik af PointHeaven

Indlægaf Firephreakk » 30. dec 2010 22:37

Jeg synes, han giver dig nok muligheder til du ikke kan være utilfreds. Han giver legitim årsag og forklaring samt forventet levering. Da det ikke er et unikt gode, kan du jo med det samme shoppe andetsteds, hvis ikke du vil vente.

Du har måske aldrig gået forgæves efter mælk hos Brugsen, gået tomhændet hjem fra Fona på trods af tilbudsavisen lovede billige spil eller andet, men sådan er verden nu engang. Jeg ville være en rig mand, hvis jeg fik en krone for hver gang, jeg har besøgt en hjemmeside, der reklamerer med "lager-garanti" for så derefter at finde min ønskede vare i restordre.
Billede
Firephreakk
Niveau 6
 
Indlæg: 1331


Re: Lidt negativ kritik af PointHeaven

Indlægaf Mr. White » 30. dec 2010 22:43

Hvor må du være et negativt menneske, hvis sådan noget kan bringe dit pis i kog. :)
Billede
Billede
Mr. White
Niveau 7
 
Indlæg: 4496


Re: Lidt negativ kritik af PointHeaven

Indlægaf SvAmP » 30. dec 2010 22:49

Chrstffr skrev:Jeg lagde mærke til at en del herinde roste PointHeaven, så derfor besluttede jeg mig for at købe hos dem/ham. Jeg bestiller så og får kort tid efter følgende svar:

Alle Point koder med undtagelse af 800Points er udsolgt - Forventer
flere i løbet af et par dage - Skyldes helligdagene. Det samme gælder
Live koder

Meld ud hvorvidt du ønsker refundering eller vil vente.

Beklager!


Det synes jeg er lidt dårligt, når der står på forsiden at man garanterer at det kommer frem indenfor 24 timer. Det er meget useriøst at man så ikke har opdateret hjemmesiden med en lille notits om at der er udsolgt. Jeg vil nu alligevel lige vente og se hvad der sker, da brugeren virker til at være meget respekteret herinde og ellers må jeg jo bede om en refundering. Ærgeligt er det ihvertfald. Anyway, tag kritikken og ret op på det i fremtiden... :D



/facepalm
Billede
SvAmP
Niveau 6
 
Indlæg: 1880


Re: Lidt negativ kritik af PointHeaven

Indlægaf makta » 30. dec 2010 22:49

Enig med Mr. White...
makta
Niveau 7
 
Indlæg: 2184


Re: Lidt negativ kritik af PointHeaven

Indlægaf Rechain » 30. dec 2010 22:53

Også enig med Mr. White og makta...hvis du vil give negativ kritik baseret på det, er det lidt dårligt :) hvis du tjekker hans profil herinde, så ser du over 700 positive handelskarakterer > http://www.xboxlife.dk/profile/1144 < og ligenu har det været jul og nytåret nærmer sig, så kan du vist ikke rigtig beklage dig. Han styrer det der fuldstændig professionelt og måske skulle det stå på siden, men man kan ikke nå alt. Han har også sit eget liv (familie) at se til og passe. Vær glad for du blev informeret om at det er udsolgt ;) skriver tit med ham, og han er til at stole på.

/Rechain
Billede
Rechain
Niveau 9
 
Indlæg: 12816
By: Kastrup


Re: Lidt negativ kritik af PointHeaven

Indlægaf Derp » 30. dec 2010 23:04

Nu er det ikke fordi jeg ligefrem er blevet særlig sur over det, blot lidt ærgelig over at det ikke stod på forsiden så man kunne undgå at bestille. Det var nu mere en opfordring til forbedring, da det jo ikke ligefrem er fordi han har særlig mange varer at holde styr på. Jeg er lidt usikker på om pengene er hævet, men i og med at det er paypal har jeg på fornemmelsen at det er de.

Og ja, jeg er selvfølgelig godt klar over at det sker så mange andre steder, men ofte er det før man har lagt pengene og nu har de jo også flere varer at skulle holde styr på. Jeg ved nu heller ikke lige hvad jeg havde forventet, men troede at det var stedet man skulle komme med kritik af butikker...

Men ja, det er ikke jordens undergang(og det har jeg vel heller aldrig skrevet), blot input til forbedring.
Derp
Niveau 4
 
Indlæg: 480


Re: Lidt negativ kritik af PointHeaven

Indlægaf Derp » 30. dec 2010 23:13

Rechain skrev:Også enig med Mr. White og makta...hvis du vil give negativ kritik baseret på det, er det lidt dårligt :) hvis du tjekker hans profil herinde, så ser du over 700 positive handelskarakterer > http://www.xboxlife.dk/profile/1144 < og ligenu har det været jul og nytåret nærmer sig, så kan du vist ikke rigtig beklage dig. Han styrer det der fuldstændig professionelt og måske skulle det stå på siden, men man kan ikke nå alt. Han har også sit eget liv (familie) at se til og passe. Vær glad for du blev informeret om at det er udsolgt ;) skriver tit med ham, og han er til at stole på.

/Rechain


Jeg kan vel ikke rigtig kalde det for positiv kritik :D

Nu har jeg jo heller ikke givet ham en dårlig handelskarakter. Det drejer sig blot om opdatering af forsiden, nu der står at man får det indenfor 24 timer. Så kunne man måske have skrevet på forsiden at pga. af jul og nytår er der p.t. udsolgt, det er der mange andre steder som gør. Haha og jeg mener nu ikke ligefrem at jeg skal være taknemmelig for at blive informeret om at der er udsolgt :lol:

Anyway, jeg kan godt se at min opfordring ikke gik hjem, men fint nok at få respons herinde. Tænkte at det var største chance for lige at høre hvad der skete... :)

Det er et aktivt forum...
Derp
Niveau 4
 
Indlæg: 480


Re: Lidt negativ kritik af PointHeaven

Indlægaf Firephreakk » 30. dec 2010 23:27

Chrstffr skrev:Nu er det ikke fordi jeg ligefrem er blevet særlig sur over det, blot lidt ærgelig over at det ikke stod på forsiden så man kunne undgå at bestille. Det var nu mere en opfordring til forbedring, da det jo ikke ligefrem er fordi han har særlig mange varer at holde styr på. Jeg er lidt usikker på om pengene er hævet, men i og med at det er paypal har jeg på fornemmelsen at det er de.

Og ja, jeg er selvfølgelig godt klar over at det sker så mange andre steder, men ofte er det før man har lagt pengene og nu har de jo også flere varer at skulle holde styr på. Jeg ved nu heller ikke lige hvad jeg havde forventet, men troede at det var stedet man skulle komme med kritik af butikker...

Men ja, det er ikke jordens undergang(og det har jeg vel heller aldrig skrevet), blot input til forbedring.


Jeg kan godt følge dig lidt af vejen og selvfølgelig er du i det rette forum for den slags, men måske kommer folk lidt på barrikaderne omkring lige denne bruger, da de fleste herinde bifalder hans meget høje service-niveau samtidigt med, at han er en bruger af "kød og blod" her på siden.

Hvis du vil have medvind, så skriv at Coolshop er nogle omvandrende grødspande :lol:
Billede
Firephreakk
Niveau 6
 
Indlæg: 1331


Re: Lidt negativ kritik af PointHeaven

Indlægaf Derp » 30. dec 2010 23:50

Det tænkte jeg nok, jeg skulle måske have sendt ham en besked, men mine erfaringer siger mig bare at det sjældent er særlig godt. Men jeg er også ny herinde, så hvad ved jeg :D. Det kunne dog godt lyde som om at han, siden han er et enmandsfirma(?) er mere modtagelig til at høre på ens klynkeri. Anyway, måske jeg skulle ændre lidt på overskriften, så det ikke fremstår som om at det er på Coolshop niveau...

Måske fjerne negativ, som en anden bruger lagde op til :D
Derp
Niveau 4
 
Indlæg: 480


Re: Lidt negativ kritik af PointHeaven

Indlægaf Danny Beyer » 30. dec 2010 23:51

Jeg er enig med trådstarter, fuldt ud. Det er falsk reklame og uprofessionelt, og andre forpligtelser kan og må ikke være en undskyldning hvis man prøver at køre en ærlig forretning. Problemet med at nævne det herinde, er bare at han er utrolig vellidt og folk herinde beskytter deres flok mod de onde tunger.
Jeg er sikker på at han selv kan se at det ikke er helt iorden at reklamere med en vare man ikke ligger inde med, og sikkert får det rettet. Men lad nu vær med at se igennem folks fejl bare fordi de er en af flokken.
Ja, han giver nogle gode alternativer, men havde det været, ja, Coolshop, så var den sgu ikke gået.

Når det så er sagt, så har jeg også handlet hos den pågældende og vil fortsætte med det ufortrødent, da det altid har været en positiv oplevelse, men ret skal være ret.
Billede
Danny Beyer
Niveau 7
 
Indlæg: 2920


Re: Lidt negativ kritik af PointHeaven

Indlægaf DKhANSI » 31. dec 2010 00:00

Købte et 12. mdr Gold hos ham idag, Fik samme besked fik dog bare muligheden for at få 2 mdr ekstra for 30kr oveni. Hurtigere betjening og service til den pris skal man lede længe efter.
II.II.II
DKhANSI
Niveau 5
 
Indlæg: 815


Re: Lidt negativ kritik af PointHeaven

Indlægaf D@nm@rk » 31. dec 2010 00:03

Har aldrig handlet med den pågældende person, men det er ok med noget konstruktiv kritik og ser absolut ikke trådstarter som en der vil få sælger til at fremstå som en dårlig sælger, blot en bedre opdatering til dem der besøger siden med henblik på køb.
D@nm@rk
Niveau 4
 
Indlæg: 533


Re: Lidt negativ kritik af PointHeaven

Indlægaf Derp » 31. dec 2010 00:26

DKhANSI skrev:Købte et 12. mdr Gold hos ham idag, Fik samme besked fik dog bare muligheden for at få 2 mdr ekstra for 30kr oveni. Hurtigere betjening og service til den pris skal man lede længe efter.


Det var jo en fin service.

Jeg tror også mere at jeg blev lidt overrasket over den manglende oplysning på hjemmesiden fordi vedkommende er blevet rost så meget herinde. Så blev jeg nok lidt skuffet over at det ikke var bedre... Men i det mindste ser det ud til at hans respons er vældig fin og man føler slet ikke at man skal være bange for at ens penge er væk. Nok også derfor at jeg bare venter til de kommer på "lager". Men i fremtiden ville det være meget rart lige at vide om det hele er udsolgt...
Derp
Niveau 4
 
Indlæg: 480


Re: Lidt negativ kritik af PointHeaven

Indlægaf Panacea73 » 31. dec 2010 00:39

Er nød til at skrive et par enkelte sætninger.

Sitet er ikke opdateret, da jeg ikke selv står for dette - Vedkommende er på ferie, og har ikke mulighed for at rette til.
Svare så hurtigt det er muligt på folks mails, og som alle har fået af vide denne vej, så kan de til enhver en tid få beløbet refunderet hvilket tager ganske få minutter - Folk kan også vente på deres betalte kode, men grundet helligdage sker dette først i 1. uge af januar.
Kan ganske enkelt ikke trylle - Beklager endnu en gang!

Skriver ikke mere i tråden her, da jeg ikke har tiden.
Billede
Panacea73
Niveau 7
 
Indlæg: 4963


Næste

Tilbage til Shoperfaringer

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 2 gæster