Xboxlife forum

Lidt negativ kritik af PointHeaven

Her har du muligheden for at dele dine erfaringer om diverse spil shops!

Re: Lidt negativ kritik af PointHeaven

Indlægaf lassefar » 31. dec 2010 12:37

Spankey103 skrev:
lassefar skrev:
LungBruzh skrev:Fantastisk site med en fantastisk brugervenlighed og service... Stop dit whining. Ingen andre shops ville være så hurtigt ude med refund tilbud og selve leveringen af mails med koder.



What he said. Det er sgu da at gå i små sko. Har du aldrig været ude og handle, også har der været udsolgt af den varer du gik efter. Skriver du så osse "klagebrev" til dem.. ?? Ha´ da lige lidt forståelse for at han kan have udsolgt, han tog sig trods alt tid til at vende tilbage med et svar til dig..

Jeg kommer aldrig til at købe Point og Live andre steder.. =D> =D>


Hva fuck er jeres problem, små "fanboys" ? Det er da ikke godt at hjemmesiden reklamere med at man kan få dem indenfor 24-timer, og så efter man har bestilt, får man en besked om at varen ikke er hjemme? Der burde stå på hjemmesiden at det er udsolgt. Det er da bare heldig at Panacea gider flytte pengene tilbage igen.

Og jeg har ingenting i mod pointheaven, ruger det skam selv. Men det er lidt skidt. Men sådan kan det jo gå, har stadig tænkt mig at handle der.


Har ikke en skid med fanboys at gøre. Men hvorfor skulle jeg købe mine point et andet sted når det bare fungerer her..
Jeg har handlet på andre sites før hen, men de kunne ikke leverer koderne så hurtigt som Panacea kan. Og ja så er det sgu da osse et plus at man kan skrive på dansk med ham..
Billede
lassefar
Niveau 7
 
Indlæg: 2020
By: 9400, Nørresundby :)


Re: Lidt negativ kritik af PointHeaven

Indlægaf Elgaard » 31. dec 2010 12:56

lassefar skrev:
LungBruzh skrev:Fantastisk site med en fantastisk brugervenlighed og service... Stop dit whining. Ingen andre shops ville være så hurtigt ude med refund tilbud og selve leveringen af mails med koder.



What he said. Det er sgu da at gå i små sko. Har du aldrig været ude og handle, også har der været udsolgt af den varer du gik efter. Skriver du så osse "klagebrev" til dem.. ?? Ha´ da lige lidt forståelse for at han kan have udsolgt, han tog sig trods alt tid til at vende tilbage med et svar til dig..

Jeg kommer aldrig til at købe Point og Live andre steder.. =D> =D>


Alle har prøvet at gå forgæves fra en butik, pga. udsolgte varer, men før sammenligningen er fair forudsætter det at den pågældende butik stadig har et skilt i vinduet der er reklamerer med at varen er på lager - velvidende at den ikke er. Det er selvfølgelig ikke i orden.
Billede
Elgaard
Niveau 7
 
Indlæg: 2000
By: Randers


Re: Lidt negativ kritik af PointHeaven

Indlægaf Ink129 » 31. dec 2010 13:22

Elgaard skrev:
lassefar skrev:
LungBruzh skrev:Fantastisk site med en fantastisk brugervenlighed og service... Stop dit whining. Ingen andre shops ville være så hurtigt ude med refund tilbud og selve leveringen af mails med koder.



What he said. Det er sgu da at gå i små sko. Har du aldrig været ude og handle, også har der været udsolgt af den varer du gik efter. Skriver du så osse "klagebrev" til dem.. ?? Ha´ da lige lidt forståelse for at han kan have udsolgt, han tog sig trods alt tid til at vende tilbage med et svar til dig..

Jeg kommer aldrig til at købe Point og Live andre steder.. =D> =D>


Alle har prøvet at gå forgæves fra en butik, pga. udsolgte varer, men før sammenligningen er fair forudsætter det at den pågældende butik stadig har et skilt i vinduet der er reklamerer med at varen er på lager - velvidende at den ikke er. Det er selvfølgelig ikke i orden.


What he said.

Trådstarter har skrevet lidt legitim negativ kritik af Pointhaven. Ingen grund til af gå i hampen over det. Han skriver det oven i købet pænt og roligt. Og husk nu, at det er hans første handel på siden. Forestil jer, at dette sker for jer, den første gang I bruger en anden internetside til et køb i fremtiden. "Der står jo på siden, at de sender i dag, så jeg kan få det i morgen". Kom ikke og sig, at dette ikke ville give jer et mindre negativ indtryk af siden, hvis ikke dette bliver opfyldt. Jeg har set rigeligt med andre tråde og blogs herinde, hvor folk er hurtigt til at klage, når forskellige internetsider ikke holder, hvad de lover.

Anyways, denne slags kritik kan vise sig at forbedre service-niveauet på den pågældende side, hvis indehaveren tager den til sig, hvilket det godt kunne lyde til, at han gør. Alle butikker har brug for kritik nu og da (og alle har de brug for at tage kritikken til sig), ellers bliver de nemlig i længden ligesom Coolshop, som jeg heller ikke mener har styr på ret meget mere.


Det er helt fint, at folk godt kan lide at handle hos Pointhaven, men der skal stadig kunne lukkes legitim kritik ind :)
Whenever you are feeling blue, jaded and down on your luck, just remember: even the Pope poops!
Ink129
Niveau 6
 
Indlæg: 1306


Re: Lidt negativ kritik af PointHeaven

Indlægaf Derp » 2. jan 2011 14:55

Så kom vi i hvert fald lige hele vejen rundt om emnet og fint at få respons fra Panacea. Måske dette kunne være medvirkende til en opdatering af hjemmesiden, som også godt kunne trænge til et nyt design :D
Derp
Niveau 4
 
Indlæg: 480


Foregående

Tilbage til Shoperfaringer

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 30 gæster