P4TR1CK skrev:CasperN0904 skrev:Mangler stadig at modtage mit Hunted: Demon´s Forge, nu 17 dage efter releasen.. De siger de har afsendt, men de kan ikke gøre noget.. så længe de ikke får det retur er det bare gået tabt og så stopper deres MEGA RINGE service dér....
Og så er det ikke engang første gang det er sket med dem, at jeg ikke har modtaget mut spil fra dem!!!!
Hvorfor give Coolshop skylden, hvis de har afsendt spillet. Så burde du nok hellere give skylden til fragtmanden (GLS eller Post Danmark) i stedet for at give Coolshop ansvaret
D@nm@rk skrev:P4TR1CK skrev:CasperN0904 skrev:Mangler stadig at modtage mit Hunted: Demon´s Forge, nu 17 dage efter releasen.. De siger de har afsendt, men de kan ikke gøre noget.. så længe de ikke får det retur er det bare gået tabt og så stopper deres MEGA RINGE service dér....
Og så er det ikke engang første gang det er sket med dem, at jeg ikke har modtaget mut spil fra dem!!!!
Hvorfor give Coolshop skylden, hvis de har afsendt spillet. Så burde du nok hellere give skylden til fragtmanden (GLS eller Post Danmark) i stedet for at give Coolshop ansvaret
I sidste ende er det vel dem der skal bestemme, om de vil sende Casper et nyt spil, det er der det med servicen går galt.
CasperN0904 skrev:Ja du har ret i at det er Post DKs skyld at spillet ikke er kommet frem. Dog er det jo coolshops problem/valg at de benytter sig af Post DK.. Så må coolshop jo hente erstatning hos Post DK..P4TR1CK skrev:CasperN0904 skrev:Mangler stadig at modtage mit Hunted: Demon´s Forge, nu 17 dage efter releasen.. De siger de har afsendt, men de kan ikke gøre noget.. så længe de ikke får det retur er det bare gået tabt og så stopper deres MEGA RINGE service dér....
Og så er det ikke engang første gang det er sket med dem, at jeg ikke har modtaget mut spil fra dem!!!!
Hvorfor give Coolshop skylden, hvis de har afsendt spillet. Så burde du nok hellere give skylden til fragtmanden (GLS eller Post Danmark) i stedet for at give Coolshop ansvaret
D@nm@rk skrev:Det jo så også der det næste problem indtræffer da PostDK ikke erstatter noget der ikke er sendt som pakke. Hvor mange spilforhandlere sender spil som en pakke, det er nemt at svare på ingen.
Mr. White skrev:Har Coolshop ikke ansvar for, at spillet bliver leveret? Det har vel ikke særlig meget med PostDK at gøre, uanset om det er deres skyld eller ej. De plejer da også at ville sende et nyt spil. Har jeg ihvertfald oplevet én gang.
Brugere der læser dette forum: Ingen og 26 gæster