Xboxlife forum

Fjollerier fra GameStop

Her har du muligheden for at dele dine erfaringer om diverse spil shops!

Fjollerier fra GameStop

Indlægaf Hudson » 7. okt 2010 20:16

Jeg modtager Gamestop's nyhedsbrev pr. mail. I dag er der et ualmindeligt bizart "tilbud" i mailen.

De reklamerer med, at man kan købe f.eks Fifa 11 og NHL 11 til 549,- og hvis man returnerer det senest én måned fra købsdato, så får man 240,- retur for spillet; Gamestop slår til sidst stort op, at min slutpris ender med KUN at være 309 kr.

Øhm, Gamestop - der er ingen slutpris, og ikke noget tilbud; Jeg skal købe spillet og bagefter give jer spillet tilbage, og for det, får jeg lov til at få 240 kr tilbage, ud af de 549 kr jeg gav jer for spillet - og det brugte spil smider I så ud til 499,- Pre Owned. Yes - owned indeed, når spillet kan fåes nyt i f.eks Bog & Idé til 479,-

En slutpris på en vare, det er sådan noget man bruger, når man f.eks får et tilbud på en vare, som man så kan beholde og bruge. Det ved de trænede aber hos Gamestop's hovedkontor dog ikke noget om - de troller bare ufortrødent videre med deres kiksede "tilbud", og håber at nogen falder i fælden.
Hudson
Niveau 3
 
Indlæg: 205


Re: Fjollerier fra GameStop

Indlægaf Macheta » 7. okt 2010 20:25

Det er virkelig fjollet!
Macheta
Niveau 7
 
Indlæg: 3002


Re: Fjollerier fra GameStop

Indlægaf iDanish Soul » 7. okt 2010 20:46

Kan heller ikke fordrage GameStop, overpriser for både nye og brugte spil. Eneste man en gang imellem kan bruge dem til er deres forudbestillings tilbud.
iDanish Soul
Niveau 5
 
Indlæg: 1045


Re: Fjollerier fra GameStop

Indlægaf propagandapanda » 7. okt 2010 20:47

Hudson skrev:...og håber at nogen falder i fælden.


Bare rolig, det skal nok ske. Den sidste idiot er ikke født endnu. Tilbuddet er endda slået stort op på deres hjemmeside.
propagandapanda
Niveau 6
 
Indlæg: 1561


Re: Fjollerier fra GameStop

Indlægaf Gajda » 7. okt 2010 20:54

Haha! Her har vi "tilbudet"

Billede
Gajda
Niveau 7
 
Indlæg: 4533


Re: Fjollerier fra GameStop

Indlægaf Haugboelle » 7. okt 2010 20:57

Det sødt af dem at lade mig låne et spil i en måned, for kun 309 kr! Det fandme god stil...
Haugboelle
Niveau 8
 
Indlæg: 6756


Re: Fjollerier fra GameStop

Indlægaf Ryzzer » 7. okt 2010 21:56

Jeg siger bare leje i blockbuster! :)
Ryzzer
Niveau 2
 
Indlæg: 116


Re: Fjollerier fra GameStop

Indlægaf Macheta » 7. okt 2010 22:02

Er de retarderet af den fulde kalibrer? Hvem i alverden vil være så dum til at gå med på sådan en deal?
Macheta
Niveau 7
 
Indlæg: 3002


Re: Fjollerier fra GameStop

Indlægaf Firephreakk » 7. okt 2010 22:10

Der er vel nogle mennesker, som spiller et single player spil igennem på en måned, hvorefter det samler støv.
Her kan man så aflevere det tilbage og få 240 kroner for det, så det kun har kostet 309 kroner, hvilket vel er billigt nok. Disse to titler er vel bare lidt åndsvage, men det er så en anden sag.

Tag et spil som eks. Dante's Inferno, som jeg forudbestilte i Game Stop. Det er nærved 0 i replay value for mig, så det kunne jeg da godt have tilbageleveret inden for 30 dage og været taknemmelig for de 240 kroner, så det kun havde kostet mig 309 kroner at spille fremfor de 549. Ikke alle gamere handler jo på Xboxlifes sortbørs og nikker genkendende til prisen 250 kr plus porto for et trade-in tilbud spil i folie :D

Men enig. Det er ikke noget lækkert tilbud. Slet ikke med de titler. Jeg lader mig ikke lokke i hvert fald.
Billede
Firephreakk
Niveau 6
 
Indlæg: 1331


Re: Fjollerier fra GameStop

Indlægaf iDanish Soul » 7. okt 2010 22:35

Det er da ikke noget godt tilbud? Du kan med garanti købe spillet for nyt for 300 kr., og når du er færdig med spillet kan du sagtens få det solgt videre for mindst 250 kr. Ved den metode har du kun brugt en flad 50'er på spillet.
iDanish Soul
Niveau 5
 
Indlæg: 1045


Re: Fjollerier fra GameStop

Indlægaf Aberrant Simon » 7. okt 2010 22:39

Vil aldrig nogensinde låne fra Blockbuster mere, fordi GameStop har da det oplagte tilbud! Jeg kan da ligeså godt betale 309,-! for at "købe" det, når jeg kan købe det helt nyt på en hjemmeside som Game for 369,- eller noget lignende.
Kæft man GameStop, tænk jer nu lige om! :lol:
Billede
Aberrant Simon
Niveau 6
 
Indlæg: 1563


Re: Fjollerier fra GameStop

Indlægaf M60 » 8. okt 2010 00:17

Oh my god. Det var dog det dummeste.
Fifa 11 kan fåes for ca 320 inkl. porto på Shopto.net.
M60
Niveau 4
 
Indlæg: 682


Re: Fjollerier fra GameStop

Indlægaf Ink129 » 8. okt 2010 01:19

Nederst på det viste "tilbud" står der, at der tages forbehold for evt. trykfejl. Og det er da vist mildest talt, hvad dette er; en fejl, der aldrig nogensinde skulle have været trykt nogle steder. At leje et spil for 309 kr. er jo mildest talt forrykt. Men jo, der er da helt klart nogen, som vil benytte sig af dette "generøse tilbud".

Hvordan kan nogen som helst Gamespot medarbejder med respekt for sig selv aktivt forsøge at sælge denne "superdeal" til kunderne? Forhåbentligt ikke ret mange. Simpelthen til grin... :roll:
Whenever you are feeling blue, jaded and down on your luck, just remember: even the Pope poops!
Ink129
Niveau 6
 
Indlæg: 1306


Re: Fjollerier fra GameStop

Indlægaf Esano » 8. okt 2010 01:39

hvis man nu køber spillet for lad os sige 500 kr., spiller det en måned og går ned og trader det ind hos blockbuster, så får man jo i forvejen 250-270 kr. for det igen. det er jo ikke et tilbud men normal procedure som de bare formulerer anderledes.
desuden burde Fifa 11 på nuværende tidspunkt være på deres most wanted liste der giver 300 kr. i trade-in.

det her er jo helt hul i hovedet.
Esano
Niveau 3
 
Indlæg: 246


Re: Fjollerier fra GameStop

Indlægaf Erroneus » 8. okt 2010 07:59

Det giver også 300, men på gavekort. De 240 kr er hvis man skal have cash money i hånden, da de trækker 20% fra hvis det ikke er til gavekort.

Men ja det er ikke lige de mest oplagt spil at lave som "tilbud".
Billede
Erroneus
Niveau 6
 
Indlæg: 1683
By: Nyborg


Næste

Tilbage til Shoperfaringer

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 19 gæster