Xboxlife forum

Billige MS Points og Live kort

Her har du muligheden for at dele dine erfaringer om diverse spil shops!

Billige MS Points og Live kort

Indlægaf Rotator » 30. mar 2008 23:07

Har lige købt 2100 MS Points fra GamePointsNow og fik dem leveret via mail indenfor 20 minutter.

2100 MS Points = £17,95 = ~169,- DKK.
Det er ca. 20 kroner billigere end at købe dem online og 47 kroner billigere end Coolshop.

4200 MS Points = £33,95 = ~319,- DKK
Det er ca. 59 kroner billigere end at købe dem online og 113 kroner billigere end Coolshop.

12 Mdr. Xbox Live = £33,95 = ~319,- DKK
Det er ca. 180 kroner billigere end at købe dem online og 86 kroner billigere end Coolshop.

De kræver at man opretter sig som kunde og verificerer sin adresse via et brev de fysisk sender til dig, men efter det, så er der fri handel og hurtig levering :D
Hvis jeg klarer mig bedre end dig, så er du en noob!
Hvis du klarer dig bedre end mig, så har du ikke noget liv!
Hvis alle klarer sig bedre end mig... LAAAG!!!
Rotator
Skribent
 
Indlæg: 7078
By: 3630 Jægerspris


Indlægaf TagEnKiks » 30. mar 2008 23:08

koster 2100 ikke 180,- online ? Altså kun 11 kr. :D
TagEnKiks
Niveau 8
 
Indlæg: 7159


Indlægaf Rotator » 30. mar 2008 23:11

2000 point koster 180 online... Jeg regnede det om :D
Hvis jeg klarer mig bedre end dig, så er du en noob!
Hvis du klarer dig bedre end mig, så har du ikke noget liv!
Hvis alle klarer sig bedre end mig... LAAAG!!!
Rotator
Skribent
 
Indlæg: 7078
By: 3630 Jægerspris


Indlægaf TagEnKiks » 30. mar 2008 23:12

Rotator skrev:2000 point koster 180 online... Jeg regnede det om :D


Cool nok! men Gold er nu stadig billigere ved Gamehubs, det ved jeg da :D
TagEnKiks
Niveau 8
 
Indlæg: 7159


Indlægaf Rotator » 30. mar 2008 23:13

Men ikke nær så hurtigt leveret, vel? :D
Hvis jeg klarer mig bedre end dig, så er du en noob!
Hvis du klarer dig bedre end mig, så har du ikke noget liv!
Hvis alle klarer sig bedre end mig... LAAAG!!!
Rotator
Skribent
 
Indlæg: 7078
By: 3630 Jægerspris


Indlægaf TagEnKiks » 30. mar 2008 23:14

Rotator skrev:Men ikke nær så hurtigt leveret, vel? :D


Der står de sender koden! Hvor hurtige de er må andre svare på! Jeg har endnu ikke prøvet det...

Edit: Til 273,- for 12 måneder endda :P
Senest rettet af TagEnKiks 30. mar 2008 23:16, rettet i alt 1 gang.
TagEnKiks
Niveau 8
 
Indlæg: 7159


Indlægaf Rotator » 30. mar 2008 23:16

Ja, okay... Fair nok :D
Hvis jeg klarer mig bedre end dig, så er du en noob!
Hvis du klarer dig bedre end mig, så har du ikke noget liv!
Hvis alle klarer sig bedre end mig... LAAAG!!!
Rotator
Skribent
 
Indlæg: 7078
By: 3630 Jægerspris


Indlægaf Haugboelle » 30. mar 2008 23:56

De plejer at være hurtige hos Gamehubs.

Men cool med de points, det da værd at tage med :) Tak Rotator
Haugboelle
Niveau 8
 
Indlæg: 6756


Indlægaf Gamemakerman » 2. apr 2008 12:51

Koder fra gamehubs vil ikke virke med en dansk eller europærisk konto, da sådanne koder er låst til de lande hvor de er beregnet til salg. Koder fra USA virker ikke med en Europærisk konto og omvendt er det det samme. Endda koder fra Canada virker ikke med en USA konto.

Det billigste er nok hvis man køber dem fra england, da jeg er ok sikker på at de vil virke der, men man kan altid blive overrasket over hvis de ikke virker :)

Så er i advaret om at i ikke skal tage det hos fks Gamehubs eller en anden international shop :wink:
Tidligere Skribent | Xboxlife.dk
Gamemakerman
Niveau 8
 
Indlæg: 8790


Indlægaf TagEnKiks » 2. apr 2008 12:54

Gamemakerman skrev:Koder fra gamehubs vil ikke virke med en dansk eller europærisk konto, da sådanne koder er låst til de lande hvor de er beregnet til salg. Koder fra USA virker ikke med en Europærisk konto og omvendt er det det samme. Endda koder fra Canada virker ikke med en USA konto.

Det billigste er nok hvis man køber dem fra england, da jeg er ok sikker på at de vil virke der, men man kan altid blive overrasket over hvis de ikke virker :)

Så er i advaret om at i ikke skal tage det hos fks Gamehubs eller en anden international shop :wink:


Gamehubs forsikre, at deres koder virker på alle Xbox360! Mener da også, at folk har købt fra Gamehubs fået emailet koden og den har virket.
Så hvordan kan du være så sikker?

Siger ikke jeg har ret, men de skriver på deres hjemmeside, at de virker worldwide...
TagEnKiks
Niveau 8
 
Indlæg: 7159


Indlægaf Gamemakerman » 2. apr 2008 12:57

TagEnKiks skrev:
Gamemakerman skrev:Koder fra gamehubs vil ikke virke med en dansk eller europærisk konto, da sådanne koder er låst til de lande hvor de er beregnet til salg. Koder fra USA virker ikke med en Europærisk konto og omvendt er det det samme. Endda koder fra Canada virker ikke med en USA konto.

Det billigste er nok hvis man køber dem fra england, da jeg er ok sikker på at de vil virke der, men man kan altid blive overrasket over hvis de ikke virker :)

Så er i advaret om at i ikke skal tage det hos fks Gamehubs eller en anden international shop :wink:


Gamehubs forsikre, at deres koder virker på alle Xbox360! Mener da også, at folk har købt fra Gamehubs fået emailet koden og den har virket.
Så hvordan kan du være så sikker?

Siger ikke jeg har ret, men de skriver på deres hjemmeside, at de virker worldwide...


Så er det fordi de sender koder til respektive landekoder, fks Europa. JEg mente nu bare at Gamehubs sendte fra Hong Kong og Asia markerede produkter. Har selv haft fat i Asia koder og Canadiske koder som simpelthen ikke ville virke uden for deres egen region, samme med koder fra USA. Det er Microsoft Point kort jeg snakker om her, jeg ved ikke om 12 måneders live har det på samme måde.
Tidligere Skribent | Xboxlife.dk
Gamemakerman
Niveau 8
 
Indlæg: 8790


Re: Billige MS Points og Live kort

Indlægaf WikzoDK » 2. apr 2008 13:53

Xbox Live Guld-kort er regionsfrie, men det er Microsoft Points åbenbart ikke, :)

Rotator skrev:De kræver at man opretter sig som kunde og verificerer sin adresse via et brev de fysisk sender til dig, men efter det, så er der fri handel og hurtig levering :D

Hvor lang tid tager dette cirka?
Billede
WikzoDK
Niveau 4
 
Indlæg: 493


Re: Billige MS Points og Live kort

Indlægaf Rotator » 5. apr 2008 16:46

WikzoDK skrev:Xbox Live Guld-kort er regionsfrie, men det er Microsoft Points åbenbart ikke, :)

Rotator skrev:De kræver at man opretter sig som kunde og verificerer sin adresse via et brev de fysisk sender til dig, men efter det, så er der fri handel og hurtig levering :D

Hvor lang tid tager dette cirka?


En lille opdatering...
Adresse-verifikationen er KUN når man betaler via Paypal.
Bruger man Google Checkout, så er de ligeglade med verifikation.

Jeg har lige købt 4.200 point mere og fik dem leveret lige så hurtigt som jeg kunne nå at starte Outlook :D
Hvis jeg klarer mig bedre end dig, så er du en noob!
Hvis du klarer dig bedre end mig, så har du ikke noget liv!
Hvis alle klarer sig bedre end mig... LAAAG!!!
Rotator
Skribent
 
Indlæg: 7078
By: 3630 Jægerspris


Indlægaf Gajda » 5. apr 2008 16:55

Jeg har købt mange subscription kort hos Gamehubs og de virker.
Gajda
Niveau 7
 
Indlæg: 4533


Indlægaf Nehat » 15. apr 2008 13:41

Har købt 12 mdr live fra GamePointsNow og fik dem med det samme, der gik ikke engang 2 sekunder, MEN koden virker ikke og jeg har prøvet tusinde gange nu. Tør ikke anbefale dem til andre.
Nehat
Niveau 3
 
Indlæg: 216

Brugeravatar

Næste

Tilbage til Shoperfaringer

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 2 gæster